Reageren

onderwerp  Meisje gooit hamer tegen hoofd docent

mazzeltov
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 23:19:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Een 13-jarige leerling van een Rotterdamse school heeft haar docent maandag verwond toen ze een hamer door de klas gooide. De hoofdwond van de vrouw moest worden gehecht. Dat meldt de politie.

Het incident vond plaats tijdens een handvaardigheidles op de school aan de Hazelaarweg in de wijk Schiebroek. Toen in het lokaal onrust ontstond gooide het meisje de hamer door het klaslokaal. De hamer raakte het hoofd van de docente, die een aantal leerlingen aan het helpen was. Waarschijnlijk had het meisje niet de bedoeling de docente te raken.

Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht. Nadat de wond was verzorgd mocht ze het hospitaal verlaten. Het meisje is aangehouden en verhoord. Ze moet zich voor de rechter verantwoorden.

bron:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/526006/1/1/50/me...docent.html
mazzeltov
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 23:20:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Is er ook wel eens zoiets ergs op jullie school gebeurd? of zitten jullie op een normale school?
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 23:22:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

jeeeezus wat is dat voor debieieieel
typisch rotterdams weer!
mazzeltov
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 23:23:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik vind het raar dat ze waarschijnlijk niet de bedoeling had de docente te raken (staat in dat bericht).. maar waarom gooit ze dan die hamer door de klas? krankzinnig
Vicarious
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 23:24:11 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

HAHAHAH XDDD sorry.

maar ehm. nee, voor zover ik weet is er nooit zoiets gebeurd hier.
Vicarious
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 23:25:26 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

op mijn vroegere school gooiden ze wel met lege dozen door de klas hahaha. en pennen enzooo. ohja en ook eens een tafel want diegene was toen echt heel boos. maar daar vielen geen slachtoffers bij.
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 23:30:46 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hahahaha omg
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 00:59:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

jakkie

toen ik nog op de middelbare school zat, en de lerares ging eventjes uit het lokaal, werd er met klei tegen het raam gegooid en die klonten bleven dan hangen hihi
Rebelqueen
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 07:32:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

RADIOHOOFD schreef:
hahahaha omg
Georg__BitteHilfMirFliegen
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 09:57:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mijn oom heeft dat bij mijn vader gedaan toen ze nog kind waren xD
x_THIEVES
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 11:10:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Lol ik woon vlakbij Schiebroek woon er 15 min vandaan ofso lol.
shar97
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 13:52:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tsundere schreef:
typisch rotterdams weer!
Wat heeft dat er nu weer mee te maken
Simple
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 13:56:26 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

op mijn middelbare school heeft ooit een of ander achterlijk jong een passer naar de leraar gegooit
FeelMyHeartbeat
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 14:25:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Op mijn middelbare school gingen van die vervelende mensen tijdens kookles ofzo met messen door het lokaal gooien. -.-
Nailslove
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 14:45:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tsundere schreef:
typisch rotterdams weer!

hoezoo rotterdams ?
Incapable
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 15:21:26 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Niet iets met leraren.. Maar wel een keer dat 2 jongens uit mijn klas een andere jongen 3 flessen whiskey leeg had laten drinken & die werd toen met spoed naar het ziekenhuis afgevoerd.. 
Die 2 jongens kregen een taakstraf..
MARIAAAA
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:14:55 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

op mijn oude middelbare is een klasgfenoot van me neergfestoken en een jongfen dat gepest werd had eens een joch neergfestoken met een schaar
xWerewolf
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:54:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Las het gisteren op facebiok xD
Ennuh, nee, niet zover ik weet :')

Reageren