Reageren

onderwerp  Mening sectorwerkstuk

marloeser
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 12:37:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hallo,
Een vriendin en ik moeten een sector werkstuk maken
En we willen dus een mening van jullie horen, daar help je ons heel erg mee
Want als die onvoldoende is mogen we geen examen doen en moeten we hem opnieuw doen.
De vraag is: Heeft de media de kracht om je mening te veranderen
Graag met uitleg erbij.
Bij voorbaat dank.
GIRLYOULOSTTOCOCAINE
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 13:09:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tuurlijk met al die leuke reclame's :') je word overgehaald door die dingen
ImOnCrack
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 13:10:36 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

natuurlijk kan de media dat , zoek de injectienaaldtheorie maar op ,
MonkeyBack
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 13:24:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja, als de media bepaalde informatie laat overkomen alsof het feiten zijn en dit maar vaak genoeg herhaalt, dan ga je het vast wel geloven en er naar handelen.
YOUREYESARENTMADETOCRY
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 15:04:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja, misschien was je wel heel erg tegen Ariel waspoeder, maar dat je door al die reclames toch iets hebt van: Hm, ik kan 't altijd proberen.
tom_heartbreaker
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 23:28:17 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

van ons gaat ook over media
bij mij niet, bij de meesten wel
reclame verkoopt praatjes die meestal niet waaar zijn dus daar trappen mensen dan in.

Reageren