Reageren

onderwerp  TH VRHL - On the road, again

HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:37:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tokio Hotel verhaal - On the road, again.
Topic 6 alweer. 4 delen verhaal, 2 delen vervolg.
She thinks that she's on te road, again. She hopes the good road..
Verwijzing naar topic: TH VRHL - There is a darkside of your personality
----laatste stukje.
Als ik wakker word lig ik aan de linkerkant van mijn bed en is Tom nergens te bekennen. Is hij vannacht gegaan zonder me recht te leggen? Een luid gesnurk laat me weten dat Tom er nog is. Hij ligt op de grond, misschien viel hij wel. Ik moet even lachen bij de gedachte Tom van zijn bed te zien vallen. In onze dagen, weken, zelfs maanden samen, is dat nog niet gebeurd. Ik hoor weer een knorrend geluid en giechel zachtjes. Het balletje is op de grond gevallen, ik wil Tom wel roepen, maar besef dat het nog vroeg in de morgen is. Er is een oplossing, en dat is een zuster roepen en vragen of ze me recht wil leggen. Maar, ten eerste, vraagt ze zich af hoe ik er zo bij kom te liggen aangzien ik verlamd ben. Ten tweede, het is mogelijk dat Tom dan nog niet jarig is aangezien patiënten 's nachts niet bij elkaar mogen blijven. Ik zie de mobiel liggen waar Tom gister nog zo trots op was. Met veel moeite pak ik het telefoontje. Tom schiet me neer, maar dat deert even niet. Zonder me ook maar 1 seconde te bedenken, duw ik het telefoonnummer van thuis in. Mama neemt, quasi chagrijnig, op met 'hoi?' "Mama!" Jubel ik. Ze begroet me. "Meisje, wat is er gebeurd?" "Ik en Tom hebben een ongeluk gehad." Fluister ik, een poging tot iniedergeval, om Tom niet wakker te maken. "Ja, dat heb ik gehoord. Maar waarom mag je nou wel contact?" "Het mag niet," ik hoor Tom snurken, "maar ik doe het even, Tom slaapt." "Oh, okay. Hoe gaat het met je? We krijgen geen contact met het jou of het ziekenhuis?!" "Ik ben verlamd, maar daar wordt aan gewerkt en Tom steunt me en-" "Ik had gezegd dat je niet mocht bellen!" Zegt Tom, trekt de telefoon uit mijn hand en hangt op. "Wat is belangrijker? Contact met je ouders of mijn steun?" Vraagt hij boos. ""Jouw steun." Mompel ik, om geen argwaan te wekken. "Doe het dan niet! Je kan er alles mee kapot maken!" Tom is licht geïrriteerd over het feit dat ik belde met het thuisfront. Hij wil mijn kamer verlaten. "Kan je me even recht legen?" Vraag ik onhandig, waarnaar Tom zich omdraait en op me af komt gesloft. Hij tilt me op, en legt me neer in het midden van het bed. "Ik zal het niet meer doen." Beloof ik. "Dat is je geraden. Ik wil niet dat ik je moet achterlaten en je niet kan helpen." Ik glimlach en geef Tom een figuurlijk handkusje. Tom maakt van het figuurlijke deel een letterlijk deel door zijn lippen op die van mij te duwen. "Ik wil je." Fluistert hij. En ik wil hem, veel meer als alleen willen.

Comatose
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:38:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oke, stop maar.
LittlePrinciPessa
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:38:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

verder xD

en die *** bove mij moet haar bek dicht houde
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:39:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Wat zeur jij ^^
Like dit is haar 5e deel ^^
This gwn geniaal
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:39:13 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

haha daar hebben we weer een verhaal
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:39:29 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dakolicious schreef:
Wat zeur jij ^^
Like dit is haar 5e deel ^^
This gwn geniaal
6 schatje =D
Comatose
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:39:59 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

LittlePrinciPessa schreef:
verder xD

Die wàt? Ik wil graag weten waar ik voor uitgemaakt word.
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:40:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb trouwens getypt bij daimonds aren't forever
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:40:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

APPELxTAARTJE schreef:
haha daar hebben we weer een verhaal
weer een?
nee joh, dees bestaat al sinds januari.
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:41:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Comatose schreef:

LittlePrinciPessa schreef:
verder xD

Die wàt? Ik wil graag weten waar ik voor uitgemaakt word.
alsjeblieft, doe dat nou niet D:
dat verklóót mijn verhaal.
activity
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:43:10 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

stop maar met je verhaal
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:46:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

activity schreef:
stop maar met je verhaal
nee sorry.
omdat jij dit wilt, ga ik dat nog niet doén.
AudreyMaiden
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:50:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hai
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:51:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dag Roxx =D
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:51:53 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Jezus, de mensen van tegenwoordig!
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 17:54:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HAHA JA INDERDAAD =D
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:01:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Woow, dat was echt heel blij ofzo :'D
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:03:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Jaaa val is weer es blyyy
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:29:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Het is wel heel erg stil...
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:32:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HAHA JA.
IK GING ETEN.
:3
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:34:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

DancerInTheDark schreef:
Woow, dat was echt heel blij ofzo :'D

Dakolicious schreef:
Jaaa val is weer es blyyy

ben ik ook.
and i don't know why.
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:34:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Whahaha, dat heb ik ook wel eens :'D
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:35:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

lol 8D
SmoothieLove
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:45:13 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

wooT!
gelezen xD
vrder!
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 18:48:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

wajo, ik verveel me D:
IK WIL UIT!

Reageren