onderwerp  th vrhl - there is a darkside of your pe...

HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:32:42 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tokio Hotel - There is a darkside of your personality.
Dit verhaal is een vervolg op deel 1-2-3 en 4! Er is dus een deel van 2 jaar weggenomen tussen het laatste stukje en het stukje dat nu komt.
Deel 1, 2, 3 en 4 worden zometeen op mijn site gedumpt, zodat mensen eventueel kunnen bijlezen voor zij die interesse hebben.
Het verhaal wordt geschreven uit de ogen van Joëlle.
Veel leesplezier!

Het verhaal van Tom en mij liep zo'n 2 jaar geleden tot een einde. Ik vocht tegen de ziekte HIV, terwijl Tom met iemand anders de wipwap deelde. Elke keer als ik dacht dat ik weer vocht, zat hij op een ander paard. En het ergste van al, Bill -de broer van Tom- belde me op om het te vertellen dat mijn -ex-vriend lag te krikken met Kerli, een zangeres waar Tokio Hotel toendertijd een liedje mee maakte voor de film 'Alice in wonderland.' Ik belde Tom op, en deed alsof er niks aan de hand was. Ik hoorde hem wel degelijk hijgen aan de telefoon, maar hij was aan het joggen. Meer als een maand hield hij me voor de gek. Ik wilde niet meer met hem naar bed. De gedachte dat er een andere ruiter op mijn paard zat kickte me af. Vreselijk, de dagen waarop hij loog tegen me, terwijl zelfs de kranten en tijdschriften vol stonden. Dat moment maakte me kapot. Hij beloofde er voor me te zijn, tijdens én na mijn ziekte, maar hij was er nooit. Hij steunde me niet, hij liet me gewoonweg vallen. Vroeger vroeg ik me altijd af hoe het was om als artiest met een andere artiest samen te zijn. Nou, dat blijkt dus een ramp te zijn. Toen Tom het eindelijk toegaf, maakte het hem kapot. Ik weet nog altijd niet of dat hij het fakete, of dat zijn tranen echt waren, maar nu interesseert het me niet meer veel. Ik heb mijn eigen singles uitgebracht, en Bill bleef vragen of het nog goed kwam tussen Tom en mij omdat ik over ons zong. Nee, was mijn antwoord. 'Lees het boek uit, Bill, en kom daarna tot de conclusie dat er ook verhalen zijn die niet goed aflopen!' Hij reageerde hij verdrietig op, en bleef herhalen dat hij me nog altijd zag als een hele goede vriendin. Hij belt me nog iedere week, omdat nog eens te zeggen, terwijl het echt niet meer nodig is. We zijn er niet meer voor elkaar zoals het ooit was, en dat zal nooit meer gebeuren. We zijn niet meer zoals vroeger, jong en wispelturig. We zijn volwassen geworden. Hoewel ik me afvraag of Tom ook volwassen is geworden, want die kleuter weet nog altijd niks. Het is 2 jaar geleden, dat ik hen nog eens beiden zag, en dat we allen de toekomst nog niet kenden.

Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:34:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

JAAAAAAAAAAA!
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:34:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Te veel om te lezen.
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:34:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Yeeey een vervolg!
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:36:00 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Lalala :'D
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:38:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

APPELxTAARTJE schreef:
Te veel om te lezen.
Eén regel is te weinig, en 20 zijn er teveel:3
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:41:53 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tommie is stout!
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:45:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

uhu.
maar op foto's issie wel seksie:3
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:47:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja, volgens mij is hij in het echt ook wel lief hoor :3
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:49:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik ik ik ik wil dat wel weten :3
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:51:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Welke fan nou niet?
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:53:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HAHAH JA!
inderdaad.
als je dat niet wilt
dan is er iets goeds mis met je!
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:56:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Nou ik hoef het niet te weten hoor :'D.

Nou ben ik gek :3
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 13:57:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ja d'r is serieus iets mis met je!
waar is eline mehn?
ik wil een stukje posten:3
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:01:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Thanks
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:02:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Eline is verstoppertje aan het spelen :3
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:04:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HelloKittyCORE schreef:
waar is eline mehn?
Eline is hier!
Maar ik ga d'r zo vandoor. Mijn zus viert zo d'r verjaardag en een oom en tante komen ook nog voor mijn verjaardag.

Haha, ik heb net een stukje bij mijn verhaal getypt over een knuffel die verstoppertje speelt.
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:05:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb ineens behoefte aan een hug..
*gaat knuffel zoeken*
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:05:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

eh..
zit je toevallig achter de bank met GEORG?
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:05:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Missy_Eigenwijs schreef:
*gaat knuffel zoeken*
*geeft hug*
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:06:13 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Missy_Eigenwijs schreef:

HelloKittyCORE schreef:
waar is eline mehn?
Eline is hier!
Maar ik ga d'r zo vandoor. Mijn zus viert zo d'r verjaardag en een oom en tante komen ook nog voor mijn verjaardag.

Haha, ik heb net een stukje bij mijn verhaal getypt over een knuffel die verstoppertje speelt.
omg.
heb ik iets gemist?
wanneer was je jarig?
happy b-day met je zus.
DancerInTheDark
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:06:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HelloKittyCORE schreef:

Missy_Eigenwijs schreef:
*gaat knuffel zoeken*
*geeft hug*
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:09:02 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik wil ook huggen met Joëlle:3
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:09:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HelloKittyCORE schreef:
eh..
zit je toevallig achter de bank met GEORG?
Huh?
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2010 om 14:10:31 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HelloKittyCORE schreef:
ik wil ook huggen met Joëlle:3
Groepshug?