Reageren

onderwerp  [TH Verhaal] Diamonds Aren't Forever

DiamondsArentForever
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:24:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja, ik maak dit verhaal samen met Ashley (Dakolicious)

Als het je niet aanstaat ga je maar weg.

Pov Gustav
Ik plof neer op de bank in onze gezamelijke woonkamer waar Tom en Georg druk aan het wii'en zijn.
'Heeft iemand al dat nieuwe meisje gezien die hier komt wonen?' vraag ik.
Bill schudt van nee, en van Georg en Tom krijg ik geen reactie.
Plots gaat de deur open, en de huisbaas Harry komt binnen met een meisje achter zich aan. 'Daar is je kamer.' gromt hij en hij wijst naar een deur van een nog lege slaapkamer.
Ik zie Tom haar al van top tot teen bekijken. Ik weet precies wat in hem omgaat 'Blond haar, grote blauwe ogen, grote borsten, dikke reet.'
Ze heeft alles wat Tom heeft.
'Als je me nodig hebt. Je weet waar mijn kamer is.' zegt Harry nog tegen het meisje met een vuile knipoog. Ze knikt en kijkt hem vies aan.
'En jullie, doe een beetje aardig tegen haar.' zegt Harry met een blik gericht op ons en na nog één laatste blik gericht op het meisje haar könt verlaat hij de kamer.
Zelfverzekerd komt ze op ons aflopen. 'Heey, ik ben Ashley.' zegt ze en allemaal geven we haar een hand.
Bij Tom blijft ze hangen, en Tom kijkt haar verlekkerd aan. Die zien elkaar wel zitten.
'Dus Ashley, komt er nog iemand bij jou op de kamer, of niet?' vraagt Bill om een gesprek te beginnen.
'Voorlopig slaap ik er nog alleen, maar misschien komt een vriendin van mij hier ook wonen.' zegt ze. 'Maar ik ga mijn spullen nu uitpakken, dus ik spreek jullie zo nog wel.'
Ze pakt haar tassen op en loopt de kamer in die Harry haar had aangewezen.
Zodra ze in haar kamer is begint Tom over haar te praten. En natuurlijk, hij heeft het alleen maar over haar borsten en könt.
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:28:02 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

typisch tom.
foei tom
kijk maar naar mijn ***
sorry guys, het moest:3
dodo96
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:28:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dat liedje is *** van bring me the horizon !!!
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:28:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ash meldt zich :'D
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:28:44 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dodo96 schreef:

I know :'D Hou van dat nummer ^^
SCREAMlikeyouneverdidbefore
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:28:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

bah ga weg man.
Er mag nu echt geen TH verhaal komen, net nu ik vrijdag naar ze ben geweest en ik helemaal emo ben!
Fox_Fine
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:29:29 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Haha!!
Wel grappig!!

Ashley!
ik zal de vriendin zijn die bij je komt wonen XD

xoxo
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:29:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Waar slaat dat op?
Hahaa heeft niks met emo te maken..

weird waif
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:29:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dodo96 schreef:
Joh, dat is een zin die iedere mafkees had kunnen bedenken! : D
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:30:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dakolicious schreef:
Waar slaat dat op?

weird waif
Als je 't tegen mij hebt
Ik bedoel dat ik emo ben omdat ik ze mis :[
het was zo leuk. :3
dodo96
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:30:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

SCREAMlikeyouneverdidbefore schreef:

dodo96 schreef:

jaah i know, maar het viel me gewoon op xD
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:30:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dodo96 schreef:

dodo96 schreef:

jaah i know, maar het viel me gewoon op xD
haha, okay =D
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:32:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Zijn jullie dinsdag geweest?
Vast wel.
Wat vonden jullie er van? : D
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:33:00 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dakolicious schreef:
Waar slaat dat op?

weird waif
Als je 't tegen mij hebt

Ach zo.. XD
Ik was niet geweest D:
Toen had k maar met een vriendin zelf een th concert van gemaakt.. xD Dvd van ze opgezet.
dodo96
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:33:03 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dakolicious schreef:
Waar slaat dat op?

weird waif
Als je 't tegen mij hebt

ow gawd, dat had ik ook met all time low xD
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:34:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik ben aan ut typen ^^
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:36:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dakolicious schreef:

Dakolicious schreef:
Waar slaat dat op?

weird waif
Als je 't tegen mij hebt

Ach zo.. XD
Ik was niet geweest D:
Toen had k maar met een vriendin zelf een th concert van gemaakt.. xD Dvd van ze opgezet.
haha aaahw.
Nou die is ook amazing :3
plaatje
sorry. kon het niet laten
HelloKittyCORE
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:36:32 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Vast wel.
ik ben donderdag geweest:3
wat een show mehn!
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:36:52 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dodo96 schreef:

Dakolicious schreef:
Waar slaat dat op?

weird waif
Als je 't tegen mij hebt

ow gawd, dat had ik ook met all time low xD
Dat is gewoon echt vet niet leuk man. Ik stond daar vrijdag echt na dikke stress in de rij. en ik stond het hele concert tegen Lisa: "AAH IK BEN ZO BLIJ : D"
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:37:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HelloKittyCORE schreef:

Vast wel.
ik ben donderdag geweest:3
wat een show mehn!
Ah, Brussel toch?
Ja, de show is echt zoooooo veel beter.
Ik vind het wel jammer dat Bill z'n kleding speciaal voor concerten heeft laten maken, maargoed. Het wordt er niet minder leuk om! : D
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:38:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Alle fanacties zijn in Oberhausen mislukt, en Gustav was ook niet blij want bijna niemand werd stil toen hij dat wilde, hahahaha.
sorry dat vind ik best grappig
Fox_Fine
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:38:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik ben niet geweest
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:38:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Word dit een spam topic of toch nog een verhaal wat ik maak met Tessa topic?
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:39:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dakolicious schreef:
Doe dat laatste maar. sorry ik praat veel. Maar ga maar verder, hij staat bij m'n favorieten. :3
Fox_Fine
Gebruiker
geplaatst op 28-02-2010 om 20:39:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dakolicious schreef:

verhaal!!

Reageren