Fora > Creativiteit > [THVRHL] Naamloos
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
[THVRHL] Naamloos
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 15:52:20
Ashley Ik loop de studio binnen met wat milkshakes en zak chips en skittels voor Tom. “Jongens ben er weer”. “Heb je skittels”. “Ja debiël” ik gooi hem zijn skittels toe en zet de rest op tafel. Ik voel me net een slaafje voor hun. “Noem me geen debiël, ik ben geniaal”. “Ja me könt ook” ik grinnik en loop de opname ruimte in. “Billie”. “Je drinken staat er he” hij knikt en gaat verder met zingen. Ik hoor dat Tom piano aan het spelen is en loop er op af. Ik ga er bij staan naast de interviewer. “Haha Tom het is een love ballad” lacht de interviewer. “Ja, voor Ashley” lacht hij en gaat rustig verder, ik krijg de camera op me gericht en duw die weg. “Hou op joh” Tom begint heel serieus te spelen en op t laatst raffelt hij het zo af met een serieus gezicht dat ik gewoon op uitbarsten sta. Ik schiet in de lach en beland op de grond met tranen in mijn ogen. “Was dat grappig?” Hoor ik Tom zeggen. Ik knik en ga verder met lachen. “Haal die camera uit mijn gezicht” lach ik en vraag Tom om me helpen op te staan wat hij doet. “Lief koppeltje” ik kijk arrogant in de camera. “Grapjas, hij is gewoon mijn beste vriend”. “Oh Ashley hier komen ik wil een lekker kusje” ik duw hem weg en ren lachend naar Mira. “Tom is gek geworden”. “Was hij altijd al toch?”. “Ja, maar dit slaat alles, hij wou een kusje”. “Ja, dan is hij heel gek” lacht ze. |
|
Hotflash Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 15:55:02
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 15:55:22
Hotflash schreef: Bestaan die verhalen nog steeds? ![]() ja jammer he :'D |
|
MiraBella_Loves_You Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:10:28
|
|
yama14 Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:14:04
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:15:00
|
|
famousjunkie Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:18:04
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:18:51
Zo ben ik in real ook, eerst dingen doen en dan pas zeggen..
|
|
yama14 Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:20:52
|
|
famousjunkie Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:21:57
Meer komma's gebruiken, of vaker zegt - zei - etc erbij zetten
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:24:11
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:24:40
yama14 schreef: kan ik ook nog een rol krijgen? ![]() Even overlegge met mira
|
|
yama14 Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:25:03
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:26:02
Naam, leeftijd, innerlijk, uiterlijk,, hobby's |
|
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:28:28
Lachend kijk ik Ash aan. Tom spoort echt niet. Het zal wel te maken hebben met de aankomende tour. 'He Ash.' Ash kijkt me aan. 'Weet jij al welke nummers ze gaan doen?' Ash schud haar hoofd. 'Jammer. Ik wil het eigenlijk best wel weten.' 'Ik ook. Kom we gaan David opzoeken.' 'Joah.' Ik spring op. Ash schiet in de lach. Arm in arm lopen we naar David toe. 'David!!!' We lopen zijn kantoor in maar hij zit er niet. Verbaasd kijken Ash en ik elkaar aan. 'Waar is hij nou weer?' Ik zucht. 'Wat is er dames.' We draaien ons om en zien David staan. 'Hay!' David kijkt ons verbaasd aan. 'Wat is er?' 'We willen weten welke nummers de jongens gaan spelen?' 'Krijgen jullie niet te weten.' David gaat aan zij bureau zitten. 'Waarom niet?' Ash trekt een pruillipje. 'Daarom niet.' Ik trek ook een pruillipje. We weten dat David er niet tegen kan als we zo doen. David schud. 'Jullie zijn onmogelijk.' 'Waarschijnlijk hebben we dat van jou geerft.' Ik schiet in de lach. 'Okay. Jullie krijgen 1 nummer te weten.' 'Yeah!' David schud zijn hoofd. 'Het eerste nummer is Noise.' 'Why Noise?' Ik kijk Ash verbaasd aan. 'Omdat het een lekkere beat heeft Ash.' 'Nou Hey You heeft dat ook.' 'Zeg meiden. Als jullie de jongens nou evven gaan vervelen dan kan ik doorwerken.' 'Maar ze hebben een intervieuw.' David zucht. 'Ik moet echt even belangrijke dingen doen meiden.' 'We gaan al.' 'Bye dad.' Lachend lopen Ash en ik het kantoor uit. |
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:30:36
|
|
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:32:01
|
|
yama14 Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:37:33
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:38:54
![]() Ik heb ookal het innerlijk van Tom.. meen ik serieus en ik kwam een foto tegen van Bill, waar hij precies het zelfde kijkt als ik soms doe.. |
|
yama14 Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:45:24
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:52:03
|
|
yama14 Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 16:56:46
ik moet nu gaan..tot morgen
|
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 17:05:24
“Kom we gaan ze gewoon pesten in het interview” stelt Mira voor, ik knik. “Goed plan” is mijn commentaar erop. Arm in arm lopen we naar de bank waar hun in zitten. “Daar komen de dames aan” de interviewer laat ons erbij zitten en plof op Tom zijn schoot, Mira op die van Georg. “Zo dames, hoe vinden jullie het om met hun mee te toeren” vraagt hij. Ik pak de microfoon van Bill af. “Ja, gaat… Soms zijn ze heel saai, voor al Gustav die zegt nooit wat” voor ik nog wat kan zeggen ben ik mijn microfoon kwijt. “Bedankt” zegt Gustav. “Graag gedaan” ik grinnik. “Ze behandelen ons als slaafjes” ze kijkt er heel ernstig bij waardoor ik in de lach schiet. Na het interview gaat iedereen weer verder met waar hij mee bezig was, ik plaats me naast Tom achter de piano. “Kom je doen?”. “Mee spelen”. “Kan jij dat?” ik knik en speel een paar dingen achter me kaar. “He goed, wist ik niet” ik glimlach. “Kan wel meer dingen waar jij niks van af weet” zeg ik met een mysterieuze toon.”Vertel het me eens” Tom grijnst. “Nee, niet op die manier viezerik” ik kijk hem vies aan. “Welke manier dan wel?” vraagt hij. “Gewoon, beetje zingen, en dan de piano niks bijzonders eigenlijk”. “Niks bijzonders? Ben je wel helemaal goed bij je hoofd” zijn stem slaat over en krijg een tikje op mijn achter hoofd. “Hé waar is dat goed voor” ik geef hem een duw. “Ga piano spelen en zingen” ik zucht waarom, zou ik. “Oké vooruit” ik schraap mijn keel eventjes. Mijn vingers glijden over de toetsen van de piano, mijn mond opent zich. “Feels like I have always known you, and I swear I dreamt about you” ik stop. “Nee, ga door het was goed” spoort hij me aan. “Mira moet mee doen, anders gaat het niet”. “Kan zij ook zingen?”. “Het lijkt helemaal nergens op, ga haar dan halen” zucht ik en weg is hij, waarom ben ik hier aan begonnen, waarom heb ik het gezegd, krijg ik alleen maar ellende mee. |
|
|
geplaatst op 08-02-2010 om 17:57:13
Ik sta in de keuken om alvast een beginnetje te maken voor het avond eten. Voor de jongens is het snel klaar maar voor Ash en mij niet zo. Ineens word ik op me schouder getikt. Ik draai me om en zie Tom staan. 'Nee we gaan zo eten dus je krijgt niks meer.' 'Ik kom je halen om samen te zingen met Ash.' Ik trke me wenkbrouwen op. 'Hoezo?' 'Kom nou maar.' 'Ik kom al. Even wachten.' Ik zet alle spullen terug in de koelkast en loop dan achter Tom aan. Als we bij Ash komen zit ze achter de piano. 'Gaat dat wel lukken zingen en piano spelen?' Ash knikt.? Ik zie aan haar gezicht dat ze er geen zin in heeft. 'Moet het echt?' Tom knikt. 'Ik wil weten hoe jullie zingen.' Ash en ik zuchten. 'The veronica's doen?' Ik knik en ga naast haar zitten. Ash begint op de piano. Ik begin te zingen. Feels like I have always known you And I swear I dreamt about you All those endless nights I was alone It's like I've spent forever searching Now I know that it was worth it With you it feels like I am finally home Falling head over heels Thought I knew how it feels But with you it's like the first day of my life Ash valt bij. Cuz you leave me speechless When you talk to me You leave me breathless The way you look at me You manage to disarm me My soul is shining through Can't help but surrender My everything to you I thought I could resist you I thought that I was strong Somehow you were different from what I've known I didn't see you coming You took me by surprise and You stole my heart before I could say no Falling head over heels Thought I knew how it feels But with you it's like the first day of my life You leave me speechless When you talk to me You leave me breathless The way you look at me You manage to disarm me My soul is shining through I can't help but surrender Oh no My everything to you You leave me speechless (the way you smile, the way you touch my face) You leave me breathless (it's something that you do I can't explain) I run a million miles just to hear you say my name Baby You leave me speechless You leave me breathless The way you look at me You manage to disarm me My soul is shining through I can't help but surrender My everything to you Na het nummer horen we mensen klappen. We kijken op en zien de jongen staan. Ik zucht en sta op. 'Gustav, Georg willen jullie ook vlees of niet?' 'Nee ze hebben gister vlees gehad. Jullie mogen ook geen vlees.' Ik kijk Bill aan. 'Ik kook. Dus niet zeuren.' Bill kijkt me beledigend aan. Ik zucht. 'Okay. Dan eten we allemaal hetzelfde.' Ik loop naar David toe. 'Daddy.' Hij kijkt op. 'Ja.' 'Vanavond gaan we konijnvoer eten.' 'Nee ik wil gewoon me vlees hebben.' 'Daarvoor moet je bij Bill zijn.' Ik draai me om en loop naar de keuken toe. Daar begin ik aan het eten. |
|
Dakolicious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2010 om 18:48:47
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
volgende |