Reageren

onderwerp  Love is in the air [TH-verhaal]

MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 14:50:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bonjour people,
na lange tijd gaan we weer beginnen aan een mega kei super lang maar toch mega geweldig tokio hotel verhaal, dit verhaal word u aangeboden door: Leoniek Biemolt, Mirjam Volders en Monique Hoogeveen.
MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 14:51:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Pov Monique:

*AAAAAHHH* gillen Leoniek en ik als we de geluidswal afsleeen. Het is 3 januari en morgen moeten we weer naar school, aangezien er superveel sneeuw gevallen is gaan we dus maar eventjes sleeën. Zodra we beneden zijn, nouja leoniek en ik nog net op de kant, de slee op het ijs, maar wij er al vanaf, liggen we dubbel van het lachen. ‘nu heb ik er morgen weer 4 blauwe plekken bij’ roept leoniek terwijl ze probeert op te staan vanuit een rare positie. Ik leun half op het ijs zodat ik de slee kan pakken en trek deze weer in de sneeuw. Weer de geluidswal op. 20 meter stijl omhoog, doe dat maar eens met 20 cm sneeuw aan je poten. Als we eindelijk weer boven zijn kijk ik over de snelweg waar iedereen heel voorzichtig rijd. We laten ons vallen in de sneeuw en gaan sneeuwelfjes maken. Na nog een kwartier in de sneeuw gelegen te hebben gaan we toch weer voor een laatste keer naar beneden, net voordat we gaan horen we een super harde knal achter ons, we kunnen niet zien wat het is want we glijden al naar beneden. Zodra we weer in een rare positie neerkomen rennen we met volle vaart de geluidswal op. Aan de andere kant van de geluidswal, de A28 laten we ons eraf glijden, er is een auto met volle vaart tegen de geluidswal opgereden. Er staat een andere auto naast, een wit met zwarte audi. En een Duits kenteken. Ik en Leoniek zien iemand bij het portier staan van de audi die in de geluidswal gereden is staan, de deur van de andere audi staat open. We rennen helemaal bedwelmd onder de sneeuw naar de bestuurder toe. ‘Gaat alles goed? Moet ik 112 bellen?’ roepen leoniek en ik paniekerig. De man die bij het portier straat draait zich om: ‘was?’ Leoniek en ik kijken met open mond naar Tom Kaulitz. De Tom Kaulitz. Dat betekent dat Bill kaulitz dus in de andere auto zit, ik duw tom aan de kant en kijk recht in de ogen van Bill. ‘gaat het goed?’ vraag ik in het Duits. ‘ja hoor’ antwoord hij, ‘ik kan er alleen niet uitkomen’ ik kijk en zie dat de airbag nu op zijn schoot ligt en dat zijn benen klem zitten tussen het stuur en de stoel. ‘wacht maar’ zeg ik en ik leoniek en tom trekken de auto voor zover mogelijk uit de sneeuw. De deur kan ook niet open door de deuk die erin zit. Leoniek en ik stellen voor om het portier eraf te schoppen aangezien het toch nog maar aan 1 schanier vast zit, maar we mogen met geen vinger aan e auto komen. Dan komt tom op het idee om het raam eruit te halen. Nadat het raam eruit is heeft leoniek een sleepauto gebeld en werd de audi van bill meegesleept, met bijna tranen in zijn ogen liet hij zijn gedeukte audi wegslepen. ‘waar wonen jullie eigenlijk?’ vraagt tom. ‘hier achter’ zeg ik en wijs naar de geluidswal. ‘kunnen we anders even met jullie mee, Bill wou zo nodig geen jas mee, en nu heeft ie het koud’ zegt Tom, bil is inderdaad volledig ingesneeuwd, ook al had ik m’n handschoenen opgeofferd. ‘kunnen we met jullie meerijden dan?’ vraagt Leoniek. ‘ja, als jullie ons de wegwijzen.’ Zegt Tom. ‘okee, maar dan gaan we nog wel eventjes onze slee halen die staat aan de andere kant.’ Zeg ik. ‘ja wachten jullie maar vast in de auto’ zegt Leoniek, en we rennen de geluidswal op, waar ik zo hard tegenop ren dat ik gelijk weer 5 meter naar benden glij. Als we naar beneden glijden aan de andere kant beginnen we spontaan te gillen. ‘o mijn faakin gowd dit meeen je niet’ roep ik. ‘dit jaar word egt geweldig’ roept Leoniek. ‘en nu snel die slee mee voordat ze wegrijden.’ Roep ik. We rennen met de slee de geluidswal weer op en sleeën er af en komen net voor de deur van de audi van Tom neer. We gooien de slee achterin we gaan achterin zitten. ‘okee starten maar’ roept Bill ‘het is koud in dit land’
brenda888
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 14:56:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Super goed verhaal
ASSASSINATION
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 14:58:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Mega geweldig en Tokio Hotel gaan niet samen.
Mistake
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 15:00:29 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mooooow (llllll)
dit word weer zo'n uberlang verhaal XD
and btw, dude waarom die achternamen XD ?
estellanoire
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 15:01:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mega geweldig?
wel wat eigendunkig hé.
het is aan ons om dat te beslissen.
MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 15:04:42 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

gehe achternamen klinken professioneel aber egal.
wordt lekker wel mega gewelig, vorige verhaal van ons had iets van 17 delen ofzo geloof ik
Accidents
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 15:20:55 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Klinkt ongelofelijk standaard.

meisjes ontmoeten Th, worden verliefd bla bla bla.

Niet dat ik het sowieso al ging lezen, want het gaat over th
abrikozenlol
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 15:24:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

leuk bedacht..maar waarom tokio hotel..
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 18:06:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

gheghe koeeel stukje moow (:
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 18:27:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

leow typt ;D
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 03-01-2010 om 18:38:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

POV Bill:
Gelukkig waren de meiden snel terug. We rijden naar hun huis. Het was niet ver. Tom en ik zijn echt helemaal bevroren. Het is echt te koud hiero, en dan ook nog die bende sneeuw. Alhoewel dat ook wel leuk kan zijn. Tom stopt de auto voor het huis. We stappen uit en lopen naar binnen. ‘Neem plaats’ zegt Monique. Dat laten Tom en ik ons geen 2e keer zeggen en we ploffen neer op de bank. ‘Willen jullie wat drinken? Thee of warme choco ofzo?’ vraagt Leoniek. Oeh, warme chocolademelk, heerlijk. ‘ Doe mij maar een warme chocolademelk’ zeg ik. ‘Mij ook!’ roept Tom erachteraan. Leoniek loopt de keuken in om daar vervolgens 4 warme choco klaar te maken. ‘Hoe komen jullie hier ooit terecht?’ vraagt Monique. ‘Nou…’ begint Tom te vertellen, ‘Beter vertel je dit niet door hoor, alleen Bill en ik hebben hier nog familie wonen in Nederland, niet heel ver hiervandaan, in Meppel, en het leek ons een leuk plan om hun te bezoeken, zo in het nieuwe jaar’ vertelt Tom verder. Monique knikt, ondertussen komt Leoniek binnen met de warme chocolademelk en heerlijke stukken koek. ‘Tast toe!’ zegt ze. Ik pak gelijk de chocolademelk en probeer mezelf een beetje op te warmen. Tom vertelt vrolijk verder, ‘Nouja, Meppel haalden we dus niet door die toestand hier op de wegen, echt een zooitje, gelukkig kwamen we jullie tegen anders waren we echt dood geweest ‘ zegt Tom. ‘Nou, zo erg zal het toch niet zijn?’ zegt Monique, die ondertussen een slok van haar chocolademelk neemt. ‘Nou, wij kunnen niet echt goed Nederlands ofzo, en ik had ook niet heel veel zin om aan al die mensen van de politie en de ambulance te gaan vertellen dat wij graag naar Meppel willen, ze herkennen ons vast wel, en daar heb ik geen behoefte aan in m’n vakantie’ zegt Tom. Ik laat hem maar mooi praten, ik heb er nu niet veel zin in. Gelukkig kunnen we hier terecht, lekker warm en droog tenminste. ‘Maar wat is nu verder het plan?’ vraagt Leoniek..
TomKaulitzIsMyBoy
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 15:23:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

nieuwe lezeres ^^
Verder! ;$
MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 17:20:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Welkom
ik typt

damn wat is het koud buiten!
leow en ik hebben een unox muts!
MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 17:30:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

moet nu ff eten, BRB
MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 18:25:32 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tom pov:
Ik kijk Bill aan, die mij aankijkt met z’n chocolademelksnor, ‘ik weet het niet’ antwoord ik, in de hoop dat Bill een idee heeft. ‘nou,’ zegt Bill ‘laten we ze eerst maar even bellen, om te zeggen dat we zowiezo te laat komen’ ik knik, ‘doe jij dat even?’ vraag ik gelijk. Hij zucht ‘okee’ hij loopt naar de gang om daar te staan bellen. Ik pak mijn chocolademelk van tafel en neem een slok, ‘zo, maar jullie kunnen toch met jouw auto naar jullie familie?’ vraagt Monique. ‘ja, maar dat word denk ik vanavond, het gaat nu waarschijnlijk al rond dat bills auto is weggesleept, en dus een ongeluk is gebeurt, en dat staat morgenvroeg in de krant’ zeg ik. ‘jaa, dat is wel waar’ zegt Leoniek, ‘maar halen jullie dan gewoon de auto van Bill morgenvroeg op?’ vraagt Monique ‘nee, dan staat er overal paparazzi en fans, dat lukt niet, we laten de auto wel overvliegen.’ De meiden kijken me met open mond aan. ‘overvliegen?’ zeggen ze beide verbaasd. ‘ja, dat is wel het veiligst, voor ons dan.’ Zeg ik met een glimlach. Dan komt Bill de kamer inlopen, ‘en?’ vragen we alledrie tegelijk. ‘het is goed, ze zeggen dat het niet uitmaakt hoelaat we komen.’ Zegt Bill en hij gaat weer zitten. Ik knik, ‘okee, nu meer over jullie!’ zeg ik terwijl ik een stuk koek pak en een hap neem. De meiden kijken elkaar aan, en dan begint Leoniek te praten, ‘nou, ik ben dus Leoniek biemolt, ik ben 15 jaar, ik woon hier bij mijn ouders, tweelingszusje en mijn hond. Ik zit in 4havo en ik haat school.’ ‘jaa, en ik ben dus Monique Hoogeveen, ik woon hier 150 meter vandaan ik woon bij mijn moeder, haar vriend en mijn broertje van 7 en mijn zusje van 12, ik zit samen met Leoniek in 4havo en school is egt de hel’ zegt Monique. ‘jaa, gelukkig dat wij konden stoppen op onze 15de’ zeg ik glimlachend. ‘haha zeker, dan was zo geweldig die vrijheid’ zegt Bill. De meiden kijken ons aan met een hoofd van :houjemonddicht: ‘maar hoe weten jullie eigenlijk wie wij zijn?’ vraag ik om een ander onderwerp in te stappen. ‘nou we zijn zeg maar een soort van eh, fan van jullie’ zegt Monique glimlachend’ ‘oh’ antwoord ik luchtig. ‘is dat zo erg dan?’ vraagt Leoniek. ‘nee, jullie niet, jullie hangen tenminste niet aan ons om te vragen of je foto’s mag waken of een handtekening op ieder lichaamsdeel.’ Zegt Bill. Ik knik instemmend. ‘nee zo zijn wij niet’ zeggen de meiden kei onschuldig. Ik moet lachen, ‘jaja stiekem..’ zeg ik lachend. ‘hee Tom’ zegt Bill, ‘ja Bill, wat is er?’ ‘nou, als wij vanavond naar meppel gaan, en we gaan morgenvroeg pas terug naar hamburg, waar slapen we dan?’ ‘bij hun denk ik’ ‘ja in dat huisje zeker, zelfs de bungalows in centerparks zijn nog groter!’ zegt Bill. Ik moet lachen dat klopt inderdaad. ‘nou dan gaan we toch gewoon in de auto slapen?’ zeg ik. ‘NO WAY’ roept Bill, ‘dan mag ik in de achterbak slapen en dan ben ik na een halfuur dood!’ ‘ik wil me er niet mee bemoeien, maar 150 meter rechts van hier is mijn huis, met slaapkamer en een slaapbank, is dat een optie?’ zegt Monique. Ik kijk Bill aan, hij haalt zijn schouder op en zegt ‘alles beter dan joun auto’ ‘okee we doen het! Maar mag het wel van je moeder?’ vraag ik aan Monique. ‘ik bel haar wel even’ zegt ze en ze loopt de kamer uit. ‘Dan blijf ik ook slapen!! Roept Leoniek Monique achterna. ‘yoo’ zegt Monique en doet de deur achter haar dicht. ik kijk naar Leoniek die onderuitgezakt op de bank zit met haar oranje klompen sloffen. Mijn mobiel trillt, en dat hoor je, ik heb een sms, ‘van wie?’ vraagt Bill.’david’ antwoord ik en open het smsje: Waar zijn jullie! Krijg net te horen dat Bill zijn auto in de prak heeft gereden, zijn rijbewijs ligt er nog in! Hij kan niet over worden gevlogen jullie zoeken maar een manier om dat stuk *** op te halen. Gr. David. ‘hij is boos’ zeg ik en laat het Bill lezen. Monique komt binnen, ‘geregeld!’ zegt ze vrolijk en gaat weer zitten. ‘wat is er aan de hand?’ vraagt ze. ‘david zegt dat we bills auto zelf op moeten halen’ ‘nah, laat David josti tosti die auto zelf ophalen!’ roept Leoniek. Ik en Bill kijken Leoniek aan en zeggen tegelijk: ‘David josti Tosti?’ ‘ja dat klinkt toch veel leuker?’ zegt Leoniek. ‘ja dat is wel zo, maar wat doen we nu met die auto?’ vraag ik. ‘misschien kan 1 van mijn ouders de auto wel ophalen?’ zegt Leoniek. ‘zouden ze dat willen doen?’ vraagt Bill. ‘tuurlijk’ zegt Leoniek. ‘okee dan is dat ook weer geregeld’ zeg ik. Leoniek gaat staan, ‘wie wil er nog chocolademelk?’ ‘ikke’ komt het uit 3 monden tegelijk. Leoniek schud haar hoofd en pakt onze glazen en loopt naar de keuken.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 19:54:13 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

oeyeah unox muts is vet sexy ;D
hihi
nu ga k ff lezen xd
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 19:57:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

oehyeah vet smexy mooow ;D

leow typt ;D
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 19:59:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

nog niet xd

me word moet zich eerst ff configureren ofzo xD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 20:15:34 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

tochniet :O:O:O

MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 22:15:55 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x'D hahaha,
ik zit nu ook met m'n unoxmuts op me heufd,
ging me haar wassen, en door die muts werd me haar droog en stijl x'D alleen nu krult de onderkant, dus wordt alsnog stijlen
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 04-01-2010 om 22:26:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hoi. =]

Ikleeswelwanneeriktijdheb
MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 05-01-2010 om 06:56:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

heey!! is goedhoor
Dakolicious
Gebruiker
geplaatst op 05-01-2010 om 07:50:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

JOSTI TOSTI
Druk sochtends vroeg
MoowtjeeLove
Gebruiker
geplaatst op 05-01-2010 om 17:04:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

vandaag was leuk want:
wij fietsten van school naar huis in de sneeuw, ik leow henk en marjanna.
toen was het ineens glad en viel marjanna, henk liep te schreeuwen dus leow en ik kijken achterom, dan valt leow en nog geen seconde later lig ik ook. de grond lag best lekker maar we lagen met z'n drieen midden op de weg, dus wij opstaan x'D bleek marjanna niet meer te kunnen fietsen, wij naar de fietsen maker die toevallig tegenover die straat was, wij die fiets laten maken, denkt henk, ik maag even een koprolsprong in de sneeuw. wij fietsen terug, zijn we bijnathuis, komt henk erachter dat z'n mobiel weg is en deze hoogstwaarschijnlik nog in de grote berg sneeuw ligt! dus die zijn leow en henk nu zoeken. leow vertelt wel hoe dit afliep

Reageren