Reageren

onderwerp  [verhaal] Marlies

artofhorror
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2009 om 20:44:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

intro

Marlies is een meisje van 16 jaar oud.Ze woont bij haar moeder en broertje thuis.Haar vader is overleden. Haar moeder is niet altijd even aardig voor haar en dat laat haar moeder goed merken. Dan ontmoet ze een jongen,de jongen is heel aardig voor haar en bezorgd om haar. maar is dat gespeeld of is hij toch echt de bezorgde lieve vriend? en dan ontmoet ze Jorik is hij wel helemaal eerlijk tegen haar?
beginnen?
LondenCalling
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2009 om 20:48:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

JA! NU!
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2009 om 20:54:55 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Marlies is een meisje van 13 jaar oud.Ze woont bij haar moeder en broertje thuis.Haar vader woont daar ook. Haar moeder is altijd even aardig voor haar en dat laat haar moeder goed merken.

Ik heet Marlies ja.
artofhorror
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2009 om 20:58:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Marlies en Shopie lopen de school uit. Pratend over hoe saai de les Nederlands was. Hun gesprek word wreed verstoord door een scooter die het schoolplein op komt rijden. De jongen stapt af en kijkt het plein over. Thomas uit de vierde loopt naar de jongen toe en geeft hem wat. De jongen geeft hem wat terug. “Wat zou dat zijn?” vraagt Marlies. “Niks bijzonders!” antwoord Shopie. En ze lopen het schoolplein af richting de fietsen. Niet veel later fietsen ze weg. Als ze bijna bij het parkje zijn haalt de jongen op de scooter hen in. de jongen zwaait naar hen . In het parkje moet Marlies links en Shopie rechts. Als Marlies thuiskomt vind ze een briefje op tafel.
FOBIC
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2009 om 21:09:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Zo Standaard verhaal.
TheWorldOfMiraii
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2009 om 22:01:33 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Verder this wel leuk
Aquarela
Gebruiker
geplaatst op 23-01-2009 om 19:53:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Het is nog altijd Sophie.
That's my name. =D
xLiipStick
Gebruiker
geplaatst op 23-01-2009 om 19:54:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

FOBIC schreef:
Zo Standaard verhaal.
ICKmarlie (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 24-01-2009 om 11:36:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

JAA NU
mooie_witte_tijgers (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 24-01-2009 om 17:10:00 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ok
londique (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 24-01-2009 om 18:13:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ga maar verder..
artofhorror
Gebruiker
geplaatst op 24-01-2009 om 23:07:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

“Moet vanavond overwerken dus koop maar wat patat. Geld ligt in de la. doeg ps. thuis eet bij Daan.” Net Marlies het geld uit de la wil pakken gaat de telefoon. Hoi met Shopie klinkt het aan de andere kant van de lijn. “Ik kan vanavond niet komen, mijn vader en mijn moeder hebben bedacht dat we iets met z'n allen moesten doen.” “wat we gaan doen weet ik nog niet, het zal vast wel iets saai's worden.” “Heb van alles geprobeerd om er onderuit te komen. maar mijn ouders vonden dat ik echt mee moest”. “Oké geeft niks” zegt Marlies. Teleurgesteld hangt Marlies op. “Nou dan maar een patatje ophalen en die in me eentje op eten” denkt Marlies. Als Marlies bijna bij de patatzaak is ziet dat de jongen van vanmiddag net van z'n scooter stapt en de patatzaak binnen stapt. Als ze de patatzaak binnen stapt ziet ze dat jongen zijn helm heeft afgedaan. De jongen heeft mooi blond haar tot bijna op z'n schouders. “Wat mag het zijn?” vraagt de man achter de toonbank. “Doe maar een patat pinda” zegt marlies. “Meenemen of hier opeten?” vraagt de man. “Wat zou ik doen hier opeten of meenemen” denkt Marlies. Ze kan het meenemen maar er is toch niemand thuis. “Ik eet het hier wel op” zegt marlies. Er is nog maar één tafeltje vrij bij de ingang. Marlies gaat net zitten als de deur open gaat. Er stapt een jongen met bruin lang haar binnen hij draag een lange zwarte jas en een wijde skatebroek. Hij loopt naar het tafeltje van de jongen met het blonde haar en gaat zitten. Marlies zit meer op de jongen met het blonde haar te letten dan dat ze haar patat opeet. Maar als de jongen met het lange bruine haar opstapt heeft Marlies pas door dat nog niet eens de helft van haar patatbakje leeg is. Als haar patatbakje eindelijk leeg is en ze hem weg wil gooien struikelt ze over een leeg patatbakje dat op de grond ligt. Het word nog erger als ze ziet dat de jongen met het blonde haar het ook gezien heeft. De jongen komt naar haar toe en
jeweethet (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-01-2009 om 13:40:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xstandaard maar als het een echt boek word zou ik het zekerrr lezen!!x
Magicfarm
Gebruiker
geplaatst op 25-01-2009 om 13:41:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

london calling
Ja nu!

juulenaybff
Gebruiker
geplaatst op 25-01-2009 om 14:05:32 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

wow leukeeeeeeeee verhaalltjes heb ze alemaal gelezen echt leukkkkkkkk vanm juul
supercarmen
Gebruiker
geplaatst op 25-01-2009 om 19:27:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Heeii.

Leuk verhaal, wel beetje standaard;
maar ik ga het zkr lezen tot het eind!
Bedankt voor je aanrader om het te lezen.

xx Carmen
LondenCalling
Gebruiker
geplaatst op 25-01-2009 om 22:39:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Magicfarm schreef:

london calling
Ja nu!

wat is er?
Sweett (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 26-01-2009 om 17:42:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leuk hoor.
TMMxIchigo (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 26-01-2009 om 18:35:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Super!
gwandisimo_
Gebruiker
geplaatst op 26-01-2009 om 19:36:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hee hee hee niet zo doen tegen LondenCalling (ze kent me wel alleen tis andere site.. (met biepbiep)) dus niet zeuer
enne dat verhaal is spannend .. gaat het nog verder
Doediexx (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 26-01-2009 om 19:39:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

VERVOLG !
supercarmen
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2009 om 16:05:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Duurt alleen een beetje lang wnnr het vervolg is.. Das wel jmmr.
miss_roos95
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2009 om 19:59:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

verderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverder
verderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverder
verderverderverderverder
corriejo (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 27-01-2009 om 21:14:32 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

VERDER!!! VERVOLG

ZET OP JE SITE WANNEER DAT IS
xx_mathu_xx
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2009 om 19:04:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leuk Verhaal xxx

Reageren