Fora > Creativiteit > [TH Verhaal] Scene club
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
[TH Verhaal] Scene club
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 18:38:18
Als je TH verhalen niet leuk vind, dan staat er een mooi kruisje rechtboven in de hoek. Geen rollen over. En als die er wel zijn, zeggen we het wel. 8D Stukje komt zo van Mirjam als het goed is. |
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 18:41:16
Ik had echt iets van :O meende hij dit nou echt? Vond die me nou echt leuk? Ik wist niet wat ik moest doen en glimlachte maar wat.zoals altijd.xD op een gegeven moment kwam Jonas wat naar me toe schuiven.”het is best koud hier”zei die.”ik krijg het anders heel warm hier” zei ik .. ***!!dit was niet zoon goede zin..Dacht ik.Wat moest ik nou?. Zoals altijd lachte ik maar even. Jonas keek me recht in mn ogen aan.Zn ogen waren vel blauw.echt ogen om in te verdrinken. Langzaam kwamen onze hoofden dichter bij elkaar. Mn hart begon mega hard te kloppen.Bijna raakte onze lippen elkaar.tot mn deur open vloog “ben thuis”zei mn broer. Ik schrok me dood en zat drekt weer recht.”Ja dat zie ik”zei ik.”wie is dat”vroeg mn broer. “dat is Jonas de uitwisseling student” “Ooww.. okay.” Zei die terug en liep weer weg.”DOE DIE DEUR ACHTER DE *** DICHT AUB!”zei ik toen die weg liep zonder de deur dicht te doen. Hij kwam weer terug lopen en sloot de deur.”wat haat ik um, net op het moment dat wij….. moet die binnen komen”zei ik “nee dat was niet echt een lekker moment nee” zei Jonas en lachte heel lief. “uhmm.. ja.. wa” voor dat ik mn zin af kon maken werd ik keihard op mn bek gepakt.Ik zoende maar terug, Ja wat moet je anders?. Toen we “klaar”waren. Lachten we naar elkaar.De rest van de middag lagen we wat TV te kijken op bed. Niet dat Jonas er veel van begreep maar ja.Mn broer was iets van 3 keer mn kamer in gekomen om dingen te vragen over hoe je boerenkool moest maken.”Eten” riep mn broer.Samen met Jonas ging ik aan tafel zitten. En pakte wat te eten. Toen we bijna klaar waren kwam mn moeder vrolijk binnen zetten.”leuke dag gehad?”vroeg ik “ja”zei ze met een glimlach en ging zicht voorstellen aan Jonas.De rest van de avond hebben we gezellig gepraat met elkaar. Gezellig was het zeker want mn moeder is een ramp in Duits. |
|
BiBaBoerderijDieren Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 18:44:10
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 18:45:34
|
|
ItxWasxLikexBOEM Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 18:56:32
|
|
Sammerd____FREAK (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 19:06:24
Meer komma's leest ook iets fijner. Na een punt een enter doen. Gebruik wat meer leestekens als iemand iets zegt. En niet van die dingen zoals *stilte* gebruiken, beschrijf dan gewoon da er een stilte valt. Geen xD dingen gebruike. Als iemand iets zegt begin je de zin met een hoofdletter.. Als je dat gebruikt leest het al een stuk fijner nu vind ik het *** lezen... |
|
ItxWasxLikexBOEM Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 20:39:05
Sammerd____FREAK schreef: Te weinig enters, als iemand iets zegt leest het fijner op een nieuwe regel. Meer komma's leest ook iets fijner. Na een punt een enter doen. Gebruik wat meer leestekens als iemand iets zegt. En niet van die dingen zoals *stilte* gebruiken, beschrijf dan gewoon da er een stilte valt. Geen xD dingen gebruike. Als iemand iets zegt begin je de zin met een hoofdletter.. Als je dat gebruikt leest het al een stuk fijner nu vind ik het *** lezen... steeds enter leest juist irritant.. |
|
Sammerd____FREAK (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 20:45:47
ItxWasxLikexBOEM schreef: Sammerd____FREAK schreef: Te weinig enters, als iemand iets zegt leest het fijner op een nieuwe regel. Meer komma's leest ook iets fijner. Na een punt een enter doen. Gebruik wat meer leestekens als iemand iets zegt. En niet van die dingen zoals *stilte* gebruiken, beschrijf dan gewoon da er een stilte valt. Geen xD dingen gebruike. Als iemand iets zegt begin je de zin met een hoofdletter.. Als je dat gebruikt leest het al een stuk fijner nu vind ik het *** lezen... steeds enter leest juist irritant.. |
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 09-12-2008 om 19:46:56
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 09-12-2008 om 20:04:59
Mirjam had een uitwisselingsstudent bij haar thuis. En hij was zooo knap. Ik had niemand, we zaten middenin een verhuizing, dus het was niet zo handig om dan iemand bij je thuis te hebben. Ik zat op de fiets naar school. Ik haat school echt, het is echt zo saai. Ik kwam aan op school, ik zette mijn fiets in het fietsenhok en liep de school in. Ik hing mijn jas op en liep verder naar de aula. Daar zat Mirjam al met Jonas, want zo heette hij en de rest van alle Duitse uitwisseling gastjes. ‘Heeey’ zei ik, ik gaf Mirjam een knuffel en begroette de rest ook. Ik ging zitten. Mirjam keek me de hele tijd aan. ‘Wat?’ vroeg ik. Mirjam moest lachen, ik keek haar vragend aan. ‘Kom maar ff mee’ zei Mirjam. Ze stond op en sleurde mij half mee. ‘Wat is er nou dan?’ zei ik lachend. ‘Ik heb gister een soort van met Jonas gezoend’ zei Mirjam. ‘AAAH COOOOL. Vet vet vet, maar je kent hem pas 1 dag?’ zei ik. ‘Ja maar hij is zo knap en zo lekker en zoo lief en ik kon het gewoon niet weerstaan’ zei Mirjam. Ik lachte en knikte. ‘En ik weet nu al dat ik hem giga ga missen als hij weer weggaat’ zei Mirjam. ‘Ik ga ze ook missen hoor’ zei ik. ‘Maar nog niet aan denken we gaan eerst nog een week lol maken’ zei Mirjam. Ik knikte, we liepen terug naar de rest. Jonas zat te praten met wat andere Duitsers. We gingen weer zitten. Niet veel later ging de bel. ‘Aaah moet gaan’ zei ik. Ik nam afscheid van iedereen wat nogal lang duurde. Ik rende half naar de les toe. Nog net op tijd kwam ik binnen vallen. Ik ging zitten en ging wat tekenen in mijn werkboek. |
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 10-12-2008 om 18:05:44
|
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 11-12-2008 om 21:58:40
Leoniek was naar de les. We zouden vandaag naar Groningen gaan. Naar 1 of ander museum.. niet dat het me wat aan leek maar ja. Een leraar kwam binnen er riep in het Duits door de aula dat we gingen.. met zn alle liepen we naar de bus en gingen zitten. Jonas ging met een andere Duitser achter mij en Monique zitten.`weet je .. ik heb hier schijt aan`zei Monique `waar aan` vroeg ik.. `nou aan dat stomme museum` zei ze weer.. `ik heb er ook niet echt veel zin in ofzo.. maar ja.. het moet maar we gaan gewoon mega veel lol maken met de jongens.`zei ik.. de rest van de rit hebben we met Jonas en Richard.( die andere Duitser) lopen kaarten.Jonas was echt een lekkerding.. ik kon mn ogen niet van um af houden.De bus stopte en iedereen stapte uit.We moesten nog een weg over en dan waren we bij het museum. Daar aan gekomen werden we in groepjes verdeeld.en kregen een stencil die we in moesten vullen.samen met mn groepje dat bestond uit Jonas,Monique,Richard,Linda& Chiel gingen we wat rond hangen in het museum.Er stonden overal bewakers op ons te letten.”wat een saai museum.”zei Jonas “je meent het.. dat had ik je ook wel kunnen vertellen’ zei ik “we kunnen het wel wat leuker gaan maken”zei Jonas “waar dacht je aan dan ?”vroeg ik.. “nou dit”zei die en begon me te zoenen. “nu vind ik het opeens veel leuker hier”zei ik met een glimlach toen we klaar waren. “kom we moeten door, als we dat stencil straks niet helemaal hebben in gevuld krijgen we op onze kop”zei Linda. “ja we komen”zei ik. Jonas en ik liepen verder.. onderweg pakte Jonas mn hand vast en lachte heel lief naar me.Toen we klaar waren met het stencil mochten we nog even een uurtje de stad in.toen het uurtje voorbij was hebben we nog wat met de hele groep gegeten en nog wat lol gemaakt.en rond een uur of 4 gingen we weer terug naar huis.. |
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 11-12-2008 om 22:00:25
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 12-12-2008 om 20:03:27
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 14-12-2008 om 20:40:08
Vandaag zouden de Duitsers alweer naar huis gaan. Het was echt heel leuk geweest. Maar 1 week was echt veel te kort. De halve school stond buiten. Mirjam had inmiddels verkering met Jonas. Het was nu mei, en in deze zomervakantie zouden we op vakantie gaan naar Varel, waar ze vandaan kwamen. Naar Jonas en de rest. Het zou echt heel geweldig worden. De bus kwam de hoek omgereden. ‘Kuuuud’ zei Monique. We moesten nu allemaal afscheid gaan nemen. Ik gaf Richard, Chiel en Jonas een knuffel. ‘Tot in de zomervakantie’ zei ik. Mirjam en Jonas zaten elkaar nog half af te lebberen. Na 10 minuten ofzo was iedereen klaar met elkaar knuffelen enzo, en gingen de Duitsers instappen. Jonas, Richard en Chiel zaten achterin. Zo konden ze ons nog een tijdje uitzwaaien. ‘Ik heb nu al zin in de zomervakantie’ zei Mirjam, toen de bus om de hoek was. ‘Ik ook, ik mis ze nu al’ zei ik. ‘Wedden dat er een super lekker ding voor jou tussen loopt daar ergens in Duitsland’ zei Mirjam. ‘Jaa fersure’ zei ik en ik rolde met m’n ogen. ‘Nee echt hoor’ zei Mirjam. ‘Ja joh’ zei ik. We liepen weer naar binnen. De schooldag was gelukkig al afgelopen. We pakten onze tassen en liepen naar het fietsenhok. We pakten onze fietsen en fietsten naar huis. |
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 14-12-2008 om 20:40:26
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 14-12-2008 om 20:40:40
|
|
MyOwn___ Gebruiker