Fora > Creativiteit > [Th verhaal] L'amour fortuit
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
[Th verhaal] L'amour fortuit
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 07-12-2008 om 21:45:40
Als je geen zin hebt om te lezen ga je maar lekker weg. Druk op vorig of whatever. Dit verhaal wordt geschreven door mij aka Linda en de allerliefste Mirjam. Geen intro en nog geen rollen over! Eerste stukje: Linda: Samen met Mirjam stappen we uit het vliegtuig. Deze vakantie wordt zo geweldig. We zijn eindelijk af van die 2 rotkotertjes uit onze klas en hun 2 vrienden. ‘ Dit gaat echt zo vet worden.’ Zegt Mirjam vrolijk terwijl we bij de bagageband wachten. ‘ Inderdaad, 4 weken zonder ouders in Spanje. Heerlijk gewoon.’ Zeg ik. Gister was onze laatste schooldag en vanochtend hebben we het eerste vliegtuig richting Spanje genomen. Als snel zien we onze bagage aankomen. Ik haal het van de band af en Mirjam haar bagage ook. ‘ Er zou toch een taxi buiten op ons wachten?’ Vraag ik aan Mirjam. Ze knikt. We pakken onze koffers en lopen langs de douane. Daar staat een taxi. We stappen in en de Taxi rijd richting het hotel. Bij het hotel aangekomen stappen we uit. ‘ Wow, Hoezo even een vet relaxed hotel.’ Zegt Mirjam. ‘ Inderdaad.’ Zeg ik en we lopen naar binnen toe. We lopen naar de balie toe om in te checken. Als snel hebben we de sleutel van onze kamer. Mirjam draait zich terwijl ik nog snel een handtekening onderaan een papier iets zet. Over dat we niks zullen slopen. ‘ Omga dit ga je niet menen.’ Hoor ik Mirjam zeggen. Ik draai me ook om. ‘ Wat doen jullie hier?’ Vraag ik meteen. Voor onze neus staan de 2 rotkotertjes met hun vrienden. Dit ga je serieus niet menen. Zij hier op vakantie. ‘ Op vakantie.’Zegt het geval met blond haar. Gustav heet die ofzo. Dacht ik. ‘ Echt waar.’ Zegt Mirjam sarcastisch. Ze kijkt de jongens even arrogant aan en loopt dan weg. Ik loop haar snel achterna. ‘ Wat doen zij nu weer!’ Zeg ik gelijk zodra we buiten gehoorafstand zijn. ‘ Ons stalken.’ ‘ Inderdaad.’ ‘ We bedenken wel even een wraakplannetje.’ Zegt Mirjam met een grijns. ‘ Doen we!’ We lopen nog nadenkend over een wraakplan naar onze kamer toe. Mirjam opent snel de deur en we komen in een super mooie kamer. Mirjam schrijft het volgende stukje;-) |
|
wendy_111 Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 13:03:41
|
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 15:16:00
We pleuren onze spullen op de grond , zoeken pen & papier om ons plan te bedenken en gaan aan tafel zitten.”zo.. wat gaan we doen?” vraagt Linda.. na een poosje nagedacht te hebben komen we op een super idee..We stoppen jeukpoeder in de kleren van die gastjes als ze aan het zwemmen zijn..”zullen maar ff gaan zwemmen dan?, nemen we ook jeukpoeder mee voor de zekerheid” zegt Linda.. “ja great idee..” we pakken alle zooi die we nodig hebben en lopen naar het strand..”ze zijn er niet..”zegt ik.. “nee je meent het,, had ik nog niet gezien ofzo.” “droogheid”. We dumpen onze spullen op de grond en gaan ff wat zwemmen.. 20 Minuten later. We zitten/liggen wat te praten tot die stumpertje aan komen lopen..Linda en ik kijken arrogant als ze langs komen lopen. Na een paar minuten gaan de jongens zwemmen..”nu ?”vraagt Linda. “ja”. We lopen naar hun kleren en maken het hele potje jeukpoeder leeg.. “zo die weten niet hoe snel ze weer de zee in moeten duiken..”zegt Linda terwijl we weer terug lopen.”ik kan niet wachten tot ze weer weg gaan..”.”ik ook niet”. Linda mag weer. |
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 15:17:34
|
|
Mistake Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 15:40:45
Verder!! |
|
ItxWasxLikexBOEM Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 15:46:47
en die .. achter elke zin is een beetj irritant tijdens het lezen(bij het laatste stukje )
|
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 16:14:29
‘ Wanneer komen die gastjes nu eindelijk uit het water.’ Zucht ik verveelt. Ik en Mirjam liggen al ongeveer een half uur. Nog steeds zijn die jochies aan het zwemmen. ‘ Yeah,’ Schreeuwt Mirjam hyper. ‘ Ze komen uit het water.’ Ik schiet gelijk overeind. Inderdaad de jongens lopen terug naar hun handdoeken. Ik en Mirjam waren ook even zo slim om jeuk poeder op hun handdoeken te gooien. Ik en Mirjam draaien ons zo om dat we precies uitzicht op de jongens hebben. De jongens gaan liggen en er gebeurt nog niks. ‘ Schiet op stom spul. Werk.’ Mompel ik. Op dat moment springt 1 van de jongens op. Ik en Mirjam barsten in lachen uit. Het is dat joch met dat zwarte haar uit onze klas. Hij begint raar rond te springen. ‘ Hij lijkt net een wíjf.’ Zegt Mirjam lachend. ‘ Is die ook.’ Antwoord ik droog. Nu springt zijn tweeling broer ook op. Hij begint ook vaag rond te springen. Ik en Mirjam rollen nu over de grond van het lachen. Als die andere 2 dan ook uiteindelijk mee doen. Houden we het niet meer. Iedereen kijkt ons raar aan. Dan zien de jongens ons. Ze kijken ons boos aan. Ik steek mijn tong uit. ‘ Jullie kunnen mooi dansen hoor!’ Schreeuwt Mirjam dan naar ze. Weer barsten we in lachen uit. De jongens zijn zichzelf nog steeds aan het krabben. ‘ Ze zijn ook niet zo slim om het water in te rennen.’ Zeg ik. ‘ Inderdaad.’ Uiteindelijk nadat de jongens nog 5 minuten vaag aan het rondjes draaien en krabben zijn. Rennen ze vaag naar het water toe. ‘Zie ze dan rennen.’ Zeg ik. ‘ Net een stel schapen.’ Opeens struikelt 1 van de jongens over een zandkasteel heen. Hij valt midden met zijn gezicht in het zand. ‘ Moeilijk hé lopen!’ Schreeuw ik. Hij klimt overeind en steekt zijn middelvinger naar mij op. ‘ Zo, dat was leuk.’ Zegt Mirjam vrolijk. Ik knik en we draaien ons weer om. Na een poosje horen we boos gemompel achter ons. Ik draai met om. ‘ Mirjam, we krijgen problemen.’ Zeg ik met een grote glimlach. De jongens komen boos op ons afgelopen. |
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 17:56:58
ik hou nu al van dit verhaalheid. ![]() als je rollen over hebt? tomtomtomtomtom je weet me te vinden x'D |
|
ItxWasxLikexBOEM Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 18:08:18
|
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 08-12-2008 om 18:13:56
MyOwn___ schreef: oeeewh verder. ik hou nu al van dit verhaalheid. ![]() als je rollen over hebt? tomtomtomtomtom je weet me te vinden x'D Dat weet ik x] |
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 09-12-2008 om 19:18:08
onze internet ligt eruit ben nu bij de buren.
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 10-12-2008 om 19:40:06
|
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 11-12-2008 om 22:27:33
OMG dit ging zo grappig worden.. je kon echt aan de koppen van de jongens zien dat ze woedend waren.”JULLIE VIEZE ****** IK HAAT JULLIE ZO ******* ERG, IK WOU DAT IK JULLIE NOOIT HAD ONTMOET! JULLIE ZULLEN NOG SPIJT KRIJGEN!!”Riep dat kient wel zwart haar..”wat zijn we nu bang…”zei ik.. “NOU DAT ZOU IK MAAR WEL WORDEN!!”zei die terug. “okay”zei ik droog terug.. ze stonden ons alle 4 met grote ogen aan te staren en liepen daarna woedend weg. “wat een sukkels.. moeten wij nou bang van hun worden”lachte Linda. “wat gaan we nou doen als ze hun kleren weer aan gaan trekken? Ik denk dat ze ons dan al helemaal gaan vermoorden”zei ik.. “nou we gaan nu gewoon in pakken en dan alles ff in onze kamer leggen.. en dan gaan we weer terug en maar hopen dat ze er nog zijn.. en als ze er nog zijn gaan we ze uitlachen en gaan we het filmen “zei Linda “goed idee.. dit gaat echt zo leuk worden “zei ik en we gingen in pakken. |
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 12-12-2008 om 20:01:18
ik weet lekker hoe het verder gaat. xD gelezen onder scheitkunde x'DD |
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 13-12-2008 om 12:57:07
Nadat ik en Mirjam onze spullen hadden gepakt gingen we snel naar het hotel.’Snel spullen dumpen en camera pakken’ zegt Mirjam Ik knik.Als we onze spullen hebben pak ik snel mijn camera.’klaar?’vraag ik ‘ja’. We doen snel onze kamer op slot en lopen weer richting het strand.Bij het strand zien we de jongens in het water.’daar bij het bankje kunnen ze ons niet zien ’zegt Mirjam.ze wijst naar een bankje.’is goed’ antwoord ik.We lopen er naartoe.Als we op het bankje ploppen, hebben we precies goed zicht op de jongens.1 van de jongens kijkt richting ons.Hij heeft lang bruin haar.Ik hou mijn adem in.Ik weet bijna zeker dat bij ons ziet.hij blijft nog even kijken,dan draait hij weg.Hij zegt gelukkig niks tegen de jongens.Dan pakken de jongens hun kleren.’Camera in aanslag’ zegt Mirjam hyper.Ik zet mijn camera aan en richt hem op de jongens. Ze trekken hun kleren aan.Behalve de jonge met lang bruin haar.’het gaat beginnen’ zegt ik vrolijk.De jongens beginnen alle 3 raar rond te springen.de jongen met bruin haat lacht ze keihard uit,net als ik en Mirjam.Snel rennen de jongens met hun kleren nog aan het water in.De jongen met bruin haar loopt ze lachend achterna.’Heb je alles op film?’vraagt Mirjam ‘Jip’ “Yes’ ‘Zullen we maar terug naar het hotel?’vraag ik. ‘is goed’ zegt Mirjam. we lopen weer terug naar het hotel.Ik vraag we af waarom de jongen het niet zei tegen zijn vrienden.Na een poosje kijk ik om Daar lopen de jongens.Ze kijken ons chagrijnig aan.Hopelijk zijn ze niets van plan.’Mirjam’zeg ik dan. Ze kijktme aan .Ik wijs naar achteren toe dit stukje is door linda geschreven alleen haar internet ligt plat dus moest ik ut ff posten.. |
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 13-12-2008 om 18:31:04
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 17-12-2008 om 16:55:19
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 20-12-2008 om 20:16:37
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 26-12-2008 om 16:19:52
|
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 28-12-2008 om 18:24:03
|
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 28-12-2008 om 20:28:45
BlessTheFall08 schreef: doodheid.... xD IDD jij verder moeten |
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 31-12-2008 om 21:51:02
|
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 31-12-2008 om 23:27:00
|
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 31-12-2008 om 23:27:21
|
|
BlessTheFall08 Gebruiker
|
geplaatst op 31-12-2008 om 23:28:54
Mn mond valt open *** it de jongens kwamen naar ons toe gelopen.”zullen we maar maken dat we weg komen?”vraag ik aan linda “goed plan” zegt ze en we rennen snel naar onze kamer.Ik zag nog vanuit mn ooghoeken dat de jongens ons achterna rende.’doe snel die deur dicht”schreeuwt Linda naar me. “ja help dan ff”zeg ik terwijl ik de deur van onze hotel kamer dicht probeer te doen.Niet dat het wil want de jongens lopen tegen de deur de bonken en te doen. Eindelijk heb ik de deur dicht en linda en ik ploffen tegen de deur aan.”dat was echt net op tijd”zegt Linda.”echt wel.. ik wil niet weten wat de jongens hadden gedaan als ze binnen waren geweest.”zeg ik terug.ik sta op en plof op een stoel terwijl Linda op een bed neer ploft. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
volgende |
Reageren
)

onze internet ligt eruit ben nu bij de buren.