Reageren

onderwerp  {TH-vrhl} Der Deutsche Gitarre

MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:30:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hai,
ik ben monique persoon en schrijf dit uberhippe verhaal samen met leoniek persoon, MyOwn___ en dit verhaal gaat over TH haha, en dat is heeeel coel, en als je TH niet kent dan moet je ze leren kennen want ze zijn ubergaiwl, en we zijn sportief want we gaan in april meedoen aan de hoogeveense cascade run voor tokio hotel, dus misschien wil je ook ff lid worden van: http://running4tokiohotel.hyves.nl/
yeah coelman
en we schrijven ook nog ander verhaaltje samen met lindapersoon: http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1361215
dat is deel 1 maar we zijn al bij deel 13 ofzo xD
veel leesplezier
xxxx ONS
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:30:58 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Leoniek:
Ik en monique zoeken heel ebay over voor een hippe gitaar, ik wil nog graag een gitaar hebben, elektrisch het liefst, ‘wacht! En deze dan?’ zegt monique en wijst een knalroze gitaar aan, ‘nee, ik wil een witte of een zwarte’ zeg ik, we zoeken verder, na een halfuur nutteloos zoeken op ebay vinden we er eindelijk 1, ‘wouw’ zeggen we beide tegelijk, ‘die is prachtig!’ zeg ik, ik druk op de advertentie, 140 euro, tweedehands, ach waarom niet, die gitaar is zoo mooi, een echte gibson, ik plaats een bod, ‘eh leow, je gitaar komt uit duitsland’ zegt ze, ik zie het nu ook, onder de gebruikersnaam staat Duitsland, achja dat valt wel mee, misschien kunnen ze hem sturen en anders halen we hem gewoon op. ‘dan gaan we gewoon naar Duitsland!’ zegt monique, ik knik, ‘jah en dan blijven we daarin berlijn ofzo slapen in een hotel en dan gaan we uberlang winkelen!!’ ‘jaaah!! Dat gaat zo vet worden!!!’ roep ik, mijn moeder komt boven, ‘wat hebben jullie nou weer?’ zegt ze lachend, ik en monique vertellen haar het hele verhaal, ‘zozo jullie hebben een plannen, ik knik hyper, ‘dit word zo vet!!’ zeg ik, ineens hoor ik iets door de brievenbus vallen, ik loop naar beneden en begin keihard te gillen, ‘AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH’ ‘WAAATT???’ gilt monique terug, ‘DE NIEUWE TOKIO HOTEL DVD OH MIJN GOODDDD!!!!!’ roep ik keihard en monique komt van de trap afrennen en kijkt met grote ogen naar de dvd, dan beginnen we tegelijk keihard te gillen, onze hond begint te blaffen, ik moet lachen en we sprinten naar boven waar we de dvd caught on the camera van Tokio hotel in de dvdspeler proppen, ik druk op play en begin weer te gillen zodra ik het menu zie, ‘AAAHH’ gillen we tegelijk, ‘het is maar het begin menu’ zegt mijn tweelingszusje iris droog, ‘WEET IK!!!’ zeg ik extreem hyper. En druk op play zodat de dvd nu egt begint…

MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:33:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

haha x'D
ForbiddenAngel
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:34:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hoofdletters helpen om het makkerlijker te lezen en beter te maken.
Je overdrijft met het aantal uitroeptekens en 'AAAAAAAAAH' en zo verder.
Heel veel van je zinnen zijn beter als ze 2 zinnen zouden zijn, of meer.
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:34:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hihi het is dood hier XD
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:34:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

dat is de bedoeling ook xD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:34:52 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik ga typen :A
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:37:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

YEAH
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:42:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leoniek:
Nadat we de dvd af hebben gekeken waren we overdreven hyper.
‘LATEN WE KIJKEN BIJ ONZE GITAAR!’ riep Monique keihard. Het zou sterk zijn als het bod nu al werd geaccepteerd, alhoewel de advertentie stond al wel een tijdje online en misschien wilden ze hem wel snel kwijt. We renden de trap weer op naar de computer. We starten mijn mail op en zagen tot onze grote verbazing dat we alweer een mailtje terug hadden. Het was wel Duits, maar dat maakte niet zoveel uit.
Hallo,
Leuk dat jullie hebben gereageerd.
Het bod was verder ook prima, en de gitaar moet snel weg, er het lijkt er niet op dat we nog meer reacties gaan krijgen. Dus jullie kunnen hem komen halen? Of laten verzenden. De keus is aan jullie.
Groetjes..
‘Waarom zegt ie zijn naam niet?’ zei Monique.
‘Geen idee, maar laten we maar eerst even terug gaan mailen’ zei ik en Monique knikte.
Hallo,
We willen de gitaar wel komen ophalen. En zo snel mogelijk als het kan.
We horen vanzelf wel de datum en alles enzo toch?
Tot snel!
Groetjes,
Monique en Leoniek.
We verzonden de mail.
‘ZULLEN WE NOG EEN KEER DE DVD KIJKEN, HIJS VERSLAVEND’ riep Monique. Ik knikte hyper. En weer bonkten we de trap af. En zo gingen we nog een keer de dvd kijken.

hijs kort, maar ik moet ff gaan omkleden 8)
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:45:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

COELERDERCOELERDECOEL xD ik gaat ook omkleden XD
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 18:45:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

WANT WE GAAN RENNEN
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 19:04:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Oh gosh,
Evakj
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 19:06:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hyper verhaal
Meer dus.
BlessTheFall08
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 19:17:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

wie zou dat persoontje nou toch zijn... xD
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 19:31:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

BlessTheFall08 schreef:

Inderdaad totaaaaaal niet voorspelbaar.
Mistake
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 19:47:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

MoonxFantasy schreef:

BlessTheFall08 schreef:

Hhahah idd!
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 20:35:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mistake schreef:

MoonxFantasy schreef:

BlessTheFall08 schreef:

Hhahah idd!

NOU HET IS FABI HOOR
dat had je niet gedenkt eh XD
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 21:11:26 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

whaha xD
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 21:32:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

moowtjee persoon tiept
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 21:33:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:

Mistake schreef:

MoonxFantasy schreef:

BlessTheFall08 schreef:

Hhahah idd!

NOU HET IS FABI HOOR

Wie weet
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 21:40:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

New single in February
Tokio Hotel is hard-working

Hamburg (dpa) –
Tokio Hotel starts again: The new single of the Magdeburger teenie-band is expected to be released on the market in February, the third album of the chartbreaker will follow then in April.

“The song-writing-process is in the meantime almost finished, we`re concentrating us now more and more on the production of the tracks”, Tokio Hotel-manager David Jost said to the German press –agency dpa at Thursday. “We have now already written more songs than we can put in the end on the album.”

The four boys and their manager don`t have decided yet, which song will be the first single in February. The teenie-rocker will play this week at two festivals in the US, next to artists like Rihanna and Kate Perry.

source: sueddeutsche.de December 4th, 2008

WOEHOE LAAT HET WAAR ZIJN DATER EEN NIEUWE SINGLE KOMT IN FEBRUARIEEE
aleen ik geloof ze toch niet xD maar IK HOOPP DAT HET WAAR IS xD
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 21:42:10 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MoonxFantasy schreef:

MyOwn___ schreef:

Mistake schreef:

MoonxFantasy schreef:

BlessTheFall08 schreef:

Hhahah idd!

NOU HET IS FABI HOOR

Wie weet

Dacht ik dat wel.
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 21:47:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Monique:
Volgens de jongen konden we de gitaar zo snel mogelijk ophalen dus hebben we gelijk 6 december afgesproken, ik ben bijna klaar met mijn tas inpakken, daarna gaan we gelijk door naar berlijn om lekker te winkelen, waar ik egt aan toe ben want er hang egt bijna niks meer in mijn kast! Ik pak mijn ubercoele gitaartasding en ga naar Leoniek toe die 100 meter van me vandaan woont. Daar aangekomen is Leoniek ook al klaar ze heeft 1 tas mee net als ik, we worden naar het station gebracht door haar ouders, daar stappen we in de trein richting hamburg, wat nog wel zo’n 3 uur gaat duren. In de trein pak ik de portable dvdspeler en gaan we ongestoord de TH dvd voor de 100ste keer in 2 dagen kijken, ik kan me ogen er maar niet vanaf houden, na een paar uur en een paar keer overstappen zijn we dan eindelijk in Hamburg, en aangezien het huis ergens dicht bij het station was gaan we lopen, na 20 keer aan mensen iets gevraagd te hebben komen we eindelijk bij een soort huisje aan, het lijkt op een bungalow maar dan groter, ergens komt het me bekent voor, Leoniek belt aan en er word opengedaan door een gastje, ‘we komen voor de gitaar’ zegt Leoniek, de vent kijkt ons raar aan, ‘van ebay?’ zeg ik, de vent knikt en laat ons binnen, we lopen achter hem aan terwijl we een aantal gangen door gaan, ik zie dat het een soort studio is hier, we lopen langs een glazen wand waarachter allemaal instrumenten staan, dan komen we aan bij een deur, de vent klopt aan en doet de deur open, we lopen naar binnen, ik hoor wat mensen praten en dan zie ik 2 schaduwen uit de gang komen, van 2 mensen,,,
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 21:52:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

VOORSPELBAAR x]
MOOWUNDBILL4IMMER
Gebruiker
geplaatst op 04-12-2008 om 21:53:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

BEAK DIECHT XD

Reageren