onderwerp  [TH-Verhaal] To Make You Mine #8

Bills_ChickieJ (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 12:44:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

yo en hier gaan we weer verder want de andere is vol XD
als je nu begint met lezen dan heten we je van harte welkom, helaas eerst geen rollen, en komen die wel dan melden we dat XD o gosh dit klinkt professioneel XD
1=http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1361215
2=http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1369932
3=http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1372439
4=http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1376533
5=http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1379980
6=http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1381107
7=http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1382738

Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 12:57:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

er is niemand online, maar dat komt omdat wij zo ubervroeg vrij zijn
SchreienMitTokioHotel (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:00:05 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik ben online maar ik ben stil ^^
Kudsgool =|
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:00:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MOOWTJEEEE

^^
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:04:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Weetjee op GSM moet je naar nijntjes figuren zoekenxD en dan krijg je grote nijntje
PUKKELxDING
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:06:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hoi ik ben online =D Maar ik lees dit niet dus ik ga weer =D Toedels!
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:08:32 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Haaaaaaaaaaai. =D
ich bin daaaaaaa.
ofzo 8)
samzooi
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:12:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

VERDER!! =D
groetjuss BOEM&SPLATSH
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:15:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leow geht wieder weiter =D
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:15:13 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dus eh ja ik typ ja xD
BoemLove
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:22:11 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Yeaahh!

Go leowww!

xxx S&B!
samzooi
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:30:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Heeey!

Je moet even op boemlove poll doen over wat jullie verhaal is!!

xxx Boemsplatsha
samzooi
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:31:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

typ is een beetje door leoww!!

We need leesvoer, Samzooii gaat verhongerenXD

xxxx Boemsplatsha
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:37:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leoniek:
We zijn allemaal gelijk in de auto gesprongen. Gustav was helemaal in paniek hij wist niet meer wat hij moest doen. Hij belde ons net op met het bericht dat Mirjam een inwendige bloeding heeft gehad, en dat ze nu in coma ligt. Ik hoop niet voor lang, dat hopen we allemaal niet. Het is best eng allemaal, ik bedoel we zitten ook in New York, we hebben hier verder niemand geen familie, behalve elkaar. Gelukkig wel, anders hadden we het hier niet overleefd, stomme Amerika. Gelukkig waren we snel bij het ziekenhuis, met zijn zessen liepen we naar binnen. Gustav had het kamer nummer door gegeven, dus we hadden het zo gevonden.
Gustav zat daar voor Mirjam’s kamer voor zich uit te staren, het was duidelijk te zien dat hij had gehuild.
‘Heey’ zei Georg. Hij keek op, en gelijk weer weg.
‘Het komt allemaal wel goed, dat weet ik zeker, Mirjam laat je echt niet vallen, ze houd echt heel veel van je, ze red het wel’ zei Monique.
Gustav keek op en keek me aan, ‘echt’ zei ik. De rest knikte ook. Het was echt zielig om hem zo te zien.
‘Mogen we naar binnen?’ vroeg Bill.
‘Van mij wel hoor’ mompelde Gustav.
‘En van de dokters?’ vroeg Tom, Gustav haalde zijn schouders op.
‘Ik haal wel iemand’ zei Linda, ik ging met haar mee. Het bleek dat we wel naar binnen mochten, maar niet met teveel, want dat werd te druk, ondanks dat ze toch niks merkte omdat ze in coma lag.
‘We mogen wel naar binnen, maar niet met teveel’ zei ik.
‘Gustav gaat’ zei Georg, die alvast maar voor hem had besloten.
‘Jij ook’ zei Gustav, en hij keek Georg aan. Het was te merken dat die twee het ook super met elkaar konden vinden. Linda ging ook nog mee. Bill, Tom, Monique en ik bleven buiten wachten, wij zouden later nog wel naar binnen gaan. We gingen ergens zitten.
‘Daaaaamn, ze moet het echt halen’ zei Tom.
‘Tuurlijk haalt ze het, Mirjam is sterk hoor’ zei ik. Tom leek nogal in de war. Ik gaf hem een kusje. En kroop lekker dicht tegen elkaar aan. Er rolde een traan over mijn wang heen.
‘Wat is er?’ vroeg Tom.
‘Ik weet wel dat ze het haalt, maar toch vind ik het niet leuk om haar zo te zien’ zei ik. Tom knikte.
‘Ik snap je’ zei hij. Ik glimlachte, hij gaf me een kus op mijn hoofd.
‘Ik hou van je’ fluisterde ik. ‘Ik ook van jou’ zei hij. En ik gaf hem nog een kus, op zijn mond. Hij pakte me vast en zette me op zijn schoot.
‘Gast, je bent geak’ zei ik. ‘Nah’ zei Tom.
‘En super lief’ zei ik. Tom knikte lachend. En hij gaf me nog een paar zachte kusjes. Monique en Bill lagen elkaar ook half af te noiken, in het ziekenhuis, alweer, hun hadden echt wat met het ziekenhuis ofzo. Tom keek me aan, hij wilde dat ook doen ofzo.
‘Niet hier ja’ zei ik.
‘Thuis?’ vroeg Tom met een big smile.
‘Misschien’ zei ik en gaf hem nog een kusje. Niet veel later kwam de rest weer naar buiten.
‘Nu mogen jullie, MOOW BILL DOE DAT FF ERGENS ANDERS’ zei Georg.
Bill had echt een mega bobbel in zijn broek, zag er wel grappig uit.
‘Eh ja’ zei hij. Bill,Monique, Tom en ik stonden op en liepen bij Mirjam de kamer in. Daar lag ze, nog helemaal onder de slangetjes, heel freaky om te zien, en zielig. Weer stroomde een traan over mijn wang.
‘Ik kan hier zo slecht tegen’ zei ik. Tom trooste me. We gingen naast Mirjam’s bed zitten. In de hoop op een reactie..
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:38:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

tadaaa.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:38:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

samzooi schreef:
Heeey!

Je moet even op boemlove poll doen over wat jullie verhaal is!!

xxx Boemsplatsha

habt ik al gedaan
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:38:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

GRR moow heeft gegeten XD
nu wilt moowtje lezen
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:38:31 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

JEEEEJJ
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:40:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

AAAH MOOW TIEPT
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:40:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MOOW UND BILL DOEN AAN ZIEKENHUISSMEX xD
nee liever niet XD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:41:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ghegeh. xD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:41:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:
MOOW UND BILL DOEN AAN ZIEKENHUISSMEX xD
nee liever niet XD

hahaha.
TOM EN LEOW AAN VLIEGTUIGSMEX.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:42:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:
AAAH MOOW TIEPT

YESSSSH
samzooi
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:44:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

okee moowtjee typt =D
jullie doen het ook serieus
OVERAL hee??
stelletje viespeukee xD

xxxxxxxxx
samzooi
Gebruiker
geplaatst op 17-11-2008 om 13:44:47 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:

Bills_ChickieJ schreef:
AAAH MOOW TIEPT

YESSSSH
OLE OLE OLE
dat wordt dus ook NIET netjes