onderwerp  [TH Verhaal] To Make You Mine #6

Bills_ChickieJ (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:00:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

YOOOWW PEOPLE
dit is de neue toppieecc van onze geniaaaaalle verhaaaaall
persoontjes die erin voor komen:
ik xD
iris
lindaaa
leooowww
mirjaaaamm
billl
tomm
georgg
gustaaavv
sandraa
marjannaaa
angelaaa
jochem
jeffrey
paris
vloortje
georgina
saki
david host

und nein wir geven kein rollen weg, we pleuren ze er gewoon in of je nu wil of niet! OEL DE ENGHEID:

getjiept durch:
moi, leow un lindaaa xD
de vorige 5 topics waren:
deel 1: Verwijzing naar topic: [TH Verhaal] To Make You Mine #5
deel 2:
Verwijzing naar topic: [TH Verhaal] To Make You Mine #5
deel 3:
deel 4:
deel 5:

en dit is dus deel 6 haha
ojaa en het gaat over TH als je het nog niet wist xD
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:03:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja doe vooral even lekker veel namenxD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:03:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

WHOEHOE
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:03:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

jah
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:11:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

:-P
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:26:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Moowtjeee waar ben jij??
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:33:31 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ich bin daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:33:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik had dat van die arschimplantnten op tv gezien. IK LAG PLAT.
en mn moeder keek echt fat raar x'D
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:37:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

lalalalalalalalalalala.
hoe is iedereen zn zaterdag? x'D
mijne is best saaaaaaai
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:39:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:
lalalalalalalalalalala.
mijne is best saaaaaaai

Ik ga zo paardrijden denk ik x]
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:40:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MoonxFantasy schreef:

MyOwn___ schreef:
lalalalalalalalalalala.
mijne is best saaaaaaai

viel spaaaass.
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:47:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:

MoonxFantasy schreef:

MyOwn___ schreef:
lalalalalalalalalalala.
mijne is best saaaaaaai

viel spaaaass.

Ik ga pas tegen kwart voor 4 bezigxD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 14:59:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik ga typeeen :cheer:
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:14:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:
ik ga typeeen :cheer:

YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS xD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:15:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

moow moet kamer opruimen, en nu heeft moow dus alles leeggehaald en ligt me hele kamer op de grond, egt alles is nu leeg kasten laatjes dozen alles en als je op de grond kijkt krijg je een hartaanval xD ik kan me deur nu niet dicht doen want dan krijgi k em niet meer open xD en nu ga ik dus 2 stapels maken, met dingen doe mow wel wilt en dingen die moow niet wilt xD ZUCHT
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:16:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

LEOOW KIJK NACH BUITEN xD er zijn 2 jungs aan het skate-boarden op blauwe plein xD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:17:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

haha nu valt er 1 XD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:17:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hij ging springen en kreeg skateboard tegen z'n PIEP en toen viel die op de grond XD
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:23:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x]
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:24:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tom:
Bill en ik zaten op mijn kamer. We wilden iets leuks door voor Monique en Leoniek. Een verrassing. We wisten alleen nog niet wat. Bill was überüberüber romantisch geworden, dus hij had vast wel wat goede ideeën.
‘Dan gaan we naar Hamburg en dan gaan we naar mams en dan gaan we even hun kennis laten maken met mama, en dan gaan we weer weg’ zei Bill. Goed plan, we hadden al een tijdje met hun, maar ze hadden nog nooit onze moeder ontmoet.
‘En dan gaan we door naar het strand, en daar gaan we dan ergens wat eten, en de avond op het strand blijven, bij zonsondergang, en dan ’s avonds heel laat gaan we nääktzwemmen in zee’ ging Bill verder.
‘Nääktzwemmen?’ zei ik. Okay, misschien was Bill nog een beetje een playertje, maar wat maakt het ook uit.
‘En daarna weer naar huis?’ zei ik. Bill knikte.
‘Ach ik vind het best’ zei ik.
‘Mooi’ zei Bill.
‘En we moeten ook nog een mooi cadeautje iets geven, iets wat echt iets voor ons is om te geven zegmaar’ zei ik.
Bill knikte.
‘Dat bedenken we later nog wel, wanneer dan?’ zei ik.
‘Zo snel mogelijk’ zei Bill grijnzend.
‘Morgen?’ ‘Ja’
Dit werd echt super, dat wist ik nu al zeker.

domkudjaikweet
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:24:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

YEAH
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:25:29 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:
LEOOW KIJK NACH BUITEN xD er zijn 2 jungs aan het skate-boarden op blauwe plein xD
OMGOSH GA INND.
ZULLEN WE ZE VAN DICHTERBIJ BEKIJKEN? ^^ ^^ ^^
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:26:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

OMFG, IK GA NIET NÄÄKTZWEMMEN IN DEUTSCHLAND, WE ZIJN DAAR |BEROEMD< DAN ZIE IK DE VORPAGINA VAN DE BRAVO AL: TOM UND BILL GEHEN NÄÄKTZWEMMEN MIT FREUNDINNEN, WIR HABEN DIE FOTOS xD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:27:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:

Bills_ChickieJ schreef:
OMGOSH GA INND.

ik durf niet xD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 08-11-2008 om 15:28:47 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:

MyOwn___ schreef:

Bills_ChickieJ schreef:
OMGOSH GA INND.

ik durf niet xD

jawel.
zal ik naar je toekomen? XD