onderwerp  [TH Verhaal] To Make You Mine #5

MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:45:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

5de Deel van ons verhaaltje.
Moow gaat volgens mij verder x]
Als je geen zin hebt om te lezen of WHATEVAAAH
ga dan weg.

andere delen

Deel 1:
Verwijzing naar topic: [TH Verhaal] To Make You Mine #4
Deel 2:
Deel 3:
Deel 4:
itsvalerieedudee (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:47:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

WHIEE XD IK GA LEZEN ^^
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:48:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

itsvalerieedudee schreef:
WHIEE XD IK GA LEZEN ^^

okay x'D
Bills_ChickieJ (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:49:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

jeah, moow is dood moow kan nu niet typen xD
moow heeft overal au xD en nu gaat moow koffiej zuipen,,
EN GUSTAV HEEFT EEN AUTO ONGELUK GEHAD
voor de mensen die het nog nie wistee
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:51:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:

Leow is nog dooderder.
dus ik heb ook geen zin ofzo xD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:51:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:

OKE XD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:52:44 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

gheghe.
Linn leef jij nog? x'D
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:59:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

haalloo linn??
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 19:59:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik = filmpje kijken over die ongeluk van gustav
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 20:00:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:
gheghe.
Linn leef jij nog? x'D

Ja maar heb het echt ongelooflijk druk:O
iklovesbill (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 20:02:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

naja ik zie jullie niet echt vaak maar kan ook zijn dat ik er gewoon niet naar keek enzo

maar ga maar verder dan heb ik weer wat te lezen
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 20:04:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

IK EIS EEN NIEUW STUKJE.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 20:11:42 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik typ al x'D
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 20:14:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leoniek:
We deden het toch maar. We gingen nu dus met zijn 13en naar ons huis toe. Daar aangekomen keken Angela, Sandra, Marjanna, Jeffrey en Jochem ons vol ongeloof aan.
‘Daaaamn, ik wil oooook’ zei Marjanna.
‘Je krijgt Bill niet hoor’ zei Monique en ze sloeg haar armen om Bill heen, Bill lachte. Marjanna keek Tom aan.
‘En ik blijf bij Leoniek’ zei Tom en hij gaf me een kus. Marjanna zette haar pruillipje op.
‘Nu gaan we naar binnen’ zei Georg. We liepen naar de mega voordeur toe en Georg deed de deur los.
‘OMGOSH, TIS VAN BINNEN NOG MOOIER DAN VAN BUITEN’ riep Sandra.
We lachten.
‘HONGER’ zei Gustav en hij liep naar de keuken.
‘Ze hebben altijd honger’ zei Linda. En we liepen allemaal achter Gustav aan naar de keuken om wat te eten.

heeeeeel kort.
maar ik moet gaaan.
:O
byeee
iklovesbill (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 20:22:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

weiter
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 20:27:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

WEITOR! XD DOEEEEEEEEEEEEEI
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 21:30:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

people moow is booooos,
me faacking scheisse mama vind dat ik teveel achter de comp zit en nu mag ik nog maar facking 1 uur per dag achter de comp, egt gudverdumme ik haat dat klere waif! ze verbied me egt alles, ik ging zo keihard schreeuwen: IS ER UBERHAUPT IETS DAT IK WEL MAG???? en toen keek ze heel weard en toen sloeg ik de deur dicht, ghehe iets te hard maarja dan moet ze me maar niet alles verbieden, straks verbied ze me ook nog om te leven, nouja dat zit er iniedergeval vlak bij! ik haar haar!!! ja mensen moow is boos op haar mama want moow heeft vreselijkste ouders te wereld!!!
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 05-11-2008 om 22:25:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:
people moow is booooos,
me faacking scheisse mama vind dat ik teveel achter de comp zit en nu mag ik nog maar facking 1 uur per dag achter de comp, egt gudverdumme ik haat dat klere waif! ze verbied me egt alles, ik ging zo keihard schreeuwen: IS ER UBERHAUPT IETS DAT IK WEL MAG???? en toen keek ze heel weard en toen sloeg ik de deur dicht, ghehe iets te hard maarja dan moet ze me maar niet alles verbieden, straks verbied ze me ook nog om te leven, nouja dat zit er iniedergeval vlak bij! ik haar haar!!! ja mensen moow is boos op haar mama want moow heeft vreselijkste ouders te wereld!!!

Wow echt:O dat is heel gemeen. GRRR..
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 06-11-2008 om 15:15:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

moow tiept, mama is ff weg dus moow doet heel stiekkuuum xD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 06-11-2008 om 16:19:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Monique:
Angela marjanna en sandra zijn naar boven om het bed in de logeer kamer in elkaar te zetten terwijl jochem en jeffrey dekens en kussens zoeken voor hun nacht op de bank, tom, bill, Georg en Gustav zijn eten aan het halen bij de macdonalds. Ik zit een beetje achter de laptop te kloowten als de jongens binnenkomen, ‘ETEN!!!!’ roept Gustav en rent naar de tafel toe, jochem en jeffrey komen ook aan de gigantische tafel zitten en sandra marjanna en angela ook. De jongens beginnen asociaal snel alles naar binnen te proppen, ‘jemug!’ roept angela, ‘eet eens rustig!’ ik Linda Mirjam en Leoniek liggen helemaal dubbel ‘zo doen ze altijd’ zegt Mirjam, ‘ach jullie moeten ermee leven’ zegt sandra. ‘jaa en daar zijn we heeeeeeeeell blij mee!!’ roep ik en omhels bill die gewoon door eet. ‘tja en wij moeten er nu ook een dag en nacht mee leven’ zucht jeffrey. ‘had je de bus maar niet moeten missen’ zeg marjanna. Na het eten pleuren we alles in de vaatwasser en gaan wat voor de tv hangen, ‘zullen we een film kijken?’ vraagt tom, ‘ja waarom niet!’ zegt Georg. ‘okaaaayy dan zoek ik een film uit!!’ roept bill. ‘okee dan ga ik douchen!’ roep ik. ‘waarom?’ vraagt angela. ‘omdat bill er een uur over doet om een film uit te zoeken’ zeg ik rende trap op, gevolgd door de rest van de meiden die bill ondertussen ook goed genoeg kennen en er zijn toch 4 badkamers! Nadat ik gedoucht heb trek ik de ubercoele hellokittypyama aan die we laatst in berlijn gekocht hadden. ‘kan ik misschien iets van jou lenen, ik heb niks bij me, op me zwemtas na dan’ zegt marjanna die de kamer van bill en mij in is gelopen. ‘jahoor, kijk maar in de kast’ zeg ik en wijs naar de grote witte deur, ‘faaack je hebt gewoon een inloopkast!’ ‘ja’ zeg ik en ga verder met m’n haar kammen. Even later komt marjanna de kast weer uit en loopt de badkamer in terwijl ik nog snel een vest van bill aantrek en naar beneden loop. Angela marjanna en sandra zijn nu waarschijnlijk aan het douchen ofzoo want die zijn boven, Gustav is aan het prutsen met de dvdspeler, als hij gaat zitten en op play drukt zien we welke film het is, ‘NEEEJJ BILL JIJ IDIÖÖT, WAAROM DE SAW5? JE WEET DAT IK NIET TEGEN HORROR KAN!!!’ roept Leoniek. Tom moet lachen, ‘dan kom je toch bij mij zitten ik bescherm je wel!!!!’ zegt hij. Leoniek neemt een aanloop en pleurt bij tom op schoot neer, en tom slaat zijn armen om Leoniek heen, jochem en jeffrey kijken Leoniek en tom weard aan, ook angela marjanna en sandra komen beneden en gaan zitten, banken zat! De film begint, het eerste deel volg ik nog wel aardig maar daarna niet meer, bill zit de hele tijd aan me en ik zie dat Georg en Linda het ook wel naar hun zin hebben, en dan vooral Georg xD

Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 06-11-2008 om 16:19:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

voila
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 06-11-2008 om 16:45:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

oeeeww.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 06-11-2008 om 16:53:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leow geht zo essen. :/
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 06-11-2008 om 17:05:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leoniek:
3 uur later, de film was eindelijk afgelopen. Gapend keek iedereen elkaar aan.
‘Waar zijn Linda en Georg eigenlijk?’ vroeg Monique.
‘NEEEE ZE HEEFT ME VERLATEN’ riep Jochem. Bill, Tom en Gustav keken hem raar aan.
‘Je bent geak’ zei Marjanna.
‘Leow, ga je mee naar boven?’ zei Tom. Ik knikte. Marjanna keek me met grote ogen aan. ‘Leow, wat ga je daarboven doen?’
‘Niks’ zei Tom en hij gooide me over zijn schouder heen.
‘AAAAAAH TOM ZET ME NEEEER NU’ riep ik. ‘Nee’ zei Tom. Tom zat rondjes te lopen door de kamer, met mij over zijn schouder.
‘Nu gaan we doeeeei’ zei Tom. We liepen naar onze kamer.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 06-11-2008 om 17:05:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

nu ga ik dus eten.
dus ik heb het afgeraffeld x'D