onderwerp  [TH Verhaal] To Make You Mine

MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 17:33:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hier deel 3 alweer.
Als je TH verhalen niet mag had je hier niet op moeten klikken.
Link deel 1: Verwijzing naar topic: [TH Verhaal] To make you mine
Link deel 2:
Verwijzing naar topic: [TH Verhaal] To make you mine 2#

Stukje komt ooit wel weer.
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 17:36:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Jeej x] Leow had jij mijn kapsel al gezien in vorige topic iets
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 17:37:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MoonxFantasy schreef:
Jeej x] Leow had jij mijn kapsel al gezien in vorige topic iets

Yeaaaah. And i like it.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 17:41:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Linn kan jij nog typen
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 17:47:03 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:
Linn kan jij nog typen
Nou ik denk et eigenlijk nietxD want ik moet zow nog omkleden en weet niet hoelang bezig met stukje x]
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 19:39:47 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik typt.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 19:43:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leoniek:
Tom en ik liepen weer terug naar het ziekenhuis. We hadden 2 taarten gekocht. Een slagroomtaart en een aardbeientaart. Opeens hoorden we keihard gegil achter ons. En 2 meiden die keihard op ons af kwamen rennen.
‘O, oow’ zei Tom en hij begon te rennen. Ik ging achter hem aan. Maar de fans waren sneller als ons.
‘GOOI DIE TAART DAN’ zei ik.
‘Heeee goed plan’ zei Tom. Tom en ik renden een hoek om en wachten tot de fans er waren, toen gooide Tom de aardbeientaart. Hij kwam recht in hun gezichten. ‘SORRY’ riep Tom en we renden verder het ziekenhuis in.
‘Omg, dat was leuk’ zei Tom. Tom en ik liepen de kamer van Linda in.
‘TAAAAAAAART’ riep ik.
‘Jeeeeej’ zei Monique.
‘Hebben jullie maar 1 taart?’ vroeg Georg. We knikten.
‘We hadden er 2’ zei Tom. 6 verbaasde gezichten keken ons aan.
‘Nou, er waren 2 fans, en daar had ik geen zin in, en toen kwamen we op het idee om een taart naar ze te gooien’ zei Tom.
‘Wacht eens even? Heb je nu onze fans zitten bekogelen met taart?’ vroeg Bill. De rest lag helemaal dubbel. Tom knikte.
‘Je bent gék’ zei Bill.
‘MAAR NU WIL IK TAART ETEN’ zei Linda. En we zetten de taart op tafel, sneden hem in 8 stukken. En gingen taart eten.
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 19:56:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

plaatje
hahahhahahah.

Bill ik lach je uit CHECK DIE RECHTERHAND DAN XD
ILUFIT (L)

En Tom word er onder gegooid xD
Bills_ChickieJ (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:14:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

OMG ik ben een dag pleit en er is een nieuwe topic , moow heeft vreselijk veel meegemaakt in 1 dag, leuke dingen maar ook niet leuke dingen, en die ga ik jullie nu lekker meedeldelen XD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:20:34 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

goed:
moowtje ging mee nach paardrijles van mun nichtjjee,
me ouders zijn pleite YESCH
enuuh dat was het, er is mer slechter nieuws:
teun is geen TH fan meer hij is een facking merken gast kakker persoon BLEGH,
en ik kwam tot de grote ontdekking dat mijn facking neefje vna nog geen 6 weken jonger dan mij, genaamd teun, nu al geen maagd meer is, ik bedoel omg!! -schock- hij heeeft hetgedaan met een nederlands meisje waar hij nu is, ja mensen ik ging zun oude mobiel hacken, stond er een smsje in van zoon meisje ut nederlnd: he lieferd, kan niet wachten om je weer te zien en te voelen, de eerste keer was al geweldig en ik wil het graag nog eens meemaken, alleen dan nu in mijn bed, egt serieus man, ik heb nog steeds een hrtstilstand, en zun ouders weten het ook gewoon, o.Ø
en we hadden dik gesprek over TH XD ik en me oom en tante en nichtje dan, me neefje is er niet GELUKKIG
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:28:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik verveeeeell me, ojaa ik heb nog slechter nieuws:
LEOW HET SPIJT ME!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HEB SAMEN MET JE VRIENDJE OVER HET STRAND GEREDEN; IK KON ER NIKS AAN DOEN!!! xD
ja mensen moow ging paardrijden op het strand, en het paard heette tom XD humor
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:30:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik verveel me het is hier ganz dood XD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:35:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:
ik verveeeeell me, ojaa ik heb nog slechter nieuws:
LEOW HET SPIJT ME!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HEB SAMEN MET JE VRIENDJE OVER HET STRAND GEREDEN; IK KON ER NIKS AAN DOEN!!! xD
ja mensen moow ging paardrijden op het strand, en het paard heette tom XD humor

ONEEEE.

- valt flauw -
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:36:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:
goed:
moowtje ging mee nach paardrijles van mun nichtjjee,
me ouders zijn pleite YESCH
enuuh dat was het, er is mer slechter nieuws:
teun is geen TH fan meer hij is een facking merken gast kakker persoon BLEGH,
en ik kwam tot de grote ontdekking dat mijn facking neefje vna nog geen 6 weken jonger dan mij, genaamd teun, nu al geen maagd meer is, ik bedoel omg!! -schock- hij heeeft hetgedaan met een nederlands meisje waar hij nu is, ja mensen ik ging zun oude mobiel hacken, stond er een smsje in van zoon meisje ut nederlnd: he lieferd, kan niet wachten om je weer te zien en te voelen, de eerste keer was al geweldig en ik wil het graag nog eens meemaken, alleen dan nu in mijn bed, egt serieus man, ik heb nog steeds een hrtstilstand, en zun ouders weten het ook gewoon, o.Ø
en we hadden dik gesprek over TH XD ik en me oom en tante en nichtje dan, me neefje is er niet GELUKKIG
OMGAY EN ZIJN CUWLE EMOHAAR DAN?
HIJ IS ENG HEEEEEEEL ENG.
DAN WAS IE ZEKER NOG JONGER DAN TOM.
WACHT, DAT BESTAAT NIET.
Omgaaay. ik ben ook in shock
Hijs like 14 :O
HIJS JONGER DAN MIJ :O:O
HALOOO EN DAN AL GENOIKT HEBBEN.
NOU MOET ER NOG NIET AAN DENKEN HOOR.

ik ben echt zwaaaar geshockt
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:38:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb een fobie van Teun.

Een Teun fobie hahah.
bestaat dat? x'D

NU WEL
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:43:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik heb ook een teun fobie, hij hebt nog wel emoowhar aar nu veel korter en nu vind ik eht lelijk, en hij doet er niks aan, dus nu lijkt ie op een zwerver, vind ik xD en ik ben familie van teun! OMG daar gaat mijn reputatie
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:43:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik tiept
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:49:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

leoniek:
ik zit een beetje voor me uit te staren in de wachtkamer, linda mag vandaag weer mee en we moeten gelijk verder touren, mirjam heeft haar spullen uit het hotel opgehaald en tourt nu verder ook mee, ineens besef ik dat ik over 14 dagen 16 word, wow dat is best oud, ik moet weer denken aan de teunfobie, dat is egt erg, nog erger dan tom, en dat kan gewoon niet, linda komt samen met georg de kamer uit en we lopen naar de tourbus die voor staat, we dumpen snel onze spullen erin en gaan dan weer verder opweg, gister werd het concert afgezegd dus gaan we gelijk door naar venetie, bill is egt helemaal happy en loopt te lachen en te zingen door de bus, hoezoow vrolijk?
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 20:54:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

moow gaat wieder tv watchen und danach nog ff bij tom en bill kijken, (kalfjes dan hé ) xD en vandaag werd ook gustav kalf geboren XD en ik ging meehelpen dat ding uit die koes arsch trekken xD en me oom zo, steek je hand er eens in, ik zow, neej egt niet, uiteindelijk toch gedaan, dan voel je dat hoofdje zitten, egt vat vaag, maar was wel coel,ik maak morge wel ff fotoos van tom bill en gustav, misschien word deze week nog een georg geboren XD, en ik heb trekker gerijd!! datwas coel, ik kan alleen niet schakelen XD daar ben ik slecht in, maar voor de rest kan ik heel goed inparkeren XD ik heb nog niks geraaktt, en trekker rijden is bijna zelfde als auto rijden, dus ik haal mun rijbewijs zo XD oja ik ging weg he doeg doeg hvjullie allemaal ook al ken ik je niet scheit an
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 22:34:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Oh gott Bill x] Hij is echt crazy x]
Ojah mensjes ik kan morgen ook niet verder want moet op 6.40 men nest uit en om 7.45 volgens mij op station staan met de trein. En ben dan wss de hele dag weg. Ik ga wel foto's nemen denk ik x]
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 22:36:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Weetje in verhaal word ik dan over 14+7=21 daagjes 16 x]
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 22:37:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Moowwtjeee ik vind nu ji paardgerijdt hebt jij ook op Vloor moet rijden en weetje heel misschien word vloortje gedekt en dan komt er een Veulentje en dan moet ik naampjes gaan verzinnen
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 22:38:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Trlalala Ik wil page 2
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 22:38:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Grrrr
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 21-10-2008 om 22:38:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Nouhou