onderwerp  [TH Verhaal] To make you mine 2#

Bills_ChickieJ (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 17:19:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

halloow en welkom bij dit briljante verhaal x] deel 2 en natuurlijk is er ook een deel 1: http://www.kindertent.nl/forum/24/topic/1361215 goed hé, x] veel plezier met lezen er zijn geen rollen haha XD
gosh ik ben gemeen XD xxxx ons
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 17:25:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

en zelfs hier is het dood
bigFAKEsmile (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 17:31:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

MWUAHHAHAA JOUW NAAM xD
sorry 8)
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 18:14:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

leven?

moow kiend, jij was echt fakking levenloos bezig x'D
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 18:25:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Moow, wanneer moet Iris oppassen?

ojaaah, dat Katy Perry filmpje hadden we nog langer moeten kijken x'D
ze valt steeds vaker x'D
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 18:27:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leow gaat typeeeeen :cheer:
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 18:44:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leoniek:
De volgende ochtend werd ik wakker in Tom’s bed. Tom was er al uit zag ik. Ik stapte ook maar uit bed. Ik liep naar de kamer van Bill. Ff kijken hoe het er daar bij lag. Ik deed de deur open. En ik zag alleen Monique in bed liggen. Wat raar. Waar waren Bill en Tom dan? Ik maakt Monique wakker.
‘Goeiemorgen’ zei ik.
‘Wat de nëuk doe jij?’ zei Monique.
‘Jou wakker maken, Bill en Tom zijn weg’ zei ik. Monique keek naast haar.
‘He verrek, ja’ zei ze.
‘Zullen we kijken waar Gustav en Georg zijn?’ zei ik. Monique knikte en stapte uit bed. Linda had vannacht bij Georg op de kamer geslapen. Tot grote ergernis van Gustav, maar hij kon het nog wel hebben.
We liepen naar de kamer van Gustav. Daar was niemand.
‘Die is dus ook al weg’ zei Monique. We liepen door naar de kamer van Georg. Daar was alleen Linda. Die al wakker was en haar make-up en haar aan het doen was.
‘De jongens zijn weg’ zei ik.
‘Ja, dat had ik ook door’ zei Linda.
‘MOOW,LINN EN LEOW’ hoorden we opeens iemand van beneden roepen.
We liepen naar beneden en daar zagen we Georg staan.
‘Wat doen jullie?’ vroeg ik.
‘Kom maar mee’ zei Georg en we liepen achter hem aan. In de kamer stonden Bill, Tom en Gustav ook.
‘Wat doen jullie?’ vroeg Linda.
‘Nou..’ zei Bill.
‘We hebben met jullie school geregeld dat jullie les kunnen krijgen via de computer, dus jullie niet meer terug hoeven naar school’ zei Gustav.
‘AAAAAAAAAAAAAH’ begonnen we met zijn drieën te gillen.
‘En…’ ging Tom verder.
‘Jullie mogen, als jullie willen natuurlijk mee op tour. David vond het niet een al te groot probleem, zolang jullie ons maar niet te veel afleiden’ maakte Gustav de zin af.
We begonnen nu nog harder te gillen. Ik rende op Tom af en vloog hem om de hals, Monique deed hetzelfde bij Bill. En Linda bij Georg en Gustav.
‘DANK JULLIE WEL!’ riepen we.
‘En nu gaan we lekker met zijn allen ontbijten’ zei Bill. De jongens hadden de tafel heel mooi gedekt, en allemaal lekker eten gemaakt, croissantjes, tosti’s en nog veel meer. Het zag er heel lekker uit.
‘Ik wist niet eens dat jullie dat konden’ zei Monique droog.
‘Wij kunnen meer dan jij denkt’ zei Bill.
‘Foute zin’ zei Linda.
‘Wat?’ zei Tom, die het niet begreep.
‘Laat maar, snappen alleen Monique, Leoniek en ik’ zei Linda.
We gingen aan tafel zitten. En begonnen aan het heerlijke ontbijt.

hihi.
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 18:51:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

leoww wat een ubergaiwl stuk XD, ojaa, en als ies wil oppassen is de maandag na de vakantie om 7 uur tot half 9 je moet ze wel naar bedbrengen, hoewel ze alles zelf kunnen XD
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 18:54:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

moow tiept XD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:05:13 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bills_ChickieJ schreef:
leoww wat een ubergaiwl stuk XD, ojaa, en als ies wil oppassen is de maandag na de vakantie om 7 uur tot half 9 je moet ze wel naar bedbrengen, hoewel ze alles zelf kunnen XD

okaaay. ik zal het zeggen
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:05:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MOOW IS AL 10 MINUTES AAN HET TYPEN (a)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:09:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Monique:
Na het ontbijt wasten de jongens af, we zouden morgen naar Hoogeveen gaan om onze spullen te halen, en ik had me moeder eindelijk overgehaald dat ik mee mocht op tour, wat ze in eerste instantie niet goed vond, maar ik mag lkker toch. Ik zit achter de laptop van bill een beetje achter hyves te kloowten, bij mijn krabbels zie er een heleboel staan van mensen die ik ken van school, allemaal berichten van: waar zijn jullie, zit je serieus bij TH??, en komen jullie wel terug. Ik moet lachen als ik sommige berichten zie. Ik sluit de laptop weer af en ga bij de rest zitten op de bank, tom en Georg zijn gitaar aan het spelen en Gustav tikt mee op de bank terwijl bill egt mega vals zingt, ‘zozo, dat is zuiver’ zeg ik lachend, en krijg een geïrriteerde blik van bill toegeworpen, ‘ik ben gewoon verkouden’ zegt hij. ‘jaja en ik ben sinterklaas.’ Zeg ik, ‘wie the hell is dat nou weer?’ vraagt Georg. ‘dat is net zoiets als de Kerstman, alleen dan met veel speculaas e chocolade.’ Zegt Linda. ‘nah, dat is niet eerlijk, jullie krijgen dan 2 x kadootjes!!’ roept tom verontwaardigt. ‘ja’ zeg ik, en bill gaat weer verder met monsoon zingen,ook Linda Leoniek en ik zetten in bij het refrein, na 2 zinnen stopt bill, en iedereen kijkt ons aan, ‘wat?’ vraag ik. ‘dat we een goede reden hebben om jullie mee te laten touren’ zegt tom. We kijken elkaar aan, ‘en dat is?’ ‘dat we jullie achter ons aansleuren als 2de stem voor sommige liedjes.’ Zegt bill, en rent de deur uit en komt terug met de telefoon waar hij David mee belt even later hangt hij weer op, ‘gedealt!!’ roept hij blij. ‘gebruikt bill drugs?’ vraagt Gustav die net van de wc komt lopen en alleen het woord gedealt heeft gehoord, waardoor wij natuurlijk dubbel liggen. ‘gaan we vndaag nog wat bijzonders doen?’ vraag ik. ‘ehmm ja, ik weet alleen niet wat’ zegt Gustav. ‘ehm, zullen we naar een kuuroord gaan?’ vraagt Georg. ‘wat is daaatt’ vragen tom en Gustav tegelijk waardoor we niet meer bijkomen. ‘gewoon dan word je de hele dag in de watten gelegd, massages, sauna’s maskers, modder baden, chocolade baden.’ Legt bill uit alsof hij er elke dag komt. ‘yeah vet coel!!’ roepen Linda leow en ik. Snel trek ik een makkelijke spijkerbroek aan met daaronder mijn bikini. Ik haal mijn make-up er maar vast af voor het geval dat. Als iedereen klaar is gaan we naar buiten en stappen in tom’s auto wat met veel geprop lukt aangezien iedereen een grote weekend tas meeheeft en dat niet achterin pas. x]
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:09:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MyOwn___ schreef:
MOOW IS AL 10 MINUTES AAN HET TYPEN (a)

en nu is het af XD
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:15:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

yeaaaaah.

Linn is beetje dood.
Dus ik typ nog wel een x hahahahaahah
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:23:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Leoniek:
Niet veel later kwamen we aan bij het kuuroord. Bill was helemaal happy dat we daarheen gingen. Serieus, hij is soms echt een half wïjf ofzo, maarja, maakt niet uit. We liepen naar binnen en liepen naar de balie. Daarna mochten we verder lopen. Eerst gingen we ons omkleden, aangezien nog niet iedereen zijn zwembroek/bikini aanhad.
‘Wie gaat er mee naar de sauna?’ vroeg Tom.
‘Ik’ zei ik.
‘Ik ga met Tom mee, dus ik ook’ zei Bill.
‘Tja, ik dan ook maar’ zei Monique. Linda, Georg en Gustav namen een massage. Tom,Bill,Monique en ik liepen naar de sauna toe. Met zijn vieren gingen we in 1 zo’n sauna zitten.
‘DAAAMN het is warm hier’ zei Bill.
‘Ja, wat wil je ook, het is een sauna’ zei ik. We zaten in onze bikini’s/zwembroeken in de sauna. Eigenlijk moest je nääkt, maar dat deden we toch maar niet.
‘Maareeh..’ zei Bill.
‘Wat vinden jullie nou het leukst aan ons?’ vroeg Tom. En dat was het begin van een super mooi gesprek..

beetje kort maar Linn/Moow mag dat gesprek lekker gaan typen x'D
MyOwn___
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:39:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:51:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik typt wel ff iets maar niet uit Leow Moow of Bill of Tom want dat is al paar keer geweest x]
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 19:51:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

En ik gaat het liedje typen onder de muziek van KAMELOT =D
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 20:01:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

o god, ik heb me nog nooit zo misselijk gevoelt, ik heb nu al een zak chips om en een bak sla XD en toen ben ik 4 x de trap op en neer gerent en nu ben ik kots misselijk XD dus ga ik tiepen XD
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 20:12:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Linda POV:
Ik ga op een soort van Tafel liggen voor de massage. Georg en Gustav liggen allebei aan een kant van mij. Er komen redelijk ouwe vrouwen binnen die Georg en Gustav beginnen te masseren. Ik hoop dat ik niet zo’n oude vent krijg. Dan komt er een onwijs lekker ding binnenlopen. Hij heeft een sixpack en ongelooflijk mooi lijf. Georg en Gustav kijken hem chagrijnig aan. Ik lach zachtjes in mij zelf. De jongen begint mij te masseren. Hij heeft ongelooflijke zachte handen. ‘ Zo en wie mag de mooie dame zijn die ik aan het masseren ben?’ Vraagt hij dan. ‘ Linda, En jij?’ Vraag ik. ‘ Julius.’ Zegt hij dan. ‘ Mooi naam.’ ‘ Dankje.’ Ik kijk even allebei de kanten op. Georg en Gustav kijken allebei boos naar Julius. ‘ Volgens mij mogen je vriendjes mij niet.’ Fluistert hij zachtjes in mijn oor. Ik grinnik. ‘ Dat is hun probleem.’ Julius lacht ook. Na een poosje hoor ik geritsel naast mij. Georg en Gustav staan allebei op. ‘ Wij gaan alvast naar de rest.’ Zegt Georg. Ze lopen een beetje chagrijnig weg. ‘ Wat hebben die nou weer.?’ Vraag ik mij hardop af. ‘ Waarschijnlijk zijn ze jaloers.’ Antwoord Julius. ‘ Ik snap trouwens niet waarom. Want ik val op jongens.’ Ik lach me rot als ik dat hoor. ‘ Dat zitten ze nu voor niks te mokken.’ Zeg ik lachend Julius moet ook lachen. ‘ Ik heb trouwens nog nooit van die jaloerse jongens meegemaakt. Heb je iets met 1 van hun ofzo.’‘ Nee, maar ze vinden mij wel leuk. Tenminste dat zeggen mijn vrienden.’ ‘ Allebei?’ Vraagt Julius verbaasd. Ik knik voorzichtig. ‘ Dat is ***.’ ‘ Nogal.’ Ik klim overeind van de tafel want Julius was gestopt. ‘ Je bent klaar.' Zegt hij met een glimlach. ‘ Dankje.’ Antwoord ik. ‘ Je kunt goed masseren.’ Julius lach lief. ‘ Wacht even.’ Zegt hij dan. Hij loopt weg en komt terug met een kaartje. Zijn nummer staat erop. Ik kijk hem vragend aan. ‘ Voor als je problemen met ze hebt.’ Zegt hij. Ik schenk hem een lieve glimlach. Ik loop naar buiten toe nadat ik Julius ook mijn nummer heb gegeven. Nu op zoek naar de rest. Ik loop naar de sauna. Als ik in het tussenstukje sta hoor ik ze praten. ‘ Ze zat gewoon met die gast te flirten.’ Hoor ik Georg verontwaardigd zeggen. ‘ Ja, en hij deed gewoon mee. Stomme player.’ Zegt Gustav ook. Ik loop lachend naar binnen toe. ‘ Jongens ik snap niet waar jullie je druk over maken.’ Iedereen kijkt mij aan. ‘ Hij is homo.’ Georg en Gustav kijken mij met grote ogen aan. Terwijl de rest in barsten uit lacht.
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 20:12:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Stukje af x]
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 20:17:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tralalalaaaaaaaaaaaaa
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 20:17:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik wil ff een nieuwe page
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 20:17:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

=D
MoonxFantasy
Gebruiker
geplaatst op 17-10-2008 om 20:18:02 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

nog steeds niet