Fora > Creativiteit > [TH Verhaal] To make you mine
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
[TH Verhaal] To make you mine
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:35:35
Ik (LINDA) en MOOWTJEEE en LEOW volgens mij... schrijven saampjes dit verhaal. Rollen vrij: IK HEB GEEN IDEE x'] Inleiding: Komt misschien ooit..... Stukje Dump Linn LINDA POV. Ga op groen stom licht. Man er staat geen enkele auto. Ik heb echt zo’n hekel aan die stomme stoplichten. Straks kom ik nog te laat bij Monique. We moeten echt op tijd zijn bij het concert. Het wordt echt super hip. Ik ga gewoon voor de 5x The Girls zien. Ze zijn echt goed, en ook nog super aardig. Echt vet dat ik ze heb gesproken bij TT live. Dat was echt cool. Ik heb mijn schoenen aan die ze hebben gesigneerd. Yes eindelijk. Het licht springt op groen. Ik fiets snel door. Mensen kijken me vaag aan. Ik snap niet wat er raar is. Oké, mijn fiets is roze/paars gespoten maar dat is toch niet gek. Ook draag ik een rode skinny met allemaal bliksemschichten. Nog een klein stukje en dan ben ik eindelijk bij Monique. ‘***.’ Roep ik keihard het licht staat weer op rood. Ik kijk of ik een auto zie. Ik fiets snel door, maar er komt keihard een auto aan gesjeesd. Ik schiet er net voor langs en de auto toetert luid. Ik kijk niet op maar race door. Nog geen 2 minuten later ben ik bij Monique. Ik spring van mijn fiets af en doe hem op slot. Ik bel aan. ‘LINN.’ Schreeuwt Monique gelijk zodra de deur open is. ‘MOOWTJEEE,’ Schreeuw ik ook vrolijk. ‘MAM, IK GA!’ Roept Monique. Ze pakt haar tas en komt even later met haar fiets. Ik pak ook mijn fiets weer. ‘ Echt jammer dat Leoniek niet mee kon.’ Zegt Monique. Ik knik. ‘Inderdaad, maar ze heeft het vast wel leuk op vakantie.’ ‘ Dat denk ik ook.’ We fietsen nu een rustiger tempo als net. ‘ Echt vet dat The Girls in het podium optreden.’ Hyper ik.‘ Ja echt wel.’ Zegt Monique. Na een kwartiertje fietsen, komen we aan bij het podium. We zetten onze fietsen weg en lopen naar binnen toe. Het is niet super druk en als snel staan we vooraan. Ik en Monique kwebbelen vrolijk. |
|
SKINANDBONES (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:38:25
waarom nooit BARBIE ö |
|
CutexGifs (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:40:06
SKINANDBONES schreef: waarom altijd th? waarom nooit BARBIE ö Of Action Man |
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:40:10
SKINANDBONES schreef: waarom altijd th? waarom nooit BARBIE ö Goeie vraag... Geen idee... Oja moow schrijft ooit verder maar ze moest net weg x] |
|
UNTITLED Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:41:52
SKINANDBONES schreef: waarom altijd th? waarom nooit BARBIE ö xD |
|
FaberDrive Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:43:50
|
|
PUKKELxDING Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:44:08
CutexGifs schreef: SKINANDBONES schreef: waarom altijd th? waarom nooit BARBIE ö Of Action Man |
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:46:28
FaberDrive schreef: oeh the girls heb ik pas nog live gezien ze zijn wel goeed 8D verdeeuuur Dat weet ik x] Ik heb ze zelf ookal paar keer live gezien en gesproken
|
|
UrTearsAreFake___ Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:53:42
Want ook al is het niet standaard, van meisje wordt verliefd op jongen, al die verhalen lijken wel verdomd veel op elkaar. |
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 16:57:52
UrTearsAreFake___ schreef: Het is niet origineel meer, Kindertent heeft betere verhalen nodig. En de verhalen over Tokio Hotel werken daar niet aan mee. Want ook al is het niet standaard, van meisje wordt verliefd op jongen, al die verhalen lijken wel verdomd veel op elkaar. Tjah... Dat klopt. |
|
ItwassomethinglikeRAWR (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 17:05:33
![]() en als een rol nodig is, ik sta vrij xD |
|
ItwassomethinglikeRAWR (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 17:14:03
|
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 17:38:21
ItwassomethinglikeRAWR schreef: Men, ik verveel me en heb het koud. Ik mij ook x] maar moow of leow moet ff verderx] En ik is zo weg ^^ PAARDJE RACENx] |
|
Bills_ChickieJ (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 19:14:16
|
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 20:22:24
Bills_ChickieJ schreef: MOOW KAN NU NICHT TIEPEN WANT MOOW MOET AMERICAASNEXTTOPMODEEL KIJKEN X] WANT MIJN MAMA HEEFT CHOCOKOEKJES GEKOOPT LEKKUR toen jij dat typte duurde het nog een uur en een kwartier totdat het begon xD nu nog een kwartier xD ik ga wel ff wat typen xD |
|
PUKKELxDING Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 20:23:20
UrTearsAreFake___ schreef: Het is niet origineel meer, Kindertent heeft betere verhalen nodig. En de verhalen over Tokio Hotel werken daar niet aan mee. Want ook al is het niet standaard, van meisje wordt verliefd op jongen, al die verhalen lijken wel verdomd veel op elkaar. |
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 20:30:06
Ik was op vakantie ergens in Duitsland. Ergens in een gat vlakbij Berlijn. Het was wel mooi, maar toch was ik op dit moment liever gewoon thuis in Hoogeveen. Vandaag zouden The Girls daar optreden namelijk. The Girls vind ik echt 1 van de beste bands van Nederland. Ze zijn super aardig, en ze maken super goede muziek. Ik liep een beetje over de camping te sjokken toen ik ineens een jongen zag lopen die wel verdacht veel leek op Bas, de bassist van The Girls. Ik liep op hem af, en hoe dichter ik erbij kwam, hoe meer hij er op ging lijken. Ik stond voor hem. ‘Bas?’ vroeg ik een beetje zachtjes. De jongen keek op. ‘Hoe weet jij mijn naam’ zei hij. ‘Ben jij niet de bassist van The Girls?’ vroeg ik. Hij knikte. ‘Wat doe je dan hier? Je hebt vandaag toch een optreden in Hoogeveen? Daar woon ik, en daar zou ik dan anders maar al te graag heen zijn gegaan als ik hier niet was’ zei ik. ‘Ik ben zogenaamd ziek’ zei Bas. Ik fronste mijn wenkbrauwen. ‘Hoezo? Ik vat het ff niet’ zei ik. ‘Ik moest hierheen op een 1 of ander familie weekend ofzo, en ik wou echt niet, omdat ik veel liever optreed natuurlijk. Maar ik moest mee, omdat we dit toch al bijna nooit doen met de familie’ zei Bas. ‘Ben je niet oud genoeg om dat zelf te beslissen?’ zei ik. ‘Blijkbaar niet’ zei Bas. ‘Vandaar dat je je hier ook dood zit te vervelen’ zei ik. ‘Hoe raad je het’ zei Bas droog. Dit was echt heel vaag, ik zat hier met Bas, ergens op een camping in Duitsland. Terwijl hij bij een concert moest zijn, waar Linda en Monique zijn. Ik besloot Linda maar even op te bellen… Verder? |
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 29-09-2008 om 21:57:01
|
|
MoonxFantasy Gebruiker
|
geplaatst op 30-09-2008 om 15:45:53
|
|
|
geplaatst op 30-09-2008 om 16:42:55
![]() mensen ik presenteer u de WARE tom XD |
|
|
geplaatst op 30-09-2008 om 16:44:02
|
|
IZabelleX Gebruiker
|
geplaatst op 30-09-2008 om 16:52:23
snel weiternn! |
|
daantjuh07 Gebruiker
|
geplaatst op 30-09-2008 om 17:43:20
|
|
|
geplaatst op 30-09-2008 om 19:01:56
omdat moow 3.9 heeft op NA en 4.9 op GD mag ik nie achter de comp en nu zit ik er ff sneaky achter omdat me mama op de plee zit xD ich hasse mijne mama GRRR |
|
MyOwn___ Gebruiker
|
geplaatst op 30-09-2008 om 19:36:46
Bills_ChickieJ schreef: ![]() mensen ik presenteer u de WARE tom XD hijs nu 19 geak. x'D aber je hebt gelijk ![]()
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
volgende |
laatste |