Reageren

onderwerp  [Mededeling] Meldpunt bugs

nylezboy
Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 21:32:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Beste gebruikers,

Regelmatig gebeurt het dat wij in onze privéberichten, het forummeldpunt en in de moderator-vraagbaak reacties krijgen over bugs.

Bugs zijn enkele vervelende foutmeldingen die zich voort kunnen doen op het forum.
Mocht je een bug tegenkomen, meld het dan in dit topic ! Wij zullen dit doorgeven en er zal dan zo snel mogelijk wat aan gedaan worden.

Namens het Kindertent-Team,
Nylezboy
Renateeeee
Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 21:34:42 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

=D
PerfectTragedy
Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 21:34:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ja, slimme. ^^
xLalalala (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 21:36:12 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Dat wist ik ALLANG maar natuurlijk bestaan er van die KNT'ers die niet willen begrijpen dat het een BUG is en geen 1april grap of whatever..
cuteangell (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 21:36:29 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oke
esset
Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 21:36:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Okee ^^
CutmelikeShoarma (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 21:39:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Begrijpelijk, maar ik begrijp het.
WishingDreams
Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 21:58:32 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Niels is hip :s
Wolvenmeisje (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 10-04-2007 om 23:30:47 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Okeeeh.
IceCream__xD
Gebruiker
geplaatst op 12-04-2007 om 21:08:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dude, dit is een handige topic :s. Uh, nja, het is al een 'behandelde' bug, maar ik kan soms nog steeds niet inloggen ».» xD Ligt dat aan mijn PC of hebben de beheerders/mensen die voor het onderhoud *ben de naam kwijt* zorgen het gewoon even te druk gehad met school?
ilsjuuuuuuuuh
Gebruiker
geplaatst op 13-04-2007 om 10:17:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

wat is nou een bug? ik ben blond weetjewel
xRockYourLife (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 13-04-2007 om 11:32:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Als k op Inloggen klik, vul k men naam en passwoord dan staat mn naam niet en ben ik niet ingelogd
KnorretjeForeverBlue
Gebruiker
geplaatst op 13-04-2007 om 14:54:36 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Er is iets mis gegaan.
De query kon niet worden uitgevoerd. You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's[/url] zie 2e berichtje in dit topic...'
WHERE
id = ' at line 4 UPDATE
forum_posts
SET
post = ' Verwijzing naar topic: spel: bomb jack verkeerd subforum

Verwijzing naar topic: habbosite's zie 2e berichtje in dit topic...'
WHERE
id = 15200453

Klik hier om terug te gaan

als er ' in een topic staat krijg je deze foutmelding....kan dit TZT veranderd worden?
IceCream__xD
Gebruiker
geplaatst op 13-04-2007 om 15:09:02 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ilsjuuuuuuuuh schreef:

Een soort fout.
ilsjuuuuuuuuh
Gebruiker
geplaatst op 13-04-2007 om 16:12:03 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IceCream__xD schreef:

ilsjuuuuuuuuh schreef:

Een soort fout.

ik snap het nog niet
En je volgt me als ik iets niet snap
nylezboy
Gebruiker
geplaatst op 13-04-2007 om 20:36:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

De hierboven genoemde bugs zijn doorgegeven. Bedankt !

N.B.:
Dit topic graag ALLEEN gebruiken om bugs door te geven.
ilsjuuuuuuuuh
Gebruiker
geplaatst op 13-04-2007 om 22:51:16 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

nylezboy schreef:

N.B.:

kan je me precies uileggen wat een bug is?
Want mss kan ik dan helpen met zoeken xD
IceCream__xD
Gebruiker
geplaatst op 13-04-2007 om 22:59:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ilsjuuuuuuuuh schreef:

nylezboy schreef:

N.B.:

kan je me precies uileggen wat een bug is?
Want mss kan ik dan helpen met zoeken xD

Like I said before xD een fout. Bijv, een paar weken geleden stond de tijd {bij een berichtje} van kindertent 1 uur achter ofzo, dat is ook een soort 'fout'. Gewoon een foutje in het onderhoud, en dat word dan gemaakt. Zo makkelijk vind je ze niet hoor, áls ze er zijn is het nooit express.
kinderxmishandeling
Gebruiker
geplaatst op 14-04-2007 om 09:13:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

heel vaak als ik en topic wil aangeven bij forum meldpunt krijg ik dit
forum_posts
(
`id`,
`topicID`,
`userID`,
`time`,
`post`
)
VALUES
(
'',
'798501',
'1074404',
NOW(),
' Verwijzing naar topic: verveel Me! '¬¬ '
)

xrouge (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 14-04-2007 om 14:17:20 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hallo, ik kan me na de laatste bug op KNT niet meer bij Internet Explorer aanmelden, maar alleen op Mozilla Firefox, ik vind dit zeer irritant, aangezien ik nu niet meer mijn site goed kan veranderen

zouden jullie snel kunnen antwoorden? ik zit hier best mee
nylezboy
Gebruiker
geplaatst op 14-04-2007 om 14:43:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Doorgegeven
MARKstyle_
Gebruiker
geplaatst op 15-04-2007 om 16:10:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

bugs komen niet zo snel op knt
kinderxmishandeling
Gebruiker
geplaatst op 17-04-2007 om 14:01:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hey ik kan me steets niet inlogen kan hier wat aan gedaan worden ?
____IfHitYouMeDead (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 17-04-2007 om 20:43:31 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Error
Er is iets mis gegaan.

-
dat krijg ik nogal vaak als ik een topic wil maken [niet altijd maar wel vaak]
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 18-04-2007 om 19:38:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb zo nu en dan een soort bug. Ik kan dan maar de halve topic zien. In de subfora is het wel goed, alleen in sommige topics niet. Ik gebruik Mozilla Firefox met AD-block en soms een IE tab. In IE tabs word het er trouwens niet beter op.

Reageren