Reageren

onderwerp  [Sticky] Enkele regels over lay-out

michiel (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:25:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hallo allemaal,

Ik wil er even op wijzen dat de volgende dingen niet toegestaan zijn bij het bewerken van je website:

- het verbergen van de reclame-banner.
Vergeet niet dat Kindertent zonder reclame niet zou kunnen bestaan! Het is daarom niet toegestaan om de reclame-banner te verbergen.

- het instellen van de moderatorstijl.
De moderatorstijl is speciaal voor moderators gemaakt, om jullie in één oogopslag te laten zien wie er precies in het moderatorteam zitten. Wanneer ook andere mensen zulke stijl instellen, geeft dit verwarring, en dat is niet de bedoeling. In principe is het ook niet mogelijk om de moderatorstijl in te stellen, maar enkele creatievelingen is het via een omweg toch gelukt.

- Het niet zichtbaar zijn van de "dit is niet oke" knop
Deze moet zichtbaar zijn voor alle gebruikers.
Zo kunnen ze je site aangeven als er iets niet klopt.

Wanneer je bovenstaande drie regels overtreedt, zullen de moderators eerst een waarschuwing geven. Wanneer dit geen effect heeft, zal je website geblokkeerd worden. Regels zijn immers regels! Maar hopelijk hoeft het zover niet te komen...

Alvast bedankt voor de medewerking!
Ella_x3 (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:27:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oke :]
rip_jolien
Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:27:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Weer twee nieuwe regels ^^
xAshleeRocks
Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:27:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Wokee ^^
HidingLikeAShadow (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:27:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik wist geeneens dat dat 1e kon, en die stijl is toch lelíjk dus ik zal ze niet overtreden, braaf hè.
mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:27:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Duidelijk
sugargate (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:28:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Okè!
wonder_giirly (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:29:00 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mysteryman schreef:
Duidelijk
GOEDSOWW ;p
xPhotographs (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:29:43 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Okeeee
AnoniempJ__x (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:29:49 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oke, is goed
girl_xD (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:30:20 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oké.
Retro
Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:35:10 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dat had ik al begrepen
Draver_x3 (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 21:56:00 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik wist niet dat je de mods stijl kon instellen =D.
Renateeeee
Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 22:12:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Okayyy
Arabian_Lady
Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 22:51:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Draver_x3 schreef:
Ik wist niet dat je de mods stijl kon instellen =D.
Kan in principe ook niet, maar sommigen maken hem na.
Sasscherd
Gebruiker
geplaatst op 25-03-2007 om 23:32:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Stoute appelsnoetje. :o
moveIT
Gebruiker
geplaatst op 26-03-2007 om 00:50:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Oke, dan weet ik dat ook weer :]
KnorretjeForeverBlue
Gebruiker
geplaatst op 26-03-2007 om 01:39:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

rip_jolien schreef:
Dit zijn geen nieuwe regels maar bestaande regels alleen ze worden weer even onder de aandacht gebracht. Logisch toch dat die dingen niet mogen?
xamax
KindertentTeam
geplaatst op 26-03-2007 om 13:34:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

KnorretjeForeverBlue schreef:

rip_jolien schreef:
Dit zijn geen nieuwe regels maar bestaande regels alleen ze worden weer even onder de aandacht gebracht. Logisch toch dat die dingen niet mogen?

ja wou toch zeggen, alsof je tot dit weekend wel modstijlen mocht gebruiken
IceCream__xD
Gebruiker
geplaatst op 26-03-2007 om 17:16:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hm. Ik heb geen mod-stijl nagemaakt, maar wél een van de knt-homepage zeg maar. Want iemand had als idee van 'Kunnen jullie geen stijl maken zonder als onderwerp een dier/artiest etc.' En toen heb ik een soort 'kindertent-stijl' gemaakt ^^. Maar als die niet mag, moeten jullie het even melden, dan haal ik hem er wel af ^.^ www.kindertent.nl/VxAxStijlenxKNT
melona
Beheerder
geplaatst op 26-03-2007 om 17:56:42 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

IceCream__xD schreef:
Hm. Ik heb geen mod-stijl nagemaakt, maar wél een van de knt-homepage zeg maar. Want iemand had als idee van 'Kunnen jullie geen stijl maken zonder als onderwerp een dier/artiest etc.' En toen heb ik een soort 'kindertent-stijl' gemaakt ^^. Maar als die niet mag, moeten jullie het even melden, dan haal ik hem er wel af ^.^ www.kindertent.nl/VxAxStijlenxKNT
dat mag (denk ik) wel gewoon :p de modstijl zelf mag je niet gebruiken omdat het dan onduidelijk word wie mod is en wie niet
IceCream__xD
Gebruiker
geplaatst op 26-03-2007 om 18:07:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

melona schreef:

IceCream__xD schreef:
dat mag (denk ik) wel gewoon :p de modstijl zelf mag je niet gebruiken omdat het dan onduidelijk word wie mod is en wie niet

Okay :] Bedankt =)
KnorretjeForeverBlue
Gebruiker
geplaatst op 26-03-2007 om 20:46:06 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xamax schreef:

ja wou toch zeggen, alsof je tot dit weekend wel modstijlen mocht gebruiken
Jij wel ja
RIKKIETIKKIE__ (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 26-03-2007 om 21:04:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Whaha zou me nooit lukekn om zoon Mods-Stojl te maken me bovenkantjéé doet ut nu al niet ()=P Maar tjaah ik ben hem aan het maken
cuteangell (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 27-03-2007 om 19:13:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Begrepen

Reageren