Reageren

onderwerp  [Sticky] De moderator-vraagbaak

Mysticaldragon
Gebruiker
geplaatst op 07-12-2011 om 21:13:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hartii schreef:
fixed it already~
Kan je mij en mijn sporen op KNT niet wissen? : (
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 08-12-2011 om 21:34:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Oh, ehm. Ik kan jouw account wel wissen, je sporen wat moeilijker gok ik :').
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 12-12-2011 om 17:21:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb je account gewist. Sporen gaat wat lastiger...
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 13-12-2011 om 17:16:33 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Er was laatst nogal veel ophef over waarom sommige Lady Gaga topics open bleven terwijl er een Centraal Lady Gaga Topic was. Na een tijd kregen we als antwoord dat de topics alleen open bleven als er echt iets nieuws was, dus bijvoorbeeld een nieuw lied, en niet om een plaatje te laten zien. Nu is er een topic gemaakt waarin iemand een plaatje van een bandlid van Big Time Rush laat zien, waar ook een Centraal van is. Verwijzing naar topic: oelala
Moderators hebben hierin gereageerd dus hij is gezien. In het topic laat de topicstarter alleen maar een plaatje zien, verder is er niks nieuws.

Nu is mijn vraag waarom het topic open mag blijven terwijl ons is verteld dat je geen topics mag maken over een onderwerp waar al een centraal van is, tenzij het echt nieuwswaarde heeft.

Mvg, vliegendeGARNAAL
ChristmasLove
Gebruiker
geplaatst op 22-12-2011 om 15:04:31 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik wil mijn topic meespeelverhaal 'Alleen voor jongens' sluiten , dankjewel
ChristmasLove
Gebruiker
geplaatst op 23-12-2011 om 18:48:46 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

De links komen zo als het moet, maar ik wil al mijn meesppeelverhalen sluiten graag..
Dank u.
ChristmasLove
Gebruiker
geplaatst op 23-12-2011 om 19:04:47 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

deze wil ik sluiten(meespeelverhaal 'alleen voor jongens'.)

en deze wil ik ook sluiten(meespeelverhaal '~listen to your heart')

Danku al vast.
againtoday
Gebruiker
geplaatst op 22-02-2012 om 17:54:36 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 23-02-2012 om 14:05:00 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ja
nylezboy
Gebruiker
geplaatst op 31-03-2012 om 15:32:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

My gosh... Wat is het hier vré-se-lijk stil zeg
rock_loving
Gebruiker
geplaatst op 01-04-2012 om 14:25:31 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

nylezboy schreef:
My gosh... Wat is het hier vré-se-lijk stil zeg
vertel eens wat nieuws xD
DeGraw
Gebruiker
geplaatst op 08-04-2012 om 14:47:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mag er een officiële The Hunger Games (boeken) topic komen?
En dan met de mededeling dat het over de boeken gaat (en niet alleen de film), dus als er mensen zijn die spoilers haten, dat ze dan niet moeten kijken?
joellexx
Gebruiker
geplaatst op 16-05-2012 om 17:59:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Waar staat prive-map? aub. snel beandwoorden op mijn profiel.

Reageren