Fora > Mededelingen/nieuws > [Sticky] De moderator-vraagbaak
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
[Sticky] De moderator-vraagbaak
|
Coka Gebruiker
|
geplaatst op 22-03-2008 om 23:19:11
TheKillers schreef: Coka schreef: is Olafz een legend? lmao who are you noodle. |
|
SavedMyLife KindertentTeam
|
geplaatst op 23-03-2008 om 16:48:49
Missy_Eigenwijs schreef: Vraagje(s) ben wel eens benieuwd. - Hoe zijn jullie mod geworden? - Wat houdt het precies in? - Wat vind je ervan om een mod te zijn? - lezen en/of schrijven jullie ook verhalen op het forum? - Ik ben gevraagt - Vervelende kindjes in de gaten houden ![]() - Ik vind 't wel leuk - Ik lees ze wel eens maar schrijf ze niet. WHISPERSINTHEDARK schreef: Kunnen mods zien of je een bericht heb gewijzigt Nope. Blindsided schreef: Wat houd een ban eigenlijk in? Kan je dan nog wel op kindertent lezen op het forum en site's bekijken etc. maar gewoon geen berichten meer plaatsen, of kan je heel knt niet meer op? Ligt eraan wat voor een ban. Een forumban kan je niets meer op 't forum doen, volgens mij ook niet kijken. Een IP ban dan kan je helemaal niet meer op knt. TheLockedDoor schreef: Oké even een vraagje. Een tijdje geleden zeiden jullie dat we elke 2 weken mochten stemmen op een stijl die we wilde. En nu is er zomaar een fashion stijl zonder dat we mochten stemmen! Wanneer gaat dat weer gebeuren? Volgens mij word er niet meer gestemt maar worden er iedere 2 weken gewoon stijlen gemaakt. |
|
Draver_Geval (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 23-03-2008 om 19:02:38
Missy_Eigenwijs schreef: Draver_Geval schreef: Er is veel geklaag over de TH-verhalen. De goede verhalen worden minder gelezen daardoor. Veel gebruikers vinden verhalen niet (meer) leuk door die TH-verhalen. Kan daar een oplossing voor worden gevonden? Dat creativiteit in 2 delen wordt gespitst, of zo? De TH-kant en de Gewone verhalen-kant? Ik weet dat TH ook een soort genre is op knt, maar het is echt niet meer leuk. |
|
toenie Gebruiker
|
geplaatst op 23-03-2008 om 23:23:49
|
|
brievenbusje02 (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 24-03-2008 om 08:45:22
|
|
TheLockedDoor Gebruiker
|
geplaatst op 24-03-2008 om 13:15:37
SavedMyLife schreef: Blindsided schreef: Wat houd een ban eigenlijk in? Kan je dan nog wel op kindertent lezen op het forum en site's bekijken etc. maar gewoon geen berichten meer plaatsen, of kan je heel knt niet meer op? Ligt eraan wat voor een ban. Een forumban kan je niets meer op 't forum doen, volgens mij ook niet kijken. Een IP ban dan kan je helemaal niet meer op knt. Ik kon met mijn forumban nog gewoon kijken op het forum. Als ik een bericht wilde plaatsen had die rechten dan niet stond er alleen . Maar dat is alweer lang geleden, ik weet niet hoe dat nu is.
|
|
nylezboy Gebruiker
|
geplaatst op 24-03-2008 om 13:54:27
brievenbusje02 schreef: hoe heten de 2 eigenaren van kindertent? Erik en Teun TheLockedDoor schreef: SavedMyLife schreef: Blindsided schreef: Wat houd een ban eigenlijk in? Kan je dan nog wel op kindertent lezen op het forum en site's bekijken etc. maar gewoon geen berichten meer plaatsen, of kan je heel knt niet meer op? Ligt eraan wat voor een ban. Een forumban kan je niets meer op 't forum doen, volgens mij ook niet kijken. Een IP ban dan kan je helemaal niet meer op knt. Ik kon met mijn forumban nog gewoon kijken op het forum. Als ik een bericht wilde plaatsen had die rechten dan niet stond er alleen . Maar dat is alweer lang geleden, ik weet niet hoe dat nu is.Ik weet het niet zeker, maar volgens mij krijg je dan nu als je ingelogd op het forum gaat te zien "Je hebt niet de juiste rechten". Als je je uitlogt, kun je weer wel meekijken op het forum. Maarja, ik heb nog nooit een forumban meegemaakt X'D |
|
rdrider5 Gebruiker
|
geplaatst op 25-03-2008 om 09:44:10
groetjes rdrider5
|
|
Missy_Eigenwijs Gebruiker
|
geplaatst op 25-03-2008 om 12:32:34
|
|
Blindsided Gebruiker
|
geplaatst op 26-03-2008 om 09:13:21
Missy_Eigenwijs schreef: In het forum als je daar een berichtje in het topic wil achterlaten kun je gewoon met enters gaan werken en kun je zo stukken open hebben (als je snapt wat ik bedoel) In het gastenboek is dit echter niet mogelijk en zit alles achter elkaar. Is daar een reden voor? Dat vraag ik me ook al een eeuwigheid af xD |
|
melona Beheerder
|
geplaatst op 26-03-2008 om 14:47:11
Missy_Eigenwijs schreef: In het forum als je daar een berichtje in het topic wil achterlaten kun je gewoon met enters gaan werken en kun je zo stukken open hebben (als je snapt wat ik bedoel) In het gastenboek is dit echter niet mogelijk en zit alles achter elkaar. Is daar een reden voor? |
|
Missy_Eigenwijs Gebruiker
|
geplaatst op 26-03-2008 om 17:11:57
melona schreef: Missy_Eigenwijs schreef: In het forum als je daar een berichtje in het topic wil achterlaten kun je gewoon met enters gaan werken en kun je zo stukken open hebben (als je snapt wat ik bedoel) In het gastenboek is dit echter niet mogelijk en zit alles achter elkaar. Is daar een reden voor? |
|
Nanes (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 28-03-2008 om 17:17:10
|
|
TheLockedDoor Gebruiker
|
geplaatst op 28-03-2008 om 17:45:27
Nanes schreef: Misschien een beetje een domme vraag, maar wat is een SA??? Stand Alone, een kort verhaaltje dacht ik. |
|
|
geplaatst op 28-03-2008 om 17:49:06
TheLockedDoor schreef: Nanes schreef: Misschien een beetje een domme vraag, maar wat is een SA??? Stand Alone, een kort verhaaltje dacht ik. |
|
|
geplaatst op 28-03-2008 om 17:51:45
|
|
melona Beheerder
|
geplaatst op 31-03-2008 om 18:49:46
|
|
TheLockedDoor Gebruiker
|
geplaatst op 03-04-2008 om 14:19:56
|
|
Blindsided Gebruiker
|
geplaatst op 04-04-2008 om 19:38:01
TheLockedDoor schreef: Een MCR stijl? WTF. Waar blijft de Nightwish stijl? Ik wil weer stemmen op stijlen zoals die eerste keer! Ik vind ook dat we moeten kunnen stemmen! Niet dat ik een Nightwish stijl wil, maar het lijkt me gewoon beter omdat je dan meer mensen tevreden maakt, denk ik ^^ |
|
annahXYROPHOBIA Gebruiker
|
geplaatst op 04-04-2008 om 20:59:10
|
|
mushanga KindertentTeam
|
geplaatst op 04-04-2008 om 21:07:35
En suggesties voor stijlen kun je altijd doorgeven, dan is het aan kindertent om te kijken of ze er komen zegmaar. |
|
Arti__ Gebruiker
|
geplaatst op 04-04-2008 om 21:48:35
|
|
maykel111 (verwijderd) Verwijderde Gebruiker
|
geplaatst op 05-04-2008 om 16:54:38
|
|
Neds_survival_gids Gebruiker
|
geplaatst op 05-04-2008 om 20:49:10
Misschien een Nickelodeonstyl in het algemeen. Aangezien er superveel sites over Het huis anubis zijn (hha), er al een styl van ZOOP & Winx is, en ik ook wat van de styl wil hebben , dus ik vind het opzich geen slecht idee
|
|
mushanga KindertentTeam
|
geplaatst op 06-04-2008 om 13:27:10
En vrienden kun je zoeken bij zoeken :') |
vorige |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |