Reageren

onderwerp  [Sticky] De moderator-vraagbaak

xamax
KindertentTeam
geplaatst op 17-01-2008 om 19:43:53 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Vanwege een bug ff een nieuw vraagbaaktopic, nieuwste vragen waren namelijk niet meer zien
Hallo kindertentgebruiker.
Deze sticky is gemaakt voor mensen die vragen hebben die gaan over kindertent die alleen moderators kunnen beantwoorden. Problemen met je website? Hoe zijn wij moderator geworden? Of simpelweg weten wat het allemaal inhoudt om mod te zijn... Het kan hier allemaal.

De moderators zullen proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Dus, vraag maar raak aan de moderators.

Met vriendelijke groet
Namens het Kindertentteam:
Xamax
--------------------------

Gelieve alle vragen door Moderators laten beantwoorden, ga niet wijsneuzerig zitten doen en vragen beantwoorden komt alleen maar ruzie van, en wij weten het altijd beter
Het KindertentTeam.
TheKillers
Gebruiker
geplaatst op 17-01-2008 om 19:48:49 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Aan reacties zoals 'ok dan' en 'leuk' hebben we niks.
xamax
KindertentTeam
geplaatst op 17-01-2008 om 19:49:34 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik sluit em nog maar ff tot ie uit de lijst van nieuwe topics is ^^

Edit: is vanaf nu open
Mysticaldragon
Gebruiker
geplaatst op 17-01-2008 om 19:57:24 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hoeveel moderators zijn er tot nu toe geweest eigenlijk? (schatting)
xamax
KindertentTeam
geplaatst op 17-01-2008 om 19:58:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mysticaldragon schreef:
Hoeveel moderators zijn er tot nu toe geweest eigenlijk? (schatting)

ik denk op het forum tussen de 25 en 30, in de chatbox zeker al tussen de 30 en 40 of meer maar die bestaat ook langer, en dan allemaal verschillenden
Arti__
Gebruiker
geplaatst op 17-01-2008 om 22:01:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hm..
Like, als je een poll hebt en je wilt weten wat de uitslag tot dan is, moet je volgens mij eerst zelf stemmen en dan zie je de uitslag. Maar dan is de uitslag wel met jóuw stem erbij... kan er niks komen dat je 't bij website onderhoud ofzo kan zien? ö
LostAngel
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2008 om 07:58:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dat is idd wel handig ja. Heb het even doorgegeven, thnx :3!

En alweer gefeliciteeeeeerd < 3
KnorretjeForeverBlue
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2008 om 10:08:06 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

sorry als ik ermee bemoei, maar als je ff uitlog zie je de uitslag ook van je poll, dan hoef je niet zelf te stemmen
LostAngel
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2008 om 18:22:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ohja x] Nja bedankt :3
Neds_survival_gids
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2008 om 20:50:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Volgens my is er iets mis met de top 100 want ik heb veel meer punten dan hun en ik sta er niet in
jean
Gebruiker
geplaatst op 18-01-2008 om 22:11:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Neds_survival_gids schreef:
Volgens my is er iets mis met de top 100 want ik heb veel meer punten dan hun en ik sta er niet is

hehe lullig =D

sorry ik wou dat even zeggen, let niet op mij =$
xamax
KindertentTeam
geplaatst op 19-01-2008 om 01:54:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Zoals eerder gezegd, athans veel uitgelegd op het forum, heeft dit te maken met een ongeplande reset van de top100 na onderhoud. De scores die op je site staan zijn waarschijnlijk nog van vóor de reset, dus nu denkt iedereen meer punten te hebben dan in de huidige top100 het minimum is om er in te staan. Daar dus niet op letten. Een goede top100 - zowel op de home als op je eigen site goed - is er denk ik pas weer in februari.
LovedSecret
Gebruiker
geplaatst op 19-01-2008 om 12:12:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

1.Hoelang bestaat Kindertent al?
xamax
KindertentTeam
geplaatst op 19-01-2008 om 19:13:31 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

kindertent bestaat sinds december 2002, dus inmiddels ruim 5 jaar.
Neds_survival_gids
Gebruiker
geplaatst op 19-01-2008 om 22:19:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik weet niet of dit bij vragen of meldpunt moet maar is deze gebruikersnaam toegestaan? http://www.kindertent.nl/DoItSave___UseDurex
LostAngel
Gebruiker
geplaatst op 20-01-2008 om 11:32:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Eiglk moet het bij t meldpunt, maar zo is het ook goed hoor. Ik zal het even vragen, thanks. :3
Iconon
Gebruiker
geplaatst op 20-01-2008 om 13:09:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Waarom is mijn andere site Masone verwijderd?
nylezboy
Gebruiker
geplaatst op 20-01-2008 om 13:36:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Waarschijnlijk heb je dat zelf gedaan ?
Blindsided
Gebruiker
geplaatst op 21-01-2008 om 11:05:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Paar vraagjes, weet niet of ik hier aan het juiste adres ben?

- Op sommige fora kun je youtube filmpjes posten (embedden) op deze manier:
[youtube]urlvanfilmpje[/youtube].
Waarom kan dat hier niet, zou het niet handig zijn als dat wel zou kunnen? Want YouTube wordt best veel gebruikt in topics enzo.

- En waarom kan je geen gekleurde tekst gebruiken op het forum maar wel grote letters enzo?

- Ik gebruik de browser Opera, omdat Internet Explorer en Firefox het tijdelijk niet doen (weet niet waardoor dat komt). Maar als ik nu extra info wil bewerken, zie ik de html code van m'n pagina. Ik kan er wel mee overweg maar het is op deze manier wel lastiger om mn site te bewerken. Hoe komt het dat ik niet 'normaal' m'n site kan bewerken met deze browser? Want als ik in Internet Explorer/Firefox zit sluit 'ie na een paar minuten steeds automatisch af, dus dat schiet ook niet op.

- Op de homepagina is zo'n onderdeel 'foto van gebruiker'. Hier staan heel vaak gebruikers waarvan de website op inactief staat. Waarom worden deze gebruikers hier toch nog getoont?
toenie
Gebruiker
geplaatst op 21-01-2008 om 14:26:47 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Blindsided schreef:
Paar vraagjes, weet niet of ik hier aan het juiste adres ben?

- Op sommige fora kun je youtube filmpjes posten (embedden) op deze manier:
[youtube]urlvanfilmpje[/youtube].
Waarom kan dat hier niet, zou het niet handig zijn als dat wel zou kunnen? Want YouTube wordt best veel gebruikt in topics enzo.

- En waarom kan je geen gekleurde tekst gebruiken op het forum maar wel grote letters enzo?

- Ik gebruik de browser Opera, omdat Internet Explorer en Firefox het tijdelijk niet doen (weet niet waardoor dat komt). Maar als ik nu extra info wil bewerken, zie ik de html code van m'n pagina. Ik kan er wel mee overweg maar het is op deze manier wel lastiger om mn site te bewerken. Hoe komt het dat ik niet 'normaal' m'n site kan bewerken met deze browser? Want als ik in Internet Explorer/Firefox zit sluit 'ie na een paar minuten steeds automatisch af, dus dat schiet ook niet op.

- Op de homepagina is zo'n onderdeel 'foto van gebruiker'. Hier staan heel vaak gebruikers waarvan de website op inactief staat. Waarom worden deze gebruikers hier toch nog getoont?

- Ik had er zelf ook aan gedacht, en het is ook zeker een goed idee! Alleen denk ik persoonlijk dat er weer mensen die er misbruik van gaan maken, net zoals als nu af en toe met de plaatjes gebeurt.

- Color-tags zijn nog wel een optie, zal deze voorstellen.

- Kindertent is vooral voor tieners etc gemaakt. Deze gebruiken vooral veel Internet Explorer - en een klein deel Firefox. Opera wordt eigenlijk zo weinig gebruikt dat hier ook geen ondersteuning voor is. Sommige functies van het script hebben in elke verschillende browser weer verschillende betekenissen, waardoor niet alles perfect functioneerd zo als het moet

- Stomme bug idd, zal dit ook doorgeven.
KnorretjeForeverBlue
Gebruiker
geplaatst op 21-01-2008 om 16:28:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

toenie schreef:

- Ik had er zelf ook aan gedacht, en het is ook zeker een goed idee! Alleen denk ik persoonlijk dat er weer mensen die er misbruik van gaan maken, net zoals als nu af en toe met de plaatjes gebeurt.

Is het dan geen idee om een "proefperiode" in te stellen? Als dan idd blijkt dat gebruikers er teveel misbuik van maken dat die functie dan weer vervalt.....
JellwR (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 22-01-2008 om 19:20:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

:O
juliaaatje
Gebruiker
geplaatst op 24-01-2008 om 12:31:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Als ik wil chatten staat er
Some nicks can be associated with a special icon. The syntax is: "nick icon;nick icon;nick icon;....."

Dat heb ik wel eens eerder gehad, toen moest ik gewoon Java downloaden. Maar dit keer zit Java er al op en heb ik het alsnog..?
LostAngel
Gebruiker
geplaatst op 24-01-2008 om 15:27:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dan is de java te oud, moet je alsnog een nieuwe installeren.. :p
Draver_Geval (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 24-01-2008 om 21:32:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb een vraagje: stel, je post een SA of verhaal bij 'creativiteit' en er reageert één iemand met een zinloze reactie of helemaal niemand en je wilt toch reacties, mag je dan het topic opnieuw aanmaken om te kijken of je dan wel reacties krijgt?

Wat een lange zin En ik heb trouwens nog een hele serieuze vraag: mag ik jullie voortaan motteflot noemen (mv = motteflotten)?

Reageren