Reageren

onderwerp  [Centraal] Die goede oude tijd =)

konijnenvoer
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2011 om 23:39:05 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Eveliehien. I'm just messing with you.
konijnenvoer
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2011 om 23:44:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Sorry.
TheGroke
Gebruiker
geplaatst op 04-09-2011 om 10:00:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Jajaja duidelijk... ): Haha nee, heb een vaag vermoeden dat jij iemand bent die ooit in dat knt-groepsgesprek zat.
konijnenvoer
Gebruiker
geplaatst op 04-09-2011 om 11:34:57 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

knt-groepsgesprek? wanneer?
konijnenvoer
Gebruiker
geplaatst op 04-09-2011 om 11:40:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

konijnenvoer schreef:
knt-groepsgesprek? wanneer?

Moet lang geleden zijn, want ik gebruik msn echt al tijden niet meer.
Coka
Gebruiker
geplaatst op 07-09-2011 om 22:32:05 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

zoveel newcomers shizzle
knorretjeforeverblue2
Gebruiker
geplaatst op 26-09-2011 om 11:50:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mushanga schreef:
Woah jou ken ik nog! XD

En @ Marjolein, klopt, maar ook weer niet. Want we zijn nu wel weer een aantal jaren verder, maar er is niet erg veel meer gebeurd. Niks.. spannends zeg maar
Geen idee, sinds ik weg ben is het maar een saaie boel geworden hier
(geintje )
glitterYxCharmed
Gebruiker
geplaatst op 30-09-2011 om 00:54:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

knorretjeforeverblue2 schreef:

mushanga schreef:
Woah jou ken ik nog! XD

En @ Marjolein, klopt, maar ook weer niet. Want we zijn nu wel weer een aantal jaren verder, maar er is niet erg veel meer gebeurd. Niks.. spannends zeg maar
(geintje )

zeker dat het mr een geintje is? xd haha
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 06-10-2011 om 15:33:48 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mushanga schreef:
Woah jou ken ik nog! XD

(geintje )
Het is juist leuker geworden sinds je weg bent. Niemand die je mist.
knorretjeforeverblue2
Gebruiker
geplaatst op 15-10-2011 om 16:12:49 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

TheFireIce schreef:

mushanga schreef:
Woah jou ken ik nog! XD

(geintje )
Het is juist leuker geworden sinds je weg bent. Niemand die je mist.
whaha, je kan gewoon niet stoppen he, en dat noemt zich dan moderator...
En niemand hoeft mij ook te missen daar vraag ik niet om, zal mij een worst wezen. Ik heb in ieder geval een geweldige tijd hier gehad (tussen 2005 en 2008...daarna werd het minder, rara hoe komt dat?) en dat neemt niemand mij meer af, zelfs jij niet.
martha_jodybernal
Gebruiker
geplaatst op 16-10-2011 om 08:15:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

mushanga schreef:
Woah jou ken ik nog! XD

(geintje )
vet cool dat je er soms ben xd
Coka
Gebruiker
geplaatst op 23-10-2011 om 01:20:24 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

noodles
poohbeermikey2
Gebruiker
geplaatst op 07-03-2012 om 17:14:43 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

en ook ik kom heeel af en toe nog wel een keertje kijken.
Jessicaa_
Gebruiker
geplaatst op 15-04-2012 om 01:54:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Och
mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 21-05-2012 om 21:54:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Het zal nooit meer worden zoals vroeger
Meetings enzo... Dat waren pas echte leuke tijden!
Maar tijden veranderen, en dat is ook goed zo!
mushanga
KindertentTeam
geplaatst op 22-05-2012 om 17:50:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mysteryman schreef:
Het zal nooit meer worden zoals vroeger
Meetings enzo... Dat waren pas echte leuke tijden!
Maar tijden veranderen, en dat is ook goed zo!

Waarom heeft knt geen 'vind ik leuk' knop.. Je hebt gelijk.

Reageren