Reageren

onderwerp  [Centraal] Die goede oude tijd =)

Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:08:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

De meesten weten denk ik wel wat ik bedoel met de titel.
Kif hoe het 'vroeger' was.
Die tijd dat het nog druk was in de slow en de breezer ver te zoeken was. Komt het allemaal alweer een beetje boven drijven? Jah? Goedzo =)
Nu dacht ik zo.. laten we het eens hebben over hoe het eerst was en misschien lukt het wel om weer een beetje oude gezelligheid terug te brengen.
Zo, heb het hier gewoon over hoe het kif vroeger was en hoe we dat misschien weer een beetje terug krijgen =)

Edit: Dit is geen zeiktopic, enkel een topic om herrineringen op te halen.
bestelluh (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:12:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik heb van daag al geschiedenis gehad howr.....
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:12:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Wie zijn er eigelijk allemaal weg ondertusen?
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:14:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Kirby is zo goed als weg
En Loy is er weinig
en Marck is helemaal weg
melona
Beheerder
geplaatst op 09-05-2005 om 21:14:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

heheh he k t ook ooit over op de chat (a) van de goeie ouwe tijd waarvan de mense bijna allemaal wegzijn behalve ik en paar opse XD
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:15:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mj_fan_46 schreef:
ja en iets van de goeie ouwe tijd van michael jackson vroeger voor dat hij voor kindermisnruik werdt verklaart

Wij hebben het over het Kif
mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:15:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

*kuch* waar blijft mijn naam? x)
Je hebt het hier over oldskool cker?
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:15:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

@ Steph: Best veel eigelijk
blaatkoe_xD (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:16:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

totally idd.
blaatkoe_xD (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:16:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Lieke
blaatkoe_xD (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:17:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja! allesgaar =O
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:17:29 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mysteryman schreef:
*kuch* waar blijft mijn naam? x)
Je hebt het hier over oldskool cker?

En waarom moest ik jouw naam noemen? x)
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:20:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Die ken ik niet =|
xLonneke (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:20:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Melona is foetsie geloof ik, Olaf mis ik soms ook nog wel eens xD, Die vage opmerkingen van hem =P Suus is dr ook niet meer zoveel geloof ik
xLonneke (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:21:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Lieke aka evilbadeend is ook weg =(
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:21:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Lieke jah,, dies ook weg
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:21:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Olaf en Freek worden niet meer elke week gebanned
blaatkoe_xD (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:22:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Lieke hak al gesegd =)
blaatkoe_xD (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:22:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Olaf is nu toch Phix ofzoiets
mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:24:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

kben niet meer zo`n kiffer, thats why net zo min als Josje ed
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:25:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mysteryman schreef:
kben niet meer zo`n kiffer, thats why net zo min als Josje ed

Wtf,, jij kan gewoon je berichten aanpassen.
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:26:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

rocky__balboa schreef:
vernieuwing kan tog ook geen kwaat en de oude garde is gedeeltelijk weg ja maar je krijgt er ook nieuwes voor terug

nee das waar, maar dan mag je het nog wel over 'vroeger' hebben
mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:26:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mods kunnen dat wel ja.
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:27:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Das ook wel logisch jah..
xLonneke (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 09-05-2005 om 21:27:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Weetje hoe evil, Waarom jullie wel, En wij niet ? =O

Reageren