Reageren

onderwerp  FACEBOOK, FOTOS VERWIJDEREN.

xKeizerr
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:33:52 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

tweede keer dat ik het vraag, maar op die andere krijg ik geen serieus antwoord. hoe verwijder je fotos op facebook? ik heb niks aan die reacties van: gewoon deleten. want ik weet niet hoe je ''deleet!''
alvast bedankt.
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:36:43 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

GOOGLE THAT SHIT.
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:36:56 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ga weggggfygffhjfdkseokdd
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:37:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Facebook heeft sowieso wel een faq. Mensen moeten eens zelf leren zoeken voordat ze anderen met hun achterlijke vragen opzadelen. Zo. Dag. Au revoir. De groeten. Ik ben een chagrijn.
xKeizerr
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:37:55 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

aan jullie heb ik veel! -__-
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:38:26 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

de gouden tip is hierboven al gezegd geweest dus doe niet zo moeilijk.
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:39:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xKeizerr schreef:
aan jullie heb ik veel! -__-
Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq. Facebook heeft sowieso wel een faq.
That_Nut
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:40:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

-___________________-

albums -> *album kiezen* -> album bewerken -> bewerk foto's
&dan staat er onder iedere foto: verwijderen
''verwijderen'' aanvinken -> naar beneden scrollen -> wijzigingen opslaan
isa_X_2
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:40:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Op de foto klikken, naast het kruisje staat een soort klein wieltandje, daar op klikken en dan staat er onderaan 'Deze foto verwijderen'.
That_Nut
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:43:10 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

isa_X_2 schreef:
Op de foto klikken, naast het kruisje staat een soort klein wieltandje, daar op klikken en dan staat er onderaan 'Deze foto verwijderen'.

hahaha ik zit weer moeilijk te doen natuurlijk
Nailslove
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:43:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hier kan je het vinden : http://www.giyf.com/
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:44:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik ben in het echt een schuchter bang meisje
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:45:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik verveel me dood man
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:46:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Tsundere schreef:
ik verveel me dood man
ja maar daar geeft niemand om
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:46:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

haha
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:46:49 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

plaatje
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:47:58 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

plaatje
Tsundere
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:48:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

plaatje
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:48:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

plaatje
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:49:50 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

plaatje
We_Love_It_So_Much
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:50:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ijustwannaxxxyou schreef:
plaatje

xD
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:50:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

plaatje
Nailslove
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 19:57:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Tsundere schreef:
GOOGLE THAT SHIT.
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 00:21:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hoe fucking moeilijk is dat? Sommige mensen zijn echt te dom om verder te kijken dan hun neus lang is.
ONExDIRECTION
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 18:27:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ZERO_ schreef:
Hoe fucking moeilijk is dat? Sommige mensen zijn echt te dom om verder te kijken dan hun neus lang is.

Reageren