Fora > Het Kindertent Café > Powerfull women!
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
Powerfull women!
|
IGLESIAS_ Gebruiker
|
geplaatst op 28-01-2012 om 02:18:10
Momo_Rocks schreef: fairytalegoesbad schreef: En Stephanie Meyer..
|
|
fairytalegoesbad Gebruiker
|
geplaatst op 28-01-2012 om 11:33:41
IGLESIAS_ schreef: Momo_Rocks schreef: fairytalegoesbad schreef: En Stephanie Meyer.. ![]() Nou, ze heeft redelijk wat verdiend met die boeken hoor. :') |
|
timeforsomeaction Gebruiker
|
geplaatst op 28-01-2012 om 13:48:09
vliegendeGARNAAL schreef: xIkHebEenSlurf schreef: Waar staat Rihanna? en even verder ontopic: Ik vermoed dat entertainers meer proberen om geliefd te zijn. Politiekers proberen dat ook wel in tijd van verkiezingen, maar verraden de mensen daarna toch ook weer. Ik geloof wel dat sommige mensen meer vertrouwen hebben in Beyoncé dan in één of andere politieker. + artiesten als beyoncé zijn over het algemeen bekender dan politici. |
|
IGLESIAS_ Gebruiker
|
geplaatst op 28-01-2012 om 14:00:15
fairytalegoesbad schreef: IGLESIAS_ schreef: Momo_Rocks schreef: fairytalegoesbad schreef: En Stephanie Meyer.. ![]() Nou, ze heeft redelijk wat verdiend met die boeken hoor. :')
|
|
MARIAAAA Gebruiker
|
geplaatst op 28-01-2012 om 14:18:14
|
|
Gagaddicted Gebruiker
|
geplaatst op 28-01-2012 om 16:55:15
timeforsomeaction schreef: vliegendeGARNAAL schreef: xIkHebEenSlurf schreef: Waar staat Rihanna? en even verder ontopic: Ik vermoed dat entertainers meer proberen om geliefd te zijn. Politiekers proberen dat ook wel in tijd van verkiezingen, maar verraden de mensen daarna toch ook weer. Ik geloof wel dat sommige mensen meer vertrouwen hebben in Beyoncé dan in één of andere politieker. + artiesten als beyoncé zijn over het algemeen bekender dan politici. Quote mij eens ipv van Niek de steler!
|
|
Gagaddicted Gebruiker
|
geplaatst op 28-01-2012 om 17:01:17
fairytalegoesbad schreef: IGLESIAS_ schreef: Momo_Rocks schreef: fairytalegoesbad schreef: En Stephanie Meyer.. ![]() Nou, ze heeft redelijk wat verdiend met die boeken hoor. :') Alle beroemde zangeressen zijn rijk. Daarom zijn ze nog niet machtig/invloedrijk. |
|
x__oortje__x Gebruiker
|
geplaatst op 28-01-2012 om 20:23:23
schrijfster van de bekendste boeken van ik denk de wereld. |
|
Missy_Eigenwijs Gebruiker
|
geplaatst op 29-01-2012 om 13:45:51
Momo_Rocks schreef: J.K. Rowling! < 333333 |
|
GUNSFORTHESECRETS Gebruiker
|
geplaatst op 29-01-2012 om 22:00:38
Ik denk inderdaad dat sommige celebs wel machtiger zijn. Die staan toch vaak dichter bij het volk dan politici, vooral bij de jongere garde. |
vorige |
1 |
2 |
Reageren