Reageren

onderwerp  Powerfull women!

Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:42:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Forbes Magazine is één van de bekendste zakenbladen in Amerika. Ze maakte nu een lijst over de twintig machtigste jonge vrouwen. Eerder maakte Time Magazine al een lijst over de meest invloedrijke personen ter wereld. Zij zette Barack Oboma op nummer één. Lady Gaga stond op zeven, maar was wel de hoogst genoteerde vrouw, twintiger én entertainer.

Forbes Magazine gaat daar blijkbaar mee akkoord en noemt Lady Gaga ook de machtigste jonge vrouw. Het begrip "jong" mag je ook redelijk ruim interpreteren, het gaat over vrouwen onder de 50.

Top 5:
1. Lady Gaga
2. Beyoncé
3. Gisele Bundchen
4. Angelina Jolie
5. Marissa Mayer (Google)

Enkele andere opvallende verschijningen:
14. Joanne (J.K.) Rowling,
17. Sarah Palin
18. Michelle Obama

Volledige lijst: http://www.forbes.com/pictures/elgk45gfd/no-1-l...dy-gaga-25/

Het valt me op dat de eerste plaatsten voornamelijk worden ingenomen door entertainers. Daarna pas CEO's (en dergelijke functies) bij grote bedrijven en pas daarna politiekers. Denk jij ook dat (sommige) celebrities machtiger zijn dan bedrijfleiders of politiekers? Zoja, hoe komt dat dan, denk je?
xIkHebEenSlurf
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:45:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Waar staat Rihanna?
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:47:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?
Ugh.
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:48:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Met Gisele en Angelina ben ik het eens
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:48:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?

Die wordt nooit vermeld in serieuzere lijstjes. Lady Gaga, Beyoncé, Britney en Madonna zijn zowat de enige zangeressen die genoemd worden in lijstjes over macht of invloed. Madonna en Britney wel steeds minder.
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:48:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?
volgens mij gaat de lijst niet t/m de 1000

en even verder ontopic:
Ik vermoed dat entertainers meer proberen om geliefd te zijn. Politiekers proberen dat ook wel in tijd van verkiezingen, maar verraden de mensen daarna toch ook weer. Ik geloof wel dat sommige mensen meer vertrouwen hebben in Beyoncé dan in één of andere politieker.
xIkHebEenSlurf
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:48:30 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?
Ugh.
Ik had je nog een berichtje op Facebook gestuurd, maar heb je rond 21/22uur mtv gekeken?
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:48:55 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

lady gaga machtigste vrouw...
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:49:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Geen Kate Winslet
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:49:51 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ken de helft ni eens
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:50:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

-iedereen negeert de vraag-

Ik vermoed dat entertainers meer proberen om geliefd te zijn. Politiekers proberen dat ook wel in tijd van verkiezingen, maar verraden de mensen daarna toch ook weer. Ik geloof wel dat sommige mensen meer vertrouwen hebben in Beyoncé dan in één of andere politieker.
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:50:54 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

zomg ik d8 altijd dat j.k rowling een man was whueauhha
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:51:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xIkHebEenSlurf schreef:

IGLESIAS_ schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?
Ugh.
Ik had je nog een berichtje op Facebook gestuurd, maar heb je rond 21/22uur mtv gekeken?
Enrique was er zeker op? xD ik kreeg ook al een berichtje van Celine. Ik heb het gemist (U)
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:51:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ROCKYMONKY schreef:
ken de helft ni eens

Ja, het is een zakenblad. Veel van die mensen werken bij grote bedrijven/website's. Het is niet omdat je ze niet kent dat ze geen invloed op je uitoefenen.
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:51:30 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ROCKYMONKY schreef:
zomg ik d8 altijd dat j.k rowling een man was whueauhha
HAHAHAHHAAHAHHWHAHAHAHAHAHAH LOLOLOLOL GENIAAL XD
xIkHebEenSlurf
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:51:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

haha jaa een concert van hem! 
IGLESIAS_ schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:

IGLESIAS_ schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?
Ugh.
Enrique was er zeker op? xD ik kreeg ook al een berichtje van Celine. Ik heb het gemist (U)
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:52:07 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Gagaddicted schreef:
-iedereen negeert de vraag-

die vraag is me iets te... maatschappijleer-achtig voor deze avond XD
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:52:16 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

vliegendeGARNAAL schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?

en even verder ontopic:

Ok. Dit is vreemd.
We hebben echt helemaal dezelfde mening, Niek!!!
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:52:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xIkHebEenSlurf schreef:
haha jaa een concert van hem! 
IGLESIAS_ schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:

IGLESIAS_ schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?
Ugh.
noes. ***. dat had ik wel willen zien, omg.
waar????????????????
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:53:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Gagaddicted schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?

en even verder ontopic:

Ok. Dit is vreemd.
wauw robin je kon me ook gewoon quoten heurr
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:01:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

J.K. Rowling! < 333333
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:03:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Gagaddicted schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:
Waar staat Rihanna?

en even verder ontopic:

Ok. Dit is vreemd.
wauw robin je kon me ook gewoon quoten heurr

fairytalegoesbad
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:28:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik had verwacht dat Michelle Obama hoger had gestaan, Victoria Beckham had ik ook verwacht.
fairytalegoesbad
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:33:47 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

En Stephanie Meyer..
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:38:16 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

fairytalegoesbad schreef:
En Stephanie Meyer..
hahahaha die hoort er niet in te staan. xD

Reageren