Fora > Het Kindertent Café > [Centraal] Moderators
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
[Centraal] Moderators
Hebben we te weinig, actieve moderators?
Deze poll is 417 dag(en) geleden geplaatst.
-
Nee: (stemmen: 4)

7%
-
Ja: (stemmen: 40)

74%
-
Geen mening: (stemmen: 10)

19%
(totaal aantal stemmen: 54)
|
LOLxCOOL KindertentTeam
|
geplaatst op 08-04-2011 om 21:24:25
Momo_Rocks schreef: LOLxCOOL schreef: En dan denkt de 'spammer': 'yes diegene bij 'hobby/sport' is niet online, laat ik daar mee eens gaan spammen want dan kan toch lekker niemand ingrijpen ' |
|
Momo_Rocks Gebruiker
|
geplaatst op 08-04-2011 om 21:58:37
LOLxCOOL schreef: Momo_Rocks schreef: LOLxCOOL schreef: En dan denkt de 'spammer': 'yes diegene bij 'hobby/sport' is niet online, laat ik daar mee eens gaan spammen want dan kan toch lekker niemand ingrijpen '
|
|
Missy_Eigenwijs Gebruiker
|
geplaatst op 10-04-2011 om 12:07:21
Ook worden onzin topics vaak niet gesloten. Er is namelijk niet altijd een mod online. Ja, op sommige momenten (bijvoorbeeld 's nachts) is dat logisch. En ja, soms zitten die mods op school, maar veel leden ook. Alleen soms blijft zo'n topic héél lang staan. Echt veel langer dan nodig is. Ik vond dat idee van Danny best goed. Dat je de mods 'verdeeld' over de boards. Dat ze voornamelijk dar kijken of alles wel goed verloopt, maar dat ze ook in andere boards mogen ingrijpen. |
|
howYOUdoing KindertentTeam
|
geplaatst op 10-04-2011 om 12:47:23
![]() Kijk, wij doen echt ons best voor jullie (NIET aanvallend bedoeld :'D) maar als we dan een keer orde proberen te houden in 't forum krijgen we weer gezeur dat we overdrijven. |
|
Missy_Eigenwijs Gebruiker
|
geplaatst op 10-04-2011 om 13:10:43
|
|
knorretjeforeverblue2 Gebruiker
|
geplaatst op 13-06-2011 om 12:14:34
|
|
Loorie Gebruiker
|
geplaatst op 09-01-2012 om 21:23:25
Ben wel maar een beginneling maar om jullie te helpen heb ik ja gestemd.
|
vorige |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Reageren
'