Reageren

onderwerp  [Centraal] Moderators

Hebben we te weinig, actieve moderators?

Deze poll is 417 dag(en) geleden geplaatst.

• Nee: (stemmen: 4)
    7%
  • Ja: (stemmen: 40)
    74%
  • Geen mening: (stemmen: 10)
    19%

(totaal aantal stemmen: 54)

LOLxCOOL
KindertentTeam
geplaatst op 08-04-2011 om 21:24:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Momo_Rocks schreef:

LOLxCOOL schreef:
En dan denkt de 'spammer': 'yes diegene bij 'hobby/sport' is niet online, laat ik daar mee eens gaan spammen want dan kan toch lekker niemand ingrijpen '
jaja naar 1 keer begreep ik het wel.
Ik wilde even een voorbeeld geven. xD
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 08-04-2011 om 21:58:37 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

LOLxCOOL schreef:

Momo_Rocks schreef:

LOLxCOOL schreef:
En dan denkt de 'spammer': 'yes diegene bij 'hobby/sport' is niet online, laat ik daar mee eens gaan spammen want dan kan toch lekker niemand ingrijpen '
jaja naar 1 keer begreep ik het wel.
Ik wilde even een voorbeeld geven. xD
plaatje
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 10-04-2011 om 12:07:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik ben het eens met het merendeel hier. Er zijn inderdaad nieuwe mods nodig. De gene die er nu zijn, zijn vaak inactief of lange tijd afwezig. Mensen hebben zelfs aangegeven dat ze meer dan de helft niet eens kennen.

Ook worden onzin topics vaak niet gesloten. Er is namelijk niet altijd een mod online. Ja, op sommige momenten (bijvoorbeeld 's nachts) is dat logisch. En ja, soms zitten die mods op school, maar veel leden ook. Alleen soms blijft zo'n topic héél lang staan. Echt veel langer dan nodig is.

Ik vond dat idee van Danny best goed. Dat je de mods 'verdeeld' over de boards. Dat ze voornamelijk dar kijken of alles wel goed verloopt, maar dat ze ook in andere boards mogen ingrijpen.
howYOUdoing
KindertentTeam
geplaatst op 10-04-2011 om 12:47:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Maar soms als we bepaalde onzintopics sluiten krijgen we gezeik dat het in humor/onzin staat.

Kijk, wij doen echt ons best voor jullie (NIET aanvallend bedoeld :'D) maar als we dan een keer orde proberen te houden in 't forum krijgen we weer gezeur dat we overdrijven.
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 10-04-2011 om 13:10:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Oh, ik voel me niet aangevallen. Mij maakt het nu niet zo veel uit. Maar je moet wel ergens een grens stellen. Humor/Onzin wil alsnog niet zeggen dat je maar allerlei onzin neer kunt zetten, ook al is het onder het kopje onzin. Ik snap dat mensen het wel zo zien, maar er wordt ook gigantisch veel onzin in allerlei andere sub-fora geplaatst.
knorretjeforeverblue2
Gebruiker
geplaatst op 13-06-2011 om 12:14:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik ben niet meer actief hier maar ik denk dat het niet een kwestie is dat er meer mods nodig zijn, maar er is juist een nieuw forumsysteem nodig om efficiënt te kunnen moderatoren. Maar helaas dat zal hoogswaarschijnlijk er helemaal niet in zitten. Maar goed, verder heb ik geen mening gestemd, ik zou het niet weten of er mods bij moeten met dit huidige forum.
Loorie
Gebruiker
geplaatst op 09-01-2012 om 21:23:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb zelf ja gestemd.

Ben wel maar een beginneling maar om jullie te helpen heb ik ja gestemd.

Reageren