Reageren

onderwerp  [Centraal] Moderators

Hebben we te weinig, actieve moderators?

Deze poll is 417 dag(en) geleden geplaatst.

• Nee: (stemmen: 4)
    7%
  • Ja: (stemmen: 40)
    74%
  • Geen mening: (stemmen: 10)
    19%

(totaal aantal stemmen: 54)

TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:02:00 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Beste Kindertenters,

Het valt ons op dat er laatste tijd vaak wordt geopperd dat we te weinig (actieve) moderators hebben.

Vandaar dat we een poll hebben geopend om te kijken wat jullie ervan vinden. We gaan dit zeker meenemen naar 'onze schermen' en erover praten en overwegen of we eventueel nieuwe, actieve moderators kunnen aanstellen.

Dus: wees eerlijk en stem op de poll. (:

Groetjes,
Het KindertentTeam
Comatose
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:07:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ach rot toch op met al die irritante centralen over mods. als je aandacht wil kun je er ook gewoon om vragen hoor.
IRISCHgoesRAWRRR
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:07:56 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ja, ik vind dat het er te weinig zijn. Je ziet nog genoeg topics die nergens op slaan en die best wel eens gesloten mogen worden.

Niet dat de mods niet hun best doen natuurlijk, maar 1 of 2 mods erbij zou niet verkeerd zijn, denk ik

EDIT: Maarrr.... als er meer mods komen, dan moet het niet zo zijn dat ze weer te streng worden, dus dat we opeens geen topics meer overhouden enzo.
TezzieChan
KindertentTeam
geplaatst op 03-04-2011 om 19:08:06 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Statistisch gezien is die poll extreem fout, er moet een 'geen mening' bij staan.
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:08:52 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

TezzieChan schreef:
Statistisch gezien is die poll extreem fout, er moet een 'geen mening' bij staan.
Goed punt. Ga er iets aan doen.
xLiefGek
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:09:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja, het is HEEL ERG nodig.
WitherWings
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:09:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Comatose schreef:
ach rot toch op met al die irritante centralen over mods. als je aandacht wil kun je er ook gewoon om vragen hoor.
Kinderachtige reactie, zijn doen er tenminste nog wat aan om te laten zien dat ze achter deze website staan, jij (en niet alleen jij!) zeurt aan een stuk door.

Sorry hoor maar waarom denk je dat KNT zo leeg is?

Ontopic: ik heb ja gestemt, ik zit veel op het forum en de helft van de moderators die gister ofzo in een lijstje genoemd werden had ik nog nooit gezien -.- Degenen die er wel zijn doen goed hun werk overigens.
Comatose
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:10:50 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

WitherWings schreef:

Comatose schreef:
Kinderachtige reactie, zijn doen er tenminste nog wat aan om te laten zien dat ze achter deze website staan, jij (en niet alleen jij!) zeurt aan een stuk door.

niets kinderachtigs aan. alle centralen die er de laatste tijd komen gaan allemaal over de moderatoren. ik vind het gewoon overdreven, aangezien ze altijd zeuren dat we ze niet goed genoeg vinden blablabla.
howYOUdoing
KindertentTeam
geplaatst op 03-04-2011 om 19:11:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Comatose schreef:

WitherWings schreef:

Comatose schreef:

niets kinderachtigs aan. alle centralen die er de laatste tijd komen gaan allemaal over de moderatoren. ik vind het gewoon overdreven, aangezien ze altijd zeuren dat we ze niet goed genoeg vinden blablabla.

En daarom maken we centralen over onszelf aan, om te kijken wat we kunnen verbeteren.
ikbenik93
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:11:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

op sommige momenten is er gewoon niemand, en 's nachts kan ik dat wel begrijpen.. maar overdag vind ik niet kunnen.
WitherWings
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:11:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Comatose schreef:

WitherWings schreef:

Comatose schreef:

En daar gaan ze nu toch iets aan doen? Je kunt ook gewoon niet reageren.
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 03-04-2011 om 19:12:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

@Comatose; één ging over de 1 april grap, dus dat ging niet over ons. twee ging over wat jullie van ons vinden, en dit is drie. en met nummer drie willen we sowieso alleen iets aan knt doen; en niet aan onszelf?

Al met al valt het best mee (:
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:12:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ikbenik93 schreef:
op sommige momenten is er gewoon niemand, en 's nachts kan ik dat wel begrijpen.. maar overdag vind ik niet kunnen.
Maar dan heb je het punt dat alle mods naar school gaan en dus in de les moeten opletten en niet kunnen knten :')
ikbenik93
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:15:00 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

TheFireIce schreef:

ikbenik93 schreef:
Maar dan heb je het punt dat alle mods naar school gaan en dus in de les moeten opletten en niet kunnen knten :')

ja dat begrijp ik maar als je meer mods hebt.. ik bedoel, niet iedereen heeft op dezelfde tijden les/college. met meerdere zal der vast wel een moment zijn dat er iemand thuis zit/op knt kan
Comatose
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:15:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

OMG___YourSocksRocks schreef:
@Comatose; één ging over de 1 april grap, dus dat ging niet over ons. twee ging over wat jullie van ons vinden, en dit is drie. en met nummer drie willen we sowieso alleen iets aan knt doen; en niet aan onszelf?

Al met al valt het best mee (:

citaat: Wij waren het "mods zijn niet nodig" en "Mods zijn vervelend" enz enz, een beetje zat.

nee joh, gaat niet over jullie
lamoustache
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:15:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik vind dat de moderators zich een beetje arrogant gedragen, zo van: Ik ben mod, ik kan alles maken.

Er moeten meer mods komen, maar wel leukere.
JeandeMan
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:16:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik zie er altijd maar een stuk of 4 echt actief hier, dat vind ik wel te weinig eerlijk gezegd.
Dus ik stem ja.
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:17:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja... naja ik weet niet. Je kunt denk ik ook niet verwachten dat er altijd een mod is, mensen hebben ook hun eigen leven :p
Maar er zijn wel vaak momenten dat er gespamd word en dat er gewoon geen mod is, dan zit ik me daar kapot te ergeren en zo. (": Dus ja, in zijn geheel zou ik wel zeggen te weinig/actieve mods. Of je moet mods hebben die actiever zijn dan de mods die we nu hebben, of je moet er gewoon meer hebben. I guess?
WitherWings
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:17:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

TheFireIce schreef:

ikbenik93 schreef:
Hebben jullie geen connecties met een volwassene die het overdag misschien niet kan overnemen?
Ik zit trouwens chronisch ziek thuis (hint hint) nee grapje, maar ik zou dan iemand speciaal voor die uren inhuren?
Want veel "probleem topics" komen overdag door kinderen die rot in hun vel zitten en niet naar school zijn gegaan ofzo, of ziek thuis zitten, en dan zijn er een aantal hier die daar HEEL dom op reageren en is er geen mod die even te hulp kan schieten :$
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:19:12 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ZERO_ schreef:
Ja... naja ik weet niet. Je kunt denk ik ook niet verwachten dat er altijd een mod is, mensen hebben ook hun eigen leven :p
Maar er zijn wel vaak momenten dat er gespamd word en dat er gewoon geen mod is, dan zit ik me daar kapot te ergeren en zo. (": Dus ja, in zijn geheel zou ik wel zeggen te weinig/actieve mods. Of je moet mods hebben die actiever zijn dan de mods die we nu hebben, of je moet er gewoon meer hebben. I guess?
Precies, dat is waar we heen willen maar zelf merken wij dat niet natuurlijk. Af en toe als ik online kom en het is weer een puinhoop, dan heb ik iets van 'waarom heeft iemand nou niks gedaan?', en dan waren de andere mods niet online ofzo. :') Aangezien het ook jullie site is, willen we jullie ook betrekken bij de beslissingen/onze gedachten. ^^
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:19:16 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik vind van wel.
Er zijn wel redelijk wat mods hier maar ze zijn meestal bijna allemaal online of gewoon bijna niemand.
Ik vind dat er eigenlijk een paar bij moeten komen die gewoon veel uren op knt zitten.
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:20:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

WitherWings schreef:

TheFireIce schreef:

ikbenik93 schreef:
Hebben jullie geen connecties met een volwassene die het overdag misschien niet kan overnemen?
Ik zit trouwens chronisch ziek thuis (hint hint) nee grapje, maar ik zou dan iemand speciaal voor die uren inhuren?
Want veel "probleem topics" komen overdag door kinderen die rot in hun vel zitten en niet naar school zijn gegaan ofzo, of ziek thuis zitten, en dan zijn er een aantal hier die daar HEEL dom op reageren en is er geen mod die even te hulp kan schieten :$

Ik zou niet weten wie. :') En sowieso is het nou niet zo dat het overdag/'s middags zó druk is op Knt.. Maar in de vakanties/in het weekend bv.
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:21:58 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Momo_Rocks schreef:
Ik vind van wel.
Er zijn wel redelijk wat mods hier maar ze zijn meestal bijna allemaal online of gewoon bijna niemand.
Ik vind dat er eigenlijk een paar bij moeten komen die gewoon veel uren op knt zitten.

Maar het is zo dat als we een mod kiezen/zoeken, dat we dan kijken naar de statistieken enzo.. Maar na een tijdje verzwakken de onlinetijden enzo tot paar minuten per dag. xD Da's gewoon zo en wat de reden is, weten we ook niet. :p Dus we kunnen niet voor elkaar krijgen dat we mods hebben die na aantal maanden/jaren nog zoveel uur p/d online zijn.
FatalDesign
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:22:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Er moeten zowiezo betere mods komen
verder zeg ik er niks over
ikbenik93
Gebruiker
geplaatst op 03-04-2011 om 19:23:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

kunnen jullie niet gewoon om de zoveel tijd de niet-actieve mods er uit gooien en nieuwe 'nemen' ? ;x ik weet niet of dat zo werkt maaroke..

Reageren