Fora > Het Kindertent Café > [Centraal] Wees eens eerlijk...
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
[Centraal] Wees eens eerlijk...
|
mushanga KindertentTeam
|
geplaatst op 08-04-2011 om 22:16:00
Slijmslijm
|
|
howYOUdoing KindertentTeam
|
geplaatst op 08-04-2011 om 22:16:39
neentje_poes schreef: howYOUdoing schreef: neentje_poes schreef: Jammer dat ik nu geen mod meer ben, had graag gehoord wat men van mij vond ![]() Iedereen haat je. Ook in de modslow, we zitten de hele dag te zeggen 'pfieuw, ben ik even blij dat Nena weg is!' Enzo. Dat is een vrij eerlijke ongezouten mening, moet ik zeggen ![]() Tja, zo ben ik nou eenmaal. Ik kan er niks aan doen dat niemand je mag
|
|
Missy_Eigenwijs Gebruiker
|
geplaatst op 10-04-2011 om 11:43:59
Die heb ik hier nog nooit gezien, geloof ik. Lisanne | www.kindertent.nl/xFuzzy Hmm. Ik zie haar niet veel, maar ze functioneert wel goed. Liss | www.kindertent.nl/SavedMyLife Prima persoon, doet haar werk. Arti | www.kindertent.nl/Hartii Ze is gezellig. Ze doet ook lekker mee in het HP topic, waardoor je ook een soort band met haar kunt krijgen en dat het niet alleen een mod is, die hier alleen is om de boel in de gaten te houden. Ze zit hier ook voor haar eigen plezier. Charley | www.kindertent.nl/xCharley Hmm. Zegt me niks volgens mij. Oscar | www.kindertent.nl/TheFireIce Ik vind hem grappig, maar zie hem niet veel. Joyce | www.kindertent.nl/OMG___YourSocksRocks Ze is gezellig en werkt goed. Lise | www.kindertent.nl/Wuzzer Aardig, functioneert goed. Kim | www.kindertent.nl/howYOUdoing Ik zie haar niet veel doen, maar dat komt voornamelijk, omdat het op die momenten dat ik haar online zie het ook niet nodig is. Edit: Zij zit ook gezellig in het HP topic Veerle | www.kindertent.nl/LOLxCOOL Ik vind haar een beetje irritant soms. Heb soms het idee dat ze het niet zo serieus neemt. Marianne | www.kindertent.nl/x_BOOH Aardig! Ze is de enige die me feliciteerde met mijn verjaardag toen ik jarig was! Vraag me nog steeds af hoe ze dat wist. Krijgen jullie mods een soort melding of zo? xD |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 10-04-2011 om 18:13:47
|
|
Missy_Eigenwijs Gebruiker
|
geplaatst op 10-04-2011 om 18:41:47
|
|
IGLESIAS_ Gebruiker
|
geplaatst op 09-05-2011 om 13:56:55
|
|
xKeizerr Gebruiker
|
geplaatst op 01-08-2011 om 21:59:15
|
|
rock_loving Gebruiker
|
geplaatst op 30-09-2011 om 16:42:14
Liss | www.kindertent.nl/SavedMyLife wel oke, weinig op aan te merken. rechtvaardig volgensmij. Arti | www.kindertent.nl/Hartii Arti is altijd tof. Vriendelijk en rechtvaardig. 1 van de populairste mods denk ik. Oscar | www.kindertent.nl/TheFireIce tsja, niet mijn favoriete mod. vind t een vremde keuze. maar soms kan hij ook wel vriendelijk zijn. beetje 2 zijdig dus. Marianne | www.kindertent.nl/x_BOOH liefste beste vriendin ooit? xD ok dat zijn geen mod kwaliteiten. als ik objectief moet blijven: marianne is sympathiek, laat zich niet meeslepen door boze commentaren. blijft rechtvaardig. 1 van de beste mods. en nu ben ik misschien bevooroordeeld, maar ik vind Marianne (en Arti ook) de beste mods die knt heeft. |
vorige |
1 |
2 |
3 |
4 |
Reageren