Fora > Het Kindertent Café > [Centraal] Wees eens eerlijk...
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
[Centraal] Wees eens eerlijk...
|
SavedMyLife KindertentTeam
|
geplaatst op 02-04-2011 om 19:50:39
Ik zou graag over iedere mod een apart iets willen horen.. Dus niet, "alle mods zijn stom", maar "ik vind dat ... prima z'n taken verricht er aardig is, maar ... moet het juist weer beter doen". Misschien kunnen we het gebruiken en er iets aan doen. [Geen garantie] Gelieve niet te quoten behalve als je op elkaar wilt reageren. Typ je mening eens gewoon uit in plaats van klakkeloos alles van elkaar te quoten. Daarnaast hoef je hier Oscar niet af te kraken, want we weten ondertussen wel wat bepaalde mensen van Oscar vinden. Ja, je mag hier je mening geven zonder dat je een ban aan je broek hebt hangen. Dus wees niet bang. Stijn | www.kindertent.nl/xamax Steph | www.kindertent.nl/mushanga Lisanne | www.kindertent.nl/xFuzzy Liss | www.kindertent.nl/SavedMyLife Arti | www.kindertent.nl/Hartii Charley | www.kindertent.nl/xCharley Oscar | www.kindertent.nl/TheFireIce Joyce | www.kindertent.nl/OMG___YourSocksRocks Lise | www.kindertent.nl/Wuzzer Kim | www.kindertent.nl/howYOUdoing Veerle | www.kindertent.nl/LOLxCOOL Marianne | www.kindertent.nl/x_BOOH |
|
MonkeyBack Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 19:55:02
Het enige vervelende vind ik dat er ook tijden zijn dat er helemaal geen mods online zijn, maar daar is niet veel aan te doen, aangezien jullie niet 24/7 achter de pc zitten. |
|
Comatose Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 19:56:37
|
|
Zadiores Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 19:57:49
|
|
TezzieChan KindertentTeam
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:01:53
Steph | Weet ik niet zo veel over, maar niet verkeerd. Lisanne | Was zij niet vaak in de chat vroegah? Gezellig persoon. Liss | Nog altijd dodelijk bedankt *hartjes* Ookal ben je het zelf misschien vergeten? :'D haha. dunno. Arti | De eerste die me ooit verslagen heeft met tetris... +De persoon waar ik the game van ken D= Charley | Blij, vrolijk Oscar | Paranoid. Joyce | Sokken. Welke kleur? Lise | Mag er zeker zijn. Kim | Doin' fine. Veerle | Wij zijn précies even oud en daarom fucking awesome. Marianne | Met haar kan ik het ook heel goed vinden
|
|
Ace Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:03:17
Een is wel aardig die ene die RWJ kijkt. Dunno wie dat is. |
|
x__oortje__x Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:13:24
steph; zie je hier niet echt vaak? Lisanne; ja doet der werk wel, minder actief dan eerst liss; stomkind XD damn wat haat ik haar gnagnagnaarti; doet der werk goed charley; zelfde als arti Oscar; vieze vuilnisbakhanger XD janee doet goed werk en ik snap ook niet wat knt tegen m heeft.. Joyce; zelfde als arti Lise; zie je niet zo heel veel meer, maar doet t goed. Kim; zelfde als joyce Veerle; hmm.. weet eigenlijk niet, ze is wel erg actief, maar scheld ook bestwelveel :O Marianne; doet t ook wel goed. |
|
LOLxCOOL KindertentTeam
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:15:44
Ace schreef: Ik geef ze niet echt aandacht,want het boeit me niet haha. Een is wel aardig die ene die RWJ kijkt. Dunno wie dat is. |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:15:58
Comatose schreef: over de meeste heb ik geen mening. maar ik heb met niemand een probleem behalve die Veerle en Marianne. Oh en Arti. |
|
LOLxCOOL KindertentTeam
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:17:54
x__oortje__x schreef: stijn; zit toch alleen in de chat? steph; zie je hier niet echt vaak? Lisanne; ja doet der werk wel, minder actief dan eerst liss; stomkind XD damn wat haat ik haar gnagnagnaarti; doet der werk goed charley; zelfde als arti Oscar; vieze vuilnisbakhanger XD janee doet goed werk en ik snap ook niet wat knt tegen m heeft.. Joyce; zelfde als arti Lise; zie je niet zo heel veel meer, maar doet t goed. Kim; zelfde als joyce Veerle; hmm.. weet eigenlijk niet, ze is wel erg actief, maar scheld ook bestwelveel :O Marianne; doet t ook wel goed.
|
|
howYOUdoing KindertentTeam
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:19:03
LOLxCOOL schreef: Ace schreef: Ik geef ze niet echt aandacht,want het boeit me niet haha. Een is wel aardig die ene die RWJ kijkt. Dunno wie dat is. Ik ook! =3 is awesome :'D |
|
LOLxCOOL KindertentTeam
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:19:45
howYOUdoing schreef: LOLxCOOL schreef: Ace schreef: Ik geef ze niet echt aandacht,want het boeit me niet haha. Een is wel aardig die ene die RWJ kijkt. Dunno wie dat is. Ik ook! =3 is awesome :'D |
|
GUNSFORTHESECRETS Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:22:26
Veerle moet eens gaan ophouden met spelfouten verwijderen, want dat is soms dodelijk irritant als je ze expres in je bericht hebt gezet. En voor de rest heb ik met niemand problemen geloof ik. |
|
whitechapel Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:26:42
Maar dat wist iedereen al. |
|
TezzieChan KindertentTeam
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:29:34
whitechapel schreef: Ik vind elke mod behalve Oscar best wel oké. Maar dat wist iedereen al. |
|
whitechapel Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:30:28
TezzieChan schreef: whitechapel schreef: Ik vind elke mod behalve Oscar best wel oké. Maar dat wist iedereen al.
|
|
WitherWings Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:30:32
Een beetje harder mogen de mods wel zijn vind ik ![]() EDIT: ik snap trouwens niet wat mensen tegen Oscar hebben? Hij is toch het meest actief en betrokken hier bij alles, dan krijg je soms conflicten, da's toch normaal? |
|
ikbenik93 Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:31:10
savedmylife, jij hebt een plaatje dat me herinnerd aan een minder leuke periode uit mn leven. maaroke daar kun jij niks aan doen, hij is wel mooi. verder geen problemen met je ofzo, trouwens met niemand van de mods, ik zie jullie gewoon als normale mensen die net iets meer kunnen dan wij op knt. thefireice vind ik btw wel aardig (: maar geloof dat veel mensen daar anders over denken. |
|
JeandeMan Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:34:32
Naar mijn idee doen ze hun 'werk' wel goed, al mogen sommige wel meer online zijn.(mushanga bijvoorbeeld )
|
|
GUNSFORTHESECRETS Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:45:49
WitherWings schreef: Ik ken alleen Arti zegmaar, omdat ze van dezelfde dingen houdt als ik let ik meer op haar comments dan op die van andere mods, daar let ik nooit echt op. Ik vind de mods hier niet stom ofzo? Iedereen zeurt vaak over bans, maar ze maken het er zelf naar.. en dat weten ze ook wel. Een beetje harder mogen de mods wel zijn vind ik ![]() EDIT: ik snap trouwens niet wat mensen tegen Oscar hebben? Hij is toch het meest actief en betrokken hier bij alles, dan krijg je soms conflicten, da's toch normaal? Volgens mij gaat dat gezeur om vriendjespolitiek van Oscar of bevooroordeeldheid bij sommige mensen. Naar wat ik hoor tenminste. En een hoop mensen lopen erachteraan: OOH JA THEFIREICE IS ECHT STOM. Juustem. |
|
SoftKitty Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:49:37
en nog meer dan mij. want je verwijderd wat ik zeg? |
|
7Anonio7 Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:57:24
![]() Steph: Zelfde verhaal. :'D Lisanne, Liss, Arti, Charley, Oscar, Joyce, Lise, Kim, Marianne: Niets op aan te merken. (jaaaaaaa Oscar ook Laatste tijd geen problemen gehad... Verbetering. )Veerle kan soms wat chagerijnig uit de hoek komen. Zeg maar dat ze heel boos reageert op een topic die niet echt nut heeft... Terwijl ze soms zelf ook wel eens nutteloze topics maakt. En dat spelfouten verbeteren is ook wel irritant. xD Maarja, ik las hierboven al wel dat ze dat geïrriteerde zal proberen te voorkomen... dus dan heb ik niets te zeggen eigenlijk. Verder doet ze alles gewoon goed hoor! tis ook niet zo dat ik me vreselijk irriteer aan haar... :'D Maar dit is het enige wat ik dan kan bedenken zeg maar.. |
|
ZERO_ Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:59:10
|
|
7Anonio7 Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 20:59:46
MonkeyBack schreef: Ik merk zelf niet wat door welke mod wordt gedaan en over het algemeen vind ik het prima zoals het nu gaat. Het enige vervelende vind ik dat er ook tijden zijn dat er helemaal geen mods online zijn, maar daar is niet veel aan te doen, aangezien jullie niet 24/7 achter de pc zitten. Nou daar wil ik wel even op reageren.. Ik snap dat er 's nachts geen mods zijn. Maar het is ook wel voorgekomen dat er 's middags geen mod te bekennen is en het forum en paar uur lang volgespamt wordt met topics met zieke plaatjes erin enzo. En ik vind dat er op zulke momenten wel mods horen te zijn. En zeker als dit soort zaken een paar uur duren... In die tijd hoort er wel gewoon eens keer een mod in te loggen hoor. |
|
Ace Gebruiker
|
geplaatst op 02-04-2011 om 21:00:25
|
1 |
2 |
3 |
4 |
volgende |
Reageren
gnagnagna

Laatste tijd geen problemen gehad... Verbetering.
)