Reageren

onderwerp  [centraal] waarom en hoe knt verbeterd m...

knorretjeforeverblue2
Gebruiker
geplaatst op 26-05-2011 om 23:19:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hoor je mij zeggen dat het allemaal om mij draait? Ik zeg alleen dat ik een hoop voor elkaar kreeg in die tijd. Ik heb het werk van de mods in die tijd altijd zeer gewaardeerd en gerespecteerd tot het punt dat er een aantal mods het niet konden verdragen dat ik de plannen met kindertent eerder te horen kreeg dan het team zelf. Maar ik heb me daarna waardig teruggetrokken en me nergens meer mee bemoeit, zoals jullie wilden

Maar ik moet toegeven, als ik gebleven was en me toch met allerlei zaken was blijven bemoeien dan had het nu niet veel anders geweest. Tibaco steekt er gewoon geen geld meer in, Majella moest niet voor niks weg toen
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 26-05-2011 om 23:37:46 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Daar weet jij helemaal niks van... Je werd gewoon niet gewaardeerd omdat je gewoon nogal bemoeizuchtig was. Dat was gewoon ir-ri-ta-nt.
knorretjeforeverblue2
Gebruiker
geplaatst op 27-05-2011 om 21:08:36 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Dat denk jij
Ik werd idd niet gewaardeerd door een aantal mods, maar wel door de beheerders die meer dan eens om mijn mening hebben gevraagd en zelfs om hulp. En misschien kwam ik irritant over maar me bedoeling was goed hoor . Maar goed, het verleden doet er niet meer toe, het gaat erom hoe kindertent verbeterd kan worden. Het KAN verbeterd worden alleen ik denk dat dit niet zal gebeuren, hoe hard jullie er ook om schreeuwen.
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 27-05-2011 om 21:26:03 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oké.
mushanga
KindertentTeam
geplaatst op 30-05-2011 om 21:10:29 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ach Marjolein, als jij in contact kan komen met Teun (of wie dan ook van Tibaco) dan mag je van mij.. Ik bedoel, misschien luisteren ze naar jou wel toch?
knorretjeforeverblue2
Gebruiker
geplaatst op 13-06-2011 om 11:46:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

whahaha, nee ze luisteren niet meer naar mij. Echt daar hebben een paar mods wel voor gezorgd een paar jaar geleden door mij een beetje te lopen zieken waardoor ik de brui eraan heb gegeven. Ik had geen zin meer om er moeite voor te doen, het werd toch niet gewaardeerd. En trouwens, ik zou het niet eens meer willen om me met kindertent bezig te houden. Ik steek me tijd liever in me eigen sites
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 15-06-2011 om 12:09:48 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 15-06-2011 om 16:39:57 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

knorretjeforeverblue2 schreef:
whahaha, nee ze luisteren niet meer naar mij. Echt daar hebben een paar mods wel voor gezorgd een paar jaar geleden door mij een beetje te lopen zieken waardoor ik de brui eraan heb gegeven. Ik had geen zin meer om er moeite voor te doen, het werd toch niet gewaardeerd. En trouwens, ik zou het niet eens meer willen om me met kindertent bezig te houden. Ik steek me tijd liever in me eigen sites

Terecht.
knorretjeforeverblue2
Gebruiker
geplaatst op 17-06-2011 om 09:07:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

TheFireIce schreef:

knorretjeforeverblue2 schreef:

Terecht.
En waarom zou dat terecht zijn? Wie weet heb ik wel hele goede ideeën voor kindertent waardoor het weer wat leuker wordt hier? Je hoeft niet perse een moderator te zijn om contact te mogen hebben met de beheerders, dat is altijd jullie probleem geweest (heel kinderachtig eigenlijk ).

edit: trouwens fuzzy, dat is een spambericht, op het forum waar ik moderator ben zou dat een warn geweest zijn lol
MonkeyBack
Gebruiker
geplaatst op 17-06-2011 om 14:27:11 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Als je je tijd liever in je eigen sites steekt, moet je hier ook niet komen zeuren.
Comatose
Gebruiker
geplaatst op 17-06-2011 om 15:49:43 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

jezus wat ben jij toch een dom wicht. kon je het niet hebben dat je geen mod bent geworden? zoek alsjeblieft een leven. en ga je aub niet lopen verdedigen want het is zó overduidelijk
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 18-06-2011 om 11:06:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

+ Volgens mij was het gewoon meer de manier waarop waaraan we ons ergerden. Daarom werd het niet gewaardeerd.
knorretjeforeverblue2
Gebruiker
geplaatst op 22-06-2011 om 23:00:29 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

@MoneyBack : ik kom hier omdat ik dat wil, ik heb dat recht en ik heb ook recht om te reageren in dit topic en ik geef nou eenmaal graag me mening ookal zit niemand erop te wachten

@ Comatose : makkelijk oordelen over iemand die je niet kent

@Hartii : ik ben me ervan bewust dat ik bepaalde zaken verkeerd heb aangepakt omdat ik ze verkeerd ingeschat heb. Ik was namelijk een tijd lang in de veronderstelling dat de moderators wel wat hulp zouden waarderen, zeker in de tijd met Michiel en later met Koen. Helaas ben ik daarna wat overmoedig geworden en door de komst van een aantal nieuwe moderators ben ik inderdaad de fout in gegaan door teveel te gaan willen. Maar goed, we zullen het wel nooit eens worden, ik wil jullie in ieder geval verder heel veel succes wensen bij het verbeteren of het in stand houden van kindertent. Ik zal er verder over ophouden nu...bye bye
LAadventures
Gebruiker
geplaatst op 25-06-2011 om 16:04:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik vind ook dat knt mag worden verandert, sowieso een andere layout. En meerdere opties, ook dat je je naam kan veranderen ofzo, want ik wil best een andere naam xD Niemand in mijn klas weet wat kindertent uberhaupt is.. En dat je ook iets van een hyves chat ofzo iets heb. Een anonieme chat. Bijv. en het mag ook wel ander heten. En er moeten nieuwe layouts komen voor de sites en meer mogelijkheden. Maar ik vind niet dat het een 18+ site moet worden, want ik ben 12 en kan al aardig volwassen praten. Al wordt het dan 12 en daarboven, zoiets? Of je houd kindertent voor 5-12 en beginnen een teen-site ofzoow, voor 12- 20 weet ik het... Maar het is best uitgestorven klopt.. En ik vind het plan van de topics en collum dingen ook goed =)
LAadventures
Gebruiker
geplaatst op 25-06-2011 om 16:07:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oja en iedereen kap met zeiken tegen elkaar, deze topic hoort iedereen te helpen, dus laat marjolein met rust
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 25-06-2011 om 16:48:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

LAadventures schreef:
Ik vind ook dat knt mag worden verandert, sowieso een andere layout. En meerdere opties, ook dat je je naam kan veranderen ofzo, want ik wil best een andere naam xD Niemand in mijn klas weet wat kindertent uberhaupt is.. En dat je ook iets van een hyves chat ofzo iets heb. Een anonieme chat. Bijv. en het mag ook wel ander heten. En er moeten nieuwe layouts komen voor de sites en meer mogelijkheden. Maar ik vind niet dat het een 18+ site moet worden, want ik ben 12 en kan al aardig volwassen praten. Al wordt het dan 12 en daarboven, zoiets? Of je houd kindertent voor 5-12 en beginnen een teen-site ofzoow, voor 12- 20 weet ik het... Maar het is best uitgestorven klopt.. En ik vind het plan van de topics en collum dingen ook goed =)

Kindertent voor 5-12 lijkt me geen goed idee. Minstens 80% is ouder dan 12. Sowieso, 5-jarigen kunnen meestal (nog) niet lezen.

En om een andere sitenaam te kiezen is alles wat je kunt doen een andere site aanmaken.
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 25-06-2011 om 17:06:02 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

En dan moet Tibaco daar moeite en geld in gaan steken...
xNeverending
Gebruiker
geplaatst op 29-06-2011 om 19:01:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

andere layout.
ziet er niet uit nu .
GUNSFORTHESECRETS
Gebruiker
geplaatst op 29-06-2011 om 22:14:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Wat is er in vredesnaam zo mis met deze layout?
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 21-07-2011 om 18:38:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Wat me trouwens ook opvalt, topics worden zomaar ergens gedumpt. Er wordt gewoon niet meer gekeken waar iets hoort. Vroeger werd een topic dan nog wel verplaats, maar dat zie ik nu zelden gebeuren.
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 21-07-2011 om 23:51:44 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Missy_Eigenwijs schreef:
Wat me trouwens ook opvalt, topics worden zomaar ergens gedumpt. Er wordt gewoon niet meer gekeken waar iets hoort. Vroeger werd een topic dan nog wel verplaats, maar dat zie ik nu zelden gebeuren.
Ik verplaats topics wel regelmatig, maar soms zie ik het over het hoofd.
De gebruiker kan het ook wel goed doen nietwar.
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 22-07-2011 om 10:28:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

Missy_Eigenwijs schreef:
Ik verplaats topics wel regelmatig, maar soms zie ik het over het hoofd.
De gebruiker kan het ook wel goed doen nietwar.
Ja, inderdaad. Af en toe wordt het ook nog wel verplaats.

Reageren