Fora > Het Kindertent Café > [centraal] waarom en hoe knt verbeterd m...
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
[centraal] waarom en hoe knt verbeterd m...
|
Shadowseer Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:49:37
Neen. Aangezien knt nog een beetje leeft dankzij het forum, stel ik dit voor: een vernieuwing van het forum. Dit: - Een nieuwe indeling van boards. Ten eerste omdat: 'Computers/Internet/Games/GSMs', what the fuck. 'Televisie/Films/Boeken/Tijdschriften', wederom de vraag 'WAAAAROMMM FFUUUUUUU-'. En er is niet eens een algemeen board waar je met van alles kan aankomen. Maak die dan, ffs. De volgende boards kunnen opdonderen: - Godsdienst/Spiritualiteit, Nieuws/Actualiteiten, Computers/Internet/Games/GSMs, Televisie/Films/Boeken/Tijdschriften, Sport/Hobby's, Humor/Onzin, Spelletjes. Deze zijn volgens mij echt morsdood, en de namen lijken verzonnen door oude stoffige bejaarden. De volgende boards moeten veranderen: - Liefde/Vriendschap/Relaties + Lichaam/Uiterlijke verzorging. Ik denk dat je deze vrij makkelijk kunt samenpersen in een board genaamd Social, Sociaal of Advies ofzo. Zo worden deze wat drukken en breder georiënteerd. Nieuwe boards: - Willekeurig. Een board zoals vroeger Alledaagse Leven & Lifestyle was, of hoe het ook mocht heten. Hier kan je alles kwijt waar geen specifieke fora voor zijn op knt. Oftewel, hier zal zich het meeste leven afspelen. - Wallpapers. Omdat die fuckin' chill zijn. - Advies. Zie eerder in dit topic. - Eventueel een board voor Mode / Kleding. Op die manier kan je Advies schoon houden van ellenlange 'wat dragen jullie?!1' topicks. |
|
Shadowseer Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:50:19
Nog aanvullingen? Let niet op de pedobear plz. |
|
TezzieChan KindertentTeam
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:52:39
|
|
Mayday Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:53:02
|
|
Shadowseer Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:53:45
TezzieChan schreef: 4chan ligt er uit bij mij he :| Bij jullie ook? Waarom denk je dat ik hier ben. |
|
SparklingDeath Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:53:58
Bovendien... een paar van die boards die je weghaalt, daar zijn wel topics over (niet zo veel, en meestal op de verkeerde plek, maar toch). Dus als je dan toch wil dat we boards goed gaan gebruiken, kan je ze beter houden. |
|
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:53:59
|
|
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:54:43
9 van de 10 keer komt er een slotje aan te hangen omdat 'het niet nuttig is'
|
|
TheFireIce Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:55:11
|
|
Shadowseer Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:55:35
Mayday schreef: Denk jij dat knt weer gaat leven als de boards veranderen? Dream on. Het was vroeger vrij hip&happening hier, zeker in de vakanties. Dat kan nog steeds. Maar een site die nooit verandert kan je na een jaar of vijf in de prullenbak gooien. Kijk naar knt. Met zo weinig traffic gaan mensen stoppen met investeren. Zonder geld wordt knt te duur vanwege serverskosten. En dan ben je deze site kwijt. |
|
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:55:37
|
|
SparklingDeath Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:56:09
TezzieChan schreef: Nja mijn probleem persoonlijk is dat ik geen topics meer aanmaak. 9 van de 10 keer komt er een slotje aan te hangen omdat 'het niet nuttig is' ![]() vroeger maakte ik veel topics, maar nu heb ik toch het idee van... ja, wat voegt het toe? (of ten minste, dat soort reacties krijg je dan weet je wel) |
|
SparklingDeath Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:57:45
|
|
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:57:58
TheFireIce schreef: Maar dan krijg je zo'n DLL-effect en dan pleurt iedereen alle topics in één subboard en kunnen we alle andere boards wegdonderen en houd je 1 board over. ![]() |
|
TheFireIce Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:58:21
Shadowseer schreef: Mayday schreef: Denk jij dat knt weer gaat leven als de boards veranderen? Dream on. Het was vroeger vrij hip&happening hier, zeker in de vakanties. Dat kan nog steeds. Maar een site die nooit verandert kan je na een jaar of vijf in de prullenbak gooien. Kijk naar knt. Met zo weinig traffic gaan mensen stoppen met investeren. Zonder geld wordt knt te duur vanwege serverskosten. En dan ben je deze site kwijt. Ja maar wij hebben geen invloed op de site. Enkel op het forum. Wij proberen Teun ook te bereiken maar hij laat gewoon niks van zich horen. Gewoon niks. 100 mails gestuurd, nooit antwoord op gehad. We hebben toevallig afgelopen week een brief getypt en ik heb hem op aangetekend post gedaan. Dus het is afwachten of antwoord krijgen... Zo niet, dan tja, dan geven we t op.
|
|
LOLxCOOL KindertentTeam
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:58:41
SparklingDeath schreef: TezzieChan schreef: Nja mijn probleem persoonlijk is dat ik geen topics meer aanmaak. 9 van de 10 keer komt er een slotje aan te hangen omdat 'het niet nuttig is' ![]() vroeger maakte ik veel topics, maar nu heb ik toch het idee van... ja, wat voegt het toe? (of ten minste, dat soort reacties krijg je dan weet je wel) |
|
SparklingDeath Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:59:05
TheFireIce schreef: Shadowseer schreef: Mayday schreef: Denk jij dat knt weer gaat leven als de boards veranderen? Dream on. Het was vroeger vrij hip&happening hier, zeker in de vakanties. Dat kan nog steeds. Maar een site die nooit verandert kan je na een jaar of vijf in de prullenbak gooien. Kijk naar knt. Met zo weinig traffic gaan mensen stoppen met investeren. Zonder geld wordt knt te duur vanwege serverskosten. En dan ben je deze site kwijt. Ja maar wij hebben geen invloed op de site. Enkel op het forum. Wij proberen Teun ook te bereiken maar hij laat gewoon niks van zich horen. Gewoon niks. 100 mails gestuurd, nooit antwoord op gehad. We hebben toevallig afgelopen week een brief getypt en ik heb hem op aangetekend post gedaan. Dus het is afwachten of antwoord krijgen... Zo niet, dan tja, dan geven we t op. ![]() |
|
Shadowseer Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:59:07
TheFireIce schreef: Maar dan krijg je zo'n DLL-effect en dan pleurt iedereen alle topics in één subboard en kunnen we alle andere boards wegdonderen en houd je 1 board over. ![]() Dat is niet persé een zwakte. In de willekeurigheid van dat Alledaagse Leven & Lifestyle/Random board schuilt juist haar kracht. Het is altijd leuk om te kijken wat je aan kan treffen, en als moderator hoef je alleen erop te letten dat mensen niet gaa schelden of *** gaan posten. Dat doen ze maar op 4chan. En als je mods in de ~7 andere boards plaatst kunnen die topics verbannen die ongepast zijn. Dat gebeurt nu ook. |
|
TheFireIce Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 20:59:32
TezzieChan schreef: TheFireIce schreef: Maar dan krijg je zo'n DLL-effect en dan pleurt iedereen alle topics in één subboard en kunnen we alle andere boards wegdonderen en houd je 1 board over. ![]() En de rest van de boards waren aan het sterven. |
|
Shadowseer Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 21:00:16
TheFireIce schreef: Shadowseer schreef: Mayday schreef: Denk jij dat knt weer gaat leven als de boards veranderen? Dream on. Het was vroeger vrij hip&happening hier, zeker in de vakanties. Dat kan nog steeds. Maar een site die nooit verandert kan je na een jaar of vijf in de prullenbak gooien. Kijk naar knt. Met zo weinig traffic gaan mensen stoppen met investeren. Zonder geld wordt knt te duur vanwege serverskosten. En dan ben je deze site kwijt. Ja maar wij hebben geen invloed op de site. Enkel op het forum. Wij proberen Teun ook te bereiken maar hij laat gewoon niks van zich horen. Gewoon niks. 100 mails gestuurd, nooit antwoord op gehad. We hebben toevallig afgelopen week een brief getypt en ik heb hem op aangetekend post gedaan. Dus het is afwachten of antwoord krijgen... Zo niet, dan tja, dan geven we t op. ![]() Ah balls. Misschien een ander emailadres. Heeft hij nog hoop in knt dan? |
|
Shadowseer Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 21:00:48
TheFireIce schreef: TezzieChan schreef: TheFireIce schreef: Maar dan krijg je zo'n DLL-effect en dan pleurt iedereen alle topics in één subboard en kunnen we alle andere boards wegdonderen en houd je 1 board over. ![]() En de rest van de boards waren aan het sterven. Vanuitgaande dat dat nu niet gebeurt. |
|
TheFireIce Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 21:03:33
Shadowseer schreef: TheFireIce schreef: Shadowseer schreef: Mayday schreef: Denk jij dat knt weer gaat leven als de boards veranderen? Dream on. Het was vroeger vrij hip&happening hier, zeker in de vakanties. Dat kan nog steeds. Maar een site die nooit verandert kan je na een jaar of vijf in de prullenbak gooien. Kijk naar knt. Met zo weinig traffic gaan mensen stoppen met investeren. Zonder geld wordt knt te duur vanwege serverskosten. En dan ben je deze site kwijt. Ja maar wij hebben geen invloed op de site. Enkel op het forum. Wij proberen Teun ook te bereiken maar hij laat gewoon niks van zich horen. Gewoon niks. 100 mails gestuurd, nooit antwoord op gehad. We hebben toevallig afgelopen week een brief getypt en ik heb hem op aangetekend post gedaan. Dus het is afwachten of antwoord krijgen... Zo niet, dan tja, dan geven we t op. ![]() Ah balls. Misschien een ander emailadres. Heeft hij nog hoop in knt dan? 2 jaar geleden hebben we ook een lijst gestuurd met allemaal dingen die we aangepast willen zien, of van die bugs dingen zeg maar.. Hij zei dat ie er wat mee zou doen, 2 jaar later: zie geen verbeteringen
|
|
TheFireIce Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 21:04:28
Shadowseer schreef: TheFireIce schreef: Maar dan krijg je zo'n DLL-effect en dan pleurt iedereen alle topics in één subboard en kunnen we alle andere boards wegdonderen en houd je 1 board over. ![]() Dat is niet persé een zwakte. In de willekeurigheid van dat Alledaagse Leven & Lifestyle/Random board schuilt juist haar kracht. Het is altijd leuk om te kijken wat je aan kan treffen, en als moderator hoef je alleen erop te letten dat mensen niet gaa schelden of *** gaan posten. Dat doen ze maar op 4chan. En als je mods in de ~7 andere boards plaatst kunnen die topics verbannen die ongepast zijn. Dat gebeurt nu ook. Ja maar dan zou het geen forum meer zijn, maar meer een pagina met één board + mededelingen en dat is het? Da's toch geen lol meer aan? |
|
We_Love_It_So_Much Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 21:05:27
|
|
WitherWings Gebruiker
|
geplaatst op 20-03-2011 om 21:05:39
De kindertenters zijn geen kinderen meer, laat ik het zo zeggen... Nu krijg je dagelijks topics met mensen die zooo dronken waren dat ze dit en dat deden en of wij dat ook wel eens hadden gedaan, en iedereen zegt nee want dat is iets van nu en 4/5 jaar geleden deden we dat niet. Misschien is kindertent toe aan een andere naam en een volwassener uiterlijk. Bijvoorbeeld met collums over het nieuws en nieuwe muziek ofzo. . Ik weet niet of ik de enige ben die het zo ziet, maarjah lang verhaal kort: Dezelfde mensen zitten hier nog, de rest komt en gaat met nieuwe trends. Kindertent is niet echt meer KINDERtent |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
volgende |
Reageren