Reageren

onderwerp  [Sticky] Lucht je hart #3

midwintertears
KindertentTeam
geplaatst op 13-01-2012 om 00:13:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

midwintertears schreef:

midwintertears schreef:

midwintertears schreef:
Wat ben je toch ook een ontiegelijke randdebiel.
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 14-01-2012 om 14:33:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

grmmbmlbblbmlbmb
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 14-01-2012 om 22:59:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Jeetje, wil ik een keer echt alleen friends with benefits zijn met iemand, wil hij het weer niet. Bitchezzzzz
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 19-01-2012 om 19:05:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb zo lang met RollerCoaster Tycoon gewerkt dat ik steeds het geluidje van de achtbaanketting hoor. OVERAL
SOULRESONANCE
Gebruiker
geplaatst op 30-01-2012 om 00:12:05 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mirror on the wall, here we are again...

kut nummer. ik voel me helemaal down.
rodekool
Gebruiker
geplaatst op 27-02-2012 om 17:30:30 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Eins, zwei, Polizei
drei, vier, Offizier
fünf, sechs, alte Hex'
sieben, acht, gute Nacht!
neun, zehn, auf Wiedersehen!
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 16-03-2012 om 16:47:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Euhm, zoenen met je beste vriend is misschien niet zo handig, ookal hebben we al eens gedate. Het was wel leuk though.
neentje_poes
Gebruiker
geplaatst op 27-03-2012 om 22:03:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

oké, ik vind dit een enge gedachte. Beter dan jou kan ik écht neit krijgen. Je hebt een ge-wel-dig karakter, hebt me door een kutjaar heen geholpen én ziet er goed uit.

waarom is mijn verliefde gevoel weg?
KOM TERUG
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 28-03-2012 om 11:09:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Maar je verliefdheid gaat toch altijd gewoon na een paar jaar weg? Als je er verder zeker van bent dat je met diegene wil blijven, en je houdt nog steeds veel van hem, dan hoeft het helemaal niks te betekenen. :)
exofing
Gebruiker
geplaatst op 19-04-2012 om 22:38:57 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik wist wel dat mensen achterbáks waren, maar dat ze zo achterbáks waren had ik nooit verwacht.

Als jij eens had geweten dat mensen van alles hebben gedaan achter je rug om, terwijl je dood bent. Valt niet te bevatten. Onbeschrijfelijk. En het ergste is zelfs dat het mensen zijn die jij vertrouwde, je zelfs als een vriend beschouwde. Zo zie je maar dat uiteindelijk zelfs je best vriend een mes in je rug kan steken, maakt niet uit wat je hebt door gemaakt.

Ik weet zeker dat alles anders was geweest als je nog geleefd had en dat je voor oma zou hebben kunnen zorgen, wat zelf had je ook allang door dat opa het niet meer aankan en op een moment zal breken. Maar hij gaat door, niet voor zichzelf maar voor ons en jouw, haar enige broer.

En elke dag beseft oma maar weer wie ze is verloren en voelt ze de stille leegte die jij achterliet, zonder ook maar een fatsoenlijk afscheid. Het doet soms nog wel eens pijn, want zelf heb je dit ook nooit zien aankomen.

Ik weet zeker dat je daar boven een oogje in het zeil houdt, maar of het ooit goed komt en de wonden zullen helen en het gemis ooit zal stoppen betwijfel ik.
exofing
Gebruiker
geplaatst op 03-05-2012 om 01:28:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Het is niet alleen mijn schuld dat we uit elkaar aan het groeien zijn.
exofing
Gebruiker
geplaatst op 03-05-2012 om 01:43:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik mis ''wij'', of ja.. Wat zijn ''wij'' tegenwoordig nog? We're falling apart.

Reageren