Reageren

onderwerp  [Sticky] Lucht je hart #3

TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:03:00 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Het vorig topic was kapot en je kwam bij oudere berichten terecht, ipv op laatste pagina. Dus open ik een nieuwe. Aantal regels voor duidelijkheid:

1. Geen persoonlijke/aanvallende reacties tegenover de andere KiFforummers.
2. Slowchatten is hier niet gewenst.
3. Verwijzing naar topic: [Mededeling] Dé regels van het forum is nog altijd van toepassing.
4. Vragen/problemen etc. kan je gerust naar een van de moderators gaan.

Groetjes,
Het KindertentTeam
jean
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:06:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Eric was awesome! ;D
dat moest ik even kwijt.
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:08:44 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Gisteravond was dus echt onwijs gezellig.. Eindelijk eens een avond met één van mijn beste vriendinnetjes én mijn vriendje. De combi die onmogelijk leek te zijn omdat jullie elkaar haten, en toen was het uiteindelijk zó geweldig.

I love yoooou ^.^
GLAMxLife
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:09:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Waarom een sticky? Als je je hart wil luchten kan je toch gewoon een nieuw topic aanmaken, dat lezen wss meer mensen.
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:09:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

GLAMxLife schreef:
Waarom een sticky? Als je je hart wil luchten kan je toch gewoon een nieuw topic aanmaken, dat lezen wss meer mensen.

Omdat dat altijd al zo geweest is, en het bevalt mensen prima.
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 30-05-2010 om 21:10:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

GLAMxLife schreef:
Omdat dat sticky er toch altijd al was. En anders krijg je allemaal losse topics over 't zelfde onderwerp(=je hart luchten)... (:
Het werkte tot nu toe gewoon, dus we gaan gewoon vrolijk doorrr.  
Slowchat is ook kapot? Sigh xD
Hotflash
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:10:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb de komende week ELKE dag een proefwerk & dinsdag sportdag. Dat laatste is wel een beetje leuk, maar voor de rest niet!
Dus, bid voor me dat ik voldoendes haal.
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:11:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hartii schreef:

GLAMxLife schreef:
Omdat dat sticky er toch altijd al was. En anders krijg je allemaal losse topics over 't zelfde onderwerp(=je hart luchten)... (:
Het werkte tot nu toe gewoon, dus we gaan gewoon vrolijk doorrr.  
Slowchat is ook kapot? Sigh xD

Dan open je een nieuweeeeuh 8D
Topics met teveel berichten gaan kapot D:!
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 30-05-2010 om 21:12:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

TheFireIce schreef:
Dan open je een nieuweeeeuh 8D
Topics met teveel berichten gaan kapot D:!
Oh. 'k Wist ook (HartiEdit:)niet waar 't aan lag... maarja. Ga wel even 'n nieuwe fixen dan.

OscarEdit: Waaraan dan?
lifeincartoonmotion
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:13:29 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik wil terug naar Mika. ;[
GuessWhoBatman
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:15:17 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Amsterdam was leuk. Maar zeer vermoeiend. :]
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:17:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

GLAMxLife schreef:

Omdat je soms iets kwijt moet zonder het aan iemand gericht te vertellen.
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:18:08 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

En toen wist ik weer waarom ik je leuk heb gevonden.. Is het normaal dat je je eerste liefde aantrekkelijk blijft vinden?
YOUREYESARENTMADETOCRY
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:18:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Pff, die vorige ging wel heel snel XD.
OneMoreChance
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:18:26 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Het is nu zo'n 4 jaar geleden dat ik verliefd werd op een vriend van me, ik heb hem 2 jaar leuk gevonden. Heeft ie me pasgeleden opgebiecht dat hij me leuk vind, al vanaf het begin. Vandaag te horen gekregen dat ie echt smoorverliefd op me is. Ik vind dit erg, ik heb een vriend en ik voel niets meer voor hem :'[ Voel me er zo rot over.
yemains
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:24:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik mis eergister.
jean
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:47:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Layla, darling won't you ease my worried mind?
Comatose
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 21:51:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Je kunt me toch op zn minst vertellen waarom je 2 weken niet op msn was en ik je niet kon spreken. In tegenstelling tot jou kunnen dit soort dingen me wel kwetsen.

I'm not numb yet, but soon I will be.

YOUREYESARENTMADETOCRY
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 23:03:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Edit: Laat maar gewoon. Ik weet 't zo ook niet >[. Het is altijd 'tzelfde.
SavedMyLife
KindertentTeam
geplaatst op 30-05-2010 om 23:32:46 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

TheFireIce schreef:
En toen wist ik weer waarom ik je leuk heb gevonden.. Is het normaal dat je je eerste liefde aantrekkelijk blijft vinden?

Helaas wel ja >_<
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 30-05-2010 om 23:57:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

SavedMyLife schreef:

TheFireIce schreef:

Helaas wel ja >_<

Kutzooi D: Dan ervaar ik nu die fase. D:
marloeser
Gebruiker
geplaatst op 31-05-2010 om 07:53:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

IK GA HET VERNEUKEN EN MEZELF VOOR ... ZETTEN AAARGH.
verneuken mag je wel typen maar lul niet? :') 

verder smaakt deze boterham wel uitermate lekker.
twodoorcinemaclub
Gebruiker
geplaatst op 31-05-2010 om 14:35:06 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Blegh waarom voel ik me zo ;o?
Gister kei leuke dag gehad.
En dan toch, ik weet niet.
Je moet je niet zo aanstellen.
TheFireIce
Gebruiker
geplaatst op 31-05-2010 om 19:37:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Eindelijk. Hier heb ik heel lang opgewacht. Rust. Vrijheid. Ik zie je gewoon niet meer. Tot over 2 weken, als we geslaagd zijn, of als we allebei gezakt zijn, anders tot half juli.
JEUJJJ.
Feestje. plaatjeplaatje
twodoorcinemaclub
Gebruiker
geplaatst op 31-05-2010 om 19:39:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik ben nog zo moe van Pinkpop --'

Reageren