Reageren

onderwerp  Hekel hebben aan ...

TheFireIce
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 20:54:56 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Vertel waar je echt een hekel aan hebt.

Mensen die mij heel erg nodig moeten spreken, maar niet willen zeggen waar het over gaat en zeggen dat we morgen nodig moeten praten en alsmaar niet wil zeggen waar het over gaat.
rainbowinajar
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:56:52 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mensen die hun beloftes niet nakomen.
LaxPush
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:57:13 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

rainbowinajar schreef:
INEEDANAME
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:57:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

rainbowinajar schreef:
taylorlautner
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:58:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Mensen die boos op me zijn, en dan me gaan negeren. Terwijl ze niet eens zo stoer zijn om te zeggen waarom.
FatalDesign
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:58:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mensne die beweren je aardig te vinden, wel vrienden willen zijn. maar ondertussen aan andere mensen nare dingen over je zeggen.
ja dan ben ik klaar en mag je meteen oprotten
Daphnepowerr
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:58:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

rainbowinajar schreef:
Silhouette
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:58:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

aan best veel dingen
maar ik kan er zo even niet opkomen.
Fox_Fine
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:58:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mense die mij pesten omda ik een TH fan ben!
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 20:58:54 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Mensen die te veel zeuren
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:59:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Guido.
(diekennenjullieniet.)

& Racisme.
TezzieChan
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:59:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Fox_Fine schreef:
Ja maar ..
rainbowinajar
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:00:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xFuzzy schreef:
Mensen die te veel zeuren
Ja, dat ook, ja. Mensen die over alles wel zo'n beetje kunnen zeuren en niet gewoon blij kunnen worden van de kleinere dingen in het leven.
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:00:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Fox_Fine schreef:

maar stiekemm.. is dat best logisch
TheFireIce
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 21:01:07 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

FatalDesign schreef:
mensne die beweren je aardig te vinden, wel vrienden willen zijn. maar ondertussen aan andere mensen nare dingen over je zeggen.
Oh, herkenbaar. Ik heb zo mijn twijfels over een meisje van school.
taylorlautner
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:01:07 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

APPELxTAARTJE schreef:

Fox_Fine schreef:

Ik hou me in..
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:02:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

taylorlautner schreef:

APPELxTAARTJE schreef:

Fox_Fine schreef:

Ik hou me in..

haha. :')
Obsessic
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:04:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

rainbowinajar schreef:
diamondrush
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:04:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

aan best veel eigenlijk. (':
vooral aan mensen die iets willen vertellen en dan zeggen ze na 2 woorden 'nee laatmaar'. dan wil ik het weten ook.
of aan mensen die echt overal een probleem van maken en alles serieus nemen.
INEEDANAME
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:04:56 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Fox_Fine schreef:

Like...DOH.
TheFireIce
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 21:05:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

diamondrush schreef:
aan best veel eigenlijk. (':
vooral aan mensen die iets willen vertellen en dan zeggen ze na 2 woorden 'nee laatmaar'. dan wil ik het weten ook.
of aan mensen die echt overal een probleem van maken en alles serieus nemen.
Vreselijk idd.
Fox_Fine
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:05:44 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

TezzieChan schreef:

Fox_Fine schreef:
Ja maar ..

Maar wat?
Iedereen heeft een eigen smaak!
lovehatehatelove
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:07:29 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik erger me aan mensen die tegen me praten alsof er niks aan de hand is, terwijl er wél wat is. kutwijfff.
FatalDesign
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:11:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

TheFireIce schreef:

FatalDesign schreef:
Oh, herkenbaar. Ik heb zo mijn twijfels over een meisje van school.

ja ik ook 1 jaar terug. ze deed heel aardig tegen me maar ondertussen dat bij het groepje waar me vriend dan vaak bij zat van alles over me te zeggen achter me rug om, maar onder tussen wel gewoon scheinheilig aardig tegen mij doen. naja en verder was er nog wel meer van haar wat me niet aanstond maargoed.. dat alles bij elkaar vond ik niks en heb een hekel aan het gekregen en heb gezegt dat ze maar andere vrienden mocht gaan zoeken, wat moeilijk werd want bijna niemand in me klas vond haar echt aardig. ze liep toen ik klaar met haar was achter wat meiden aan die wel aardig tegen haar deden xD
Omg_ithinkthatiloveyou
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:15:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Als er alleen mensen tegen me praten als ze me nodig hebben, en ze me daarna weer laten stikken =)

Reageren