Reageren

onderwerp  Rijlessen

Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 17:13:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

M'n ouders betalen hettt. Behalve m'n theorie-examen(die'k vandaag gehaald heb xD), want die moest ik zelf via internet reserveren en betalen enzo ^^;.
Rysing
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:14:37 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Als ik niet rook betalen mijn ouders het,
als ik rook moet ik het zelf betalen.
GLAMxLife
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:14:56 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Mijn ouders betalen het nu voor mijn zus.
Dus wss ook wel voor mij later.
M0SHPITR0MANCE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:15:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Mijn ouders betalen het.
TEETHGRINDER
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:19:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Zelf.
Maar ik wil toch niet autorijden.
TEETHGRINDER
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:19:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xFuzzy schreef:

xNumberFiveWithABullet schreef:
Zelf. Ik vind het echt heel dom als je ouders betalen. :'D
nou toevallig heb ik geen geld, dus zo dom is het niet als mn ouders het betalen

Ik heb ook geen geld en moet het wel zelf betalen.
GenerationPlastic
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:21:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

TEETHGRINDER schreef:

xFuzzy schreef:

nou toevallig heb ik geen geld, dus zo dom is het niet als mn ouders het betalen

Ik heb ook geen geld en moet het wel zelf betalen.
Uhu, ik ook.
NOxNAME
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:22:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Mijn ouders betalen het.
xNumberFiveWithABullet
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:22:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xFuzzy schreef:

Mijn ouders vinden dat ik er maar voor moet werken. Geen geld = eigen schuld. Dan ga je er zelf maar voor werken. Maar wat wil; als ze het voor mij betalen, dan moet het ook voor m'n tweelingzus. En een paar maanden er na weer voor m'n stiefbroertje als die 18 wordt. En dan ook weer 2 jaar later voor m'n andere stiefbroertje. Tja, waar haal je dat geld vandaan?
estellanoire
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:26:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

zelfbetalen.
estellanoire
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 17:27:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

* zelfbetalen.
we zijn niet rijk dusja!
LOLxCOOL
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 19:04:04 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Als ik rook > zelf
Ik rook niet dus zij betalen het.
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 19:48:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Mijn ouders vinden dat ik er maar voor moet werken. Geen geld = eigen schuld. Dan ga je er zelf maar voor werken. Maar wat wil; als ze het voor mij betalen, dan moet het ook voor m'n tweelingzus. En een paar maanden er na weer voor m'n stiefbroertje als die 18 wordt. En dan ook weer 2 jaar later voor m'n andere stiefbroertje. Tja, waar haal je dat geld vandaan?
nja ik kan niet werken dus mij komt het goed uit
glitterYxCharmed
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 21:08:36 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik moet er zelf voor werken.
LisaInWonderland
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:40:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik heb t onverwachts gekregen voor me verjaardag (bijna jaar geleden)
toenie
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:49:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

50/50 hier
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 12-03-2010 om 08:46:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik denk zelf.
Ik zou niet weten waar smam dat geld vandaan moet halen.
xVanityGirl__
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 16:27:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik mag kiezen tusseen scooter of een auto rijbewijs.
weet nog niet wat ik ga doen.
LisaInWonderland
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 16:57:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xSuusje schreef:
Ik mocht kiezen voor de brommer of de auto.
En aangezien ik geen brommer heb, betalen ze het ja x']

Al moet ik het na 1x zakken wel zelf gaan betalen, dacht ik.

moet ik ook
heb zowel theorie als praktijk 1x gehad
xFEMALEVERSIONOFAHUSTLA
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 18:49:03 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Me ouders betalen de ene helft en ik de andere helft

Reageren