onderwerp  OTT groep slowchat #849

SCREAMlikeyouneverdidbefore
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:35:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MateFeedKillRepeat schreef:
mijn scharrel van gisternacht
alleen nu heb ik ruzie met em :"D
neeeejoh.
Je maakt 'n grapje toch?
IK DACHT ECHT: DAT IS EEN VET BEROEMD IEMAND, WAAR IK NATUURLIJK WEER TE DOM VOOR BEN OM 'M TE KENNEN. maar tis gewoon jouw scharrel.
WAAROM MAAK JE RUZIE MAN? :'D
kijk wat een lekkerd, daar maak je toch geen ruzie mee
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:36:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

SCREAMlikeyouneverdidbefore schreef:

neeeejoh.
Je maakt 'n grapje toch?
IK DACHT ECHT: DAT IS EEN VET BEROEMD IEMAND, WAAR IK NATUURLIJK WEER TE DOM VOOR BEN OM 'M TE KENNEN. maar tis gewoon jouw scharrel.
ja nou xD hij is fucking lekker ja, maar hij is echt en klootzak hoor. wil je het hele verhaal weten?
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:36:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hee man
vinden jullie hem niet vet lekker:
plaatje
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:37:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

neeeejoh.
Je maakt 'n grapje toch?
ja nou xD hij is fucking lekker ja, maar hij is echt en klootzak hoor. wil je het hele verhaal weten?
Tuurlijk! :'D
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:46:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

neeeejoh.
Je maakt 'n grapje toch?
Tuurlijk! :'D
oke, nou. Ik had een vette party bij een vriendin. En hij was er ook. Hij heet Stefan, hij is 20 en heeft een vriendin. Ik dacht echt van ik ga zoveel moeite voor hem moeten doen, maar hij begon opeens vet te flirten. En ondertussen had ik in de geheime badkamer een bijna lege fles wodka laten vallen, dus ik zei, ik ga wodka oplikken ga je mee? Dus hij ging wel mee. Toen gingen we vet heftig zoenen enzo de hele avond. Toen gingen we weer naar waar het feest was. En toen zattie vet aan te dringen enzo, en ik gaf bijna toe. Toen kwam ik erachter dat ie een vriendin had en toen wou ik eigenlijk geen seks meer. Toen gingdie opeens fucking hard tegen iedereen ontkennen dat ie ook maar iets met me had gedaan enzo. Toen werd ik fucking pissig en gooide ik een vies plakkerig mixdrankje over zn hoofd heen. Toen wertie vet boos en noemde me kankerhoer. Toen werd ik nog bozer en gooide ik een lamp op zn hoofd stuk. Daarna heeft ie me de hele avond ontlopen xD

maar hij is wel lekker :/
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:47:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik vind het wel jammer dat ik em heb afgewezen. want hij zoende al vet wild en heftig net als in films :"D dus ik vraag me ech af hoe seks met em zou zijn.
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:52:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HAHAHAHAHAHAH.
Wel vet dom van 'm, gedraagt zich niet echt als 20. XDD
Maar hij is idd wel vet lekker
heb je nog meer foto's? of z'n hyves ofzo?
-nee ik ga niet reageren ofzo V_V
GuessWhoBatman
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:55:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

marloeser schreef:
uh.. hoi
8D

ik hoor ook niet bij de OTT groep.
Waar staat OTT voor eigenlijk.
Officieel TH-topic. Maar ja, tis niet meer zo .. "TH" .. Nja, soms wel.
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:56:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

HAHAHAHAHAHAH.
Wel vet dom van 'm, gedraagt zich niet echt als 20. XDD
Maar hij is idd wel vet lekker
heb je nog meer foto's? of z'n hyves ofzo?
-nee ik ga niet reageren ofzo V_V
nee idd, vet lame xD mja. ik heb nog NOOIT zo lekker gezoend. ECHT jonge. ik was gewoon verbaasd xD ik zal maar niet in details treden.
Nou, ik wil wel nog meer foto's plaatsen :"D
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:57:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

oh, trouwens, hij drumt en hij skate : D
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 21:58:47 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

en ik heb na hem uit frustratie met nog 3 andere mensen gezoend echt ernstig
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:00:29 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hier istie lekker
alleen dr zitten lelijke wijven om em heen
plaatje
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:01:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hahahaha, jemig. :'D Hij is wel dom trouwens dattie gaat zoenen met jou terwijl die een vriendin heeft, maar voor jou alleen maar beter XD aan de ene kant.
Ja, plaats maar foto's. :'D
Oeh, da's wel nice!
haha, kutje.
ik heb zin in 27 maart.
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:01:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hier istie lekker
alleen dr zitten lelijke wijven om em heen
plaatje
Vooral die rechter.
Die linker lijkt op iemand die ik ken.
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:02:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

plaatje
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:03:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dit is droog
plaatje
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:04:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

deze is niet zo mooi
plaatje
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:05:03 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

nou
voor de rest zijn het alleen maar skate fotos xD
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:05:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

omg hij is lekker.
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:05:34 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik heb wel lekkere foto's van em gemaakt gister, maar mn camera ligt nog daar xD
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:05:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Discontent schreef:
omg hij is lekker.
dat heb ik weergoed gedaan heh
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:06:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

JA :"DDD *** ik ben jaloers.

oke dit is erg xD

hij ziet er niet uit als 20 trouwens. Jeff lijkt zelfs ouder man.
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:06:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

alle wijven die dr waren waren vet jaloers op me, want hij was de enige echt lekker gozer die er as xd
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:08:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Discontent schreef:
JA :"DDD *** ik ben jaloers.

oke dit is erg xD

hij ziet er niet uit als 20 trouwens. Jeff lijkt zelfs ouder man.
hahaha ja dat is waar xD hij zij nog van hoe oud ben je dan? en hij wou natuurlijk niet geloven dat ik 15 ben dus toen moest ik hem schatten, ik zeg zo ehmmm 17? 18? ehhh.. nee, ik ben 20.
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 21-02-2010 om 22:08:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hahahahaa. 20 is wel veel ouder eh.. hmm. D:

hij lijkt idd eerder 17/18 xD Dit topic heeft het maximale aantal berichten bereikt en daarom is dit het laatste bericht van dit topic! Groeten, Het Kindertent Team