onderwerp  OTT groep slowchat #849

SCREAMlikeyouneverdidbefore
Gebruiker
geplaatst op 10-01-2010 om 17:05:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ElectricHearts schreef:

GuessWhoBatman schreef:
Ik heb nog 'n blokbeugel. Maar die heb ik nooit in. Moet 'm nu 's nachts. En dan 1 keer in de week 'n nacht niet, ofzo. :'D Nja, ik hoef iig niet meer terug naar de ortho. *happy*
echt? Oo
ik moet blokbeugel dan slotjes dan zon ding achter me tanden dat het zo blijft staan.
maar mijn kiezen moeten anders en als dat niet lukt met blokbeugel moet ik kiezen laten trekken of operatie. jadaaaag.
hahaha ik nam een beugel omdat ik geen kiezen wilde laten trekken, uiteindelijk moesten ze als nog getrokken worden. Dus reken er maar niet op dat je geen kiezen hoeft te laten trekken, ik ken namelijk heel veel mensen die hetzelfde als ik hadden.

verder mag m'n beugel er lekker bijna uit.
Gebruiker
geplaatst op 10-01-2010 om 17:05:55 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

noisia schreef:
Ik ben vandaag 2 keer door onbekend gebeld, tijdens school. Dat vond ik eng.

Ik krijg 1 feb, als ik 1 maand heb met m'n vriend, eerst van die dingen voor om je kiezen en een week later slotjes. :c
die dingen om je kiezen zijn *** en die gaan 93847293874928374923498x los
ElectricHearts
Gebruiker
geplaatst op 10-01-2010 om 20:05:17 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik ben boos me batterij van me toetsenbord is telkens bijna leeg en dan typt i maar de helft.

maar ik wil jullie weer zien D:
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 10-01-2010 om 20:24:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mij zie je over anderhalve maand? ;D
Hippogriff
Gebruiker
geplaatst op 10-01-2010 om 21:29:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ElectricHearts schreef:
ik ben boos me batterij van me toetsenbord is telkens bijna leeg en dan typt i maar de helft.

maar ik wil jullie weer zien D:
Weer? Ik heb jou nooit gezien, boohoo. D:

Edit: Ja, ik ben Clim..
Nightdrive
Gebruiker
geplaatst op 10-01-2010 om 22:06:50 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik dacht het al, door je HP verslaving :"D (die ik op Twitter stiekem volgde hahaha, ik ging helemaal stuk omdat je PPP aan het quoten was x'D)

PPP for the wiiiiiiiin < 3
Hippogriff
Gebruiker
geplaatst op 10-01-2010 om 22:48:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hahaha, yay PPP. < 3
candykidnap
Gebruiker
geplaatst op 11-01-2010 om 08:33:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

HEY SCHATJAHZSSZSZSZZSZZ.
het OTT is echt *** geworden. o:
Hippogriff
Gebruiker
geplaatst op 11-01-2010 om 17:40:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Wat bedoel je met .. ***
Nightdrive
Gebruiker
geplaatst op 11-01-2010 om 18:36:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

kut?
klote?
dood?
oh nee dood mag je zeggen.
Tell us. :']
Hippogriff
Gebruiker
geplaatst op 11-01-2010 om 19:09:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Heh verdorie.
ElectricHearts
Gebruiker
geplaatst op 11-01-2010 om 19:12:20 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Discontent schreef:
ja yay : D
maar de rest wil ik ook zien duh.
jonge 18 MEI 08 dat is like 1,5 jaar geleden.
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 11-01-2010 om 20:03:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ElectricHearts schreef:

Discontent schreef:
ECHT HE. KEI ENG D: ik haat dat de tijd zo snel gaat. ja of niet, ik wil ouder zijn haha.
Hippogriff
Gebruiker
geplaatst op 11-01-2010 om 21:46:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik had net auditie. Voor optredens van school enzo. En en en. Het ging best wel goed. 'k Was kei zenuwachtig, niet meer normaal. :'D En de vriendin van m'n broer was mee en die had gespiekt bij de "juryleden" en ze zag overal ja staan. :3 Dus wss zijn we door. -gay-
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 12:45:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ElectricHearts schreef:

Discontent schreef:
toen werd ik 14.

mijn afdelingsleider is vermoord.
BurnThisCity
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 14:02:20 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hoi
Ik ga van opleiding veranderen x'D F*cking *** school.
Ga waarschijnlijk administrateur doen (buiten Utrecht.. *** volk daar zeg) GA DUS NOOIT MBO DOEN IN UTRECHT dat zuigt werkelijk op elke school.
En als ik administrateur ben ga ik doorleren op HBO voor accountancy -***- En dan ga ik bij de belastingdienst werken

@ Kelly: Heftig O_o

Doei
TH_blijheid
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 14:15:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

vrijdag heb ik maar 2 uur les
heel veel mensen op school gaan langlaufen
en leraren ook
ik dus niet
en dan zit ik met 7 mensen in de klas ofzo
dat is wel gezellig :'D
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 15:42:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik was sowieso niet van plan MBO te gaan doen :'D
ElectricHearts
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 17:41:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Discontent schreef:

ElectricHearts schreef:

Discontent schreef:
ECHT HE. KEI ENG D: ik haat dat de tijd zo snel gaat. ja of niet, ik wil ouder zijn haha.
die meeting weet ik nog zo goed he Oo.
en ik wil ook ouder zijn. 17 ofzo. ja.
ElectricHearts
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 17:42:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

SCREAMlikeyouneverdidbefore schreef:

ElectricHearts schreef:

Discontent schreef:
toen werd ik 14.

mijn afdelingsleider is vermoord.
ja toen gingen we jou bellen xD

& wtf? Oo
TH_blijheid
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 19:07:00 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Discontent schreef:
TH_blijheid
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 19:07:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik ben wel blij met mn leeftijd
nouja
ik zou eigenlijk wel 16 willen izjn
BurnThisCity
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 19:23:08 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Discontent schreef:

Ik was gewoon te lui om HAVO te doen xD Want die school hier zuigt ook xD
BurnThisCity
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 19:24:12 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

& Ohja, 18 mei was de efteling toch? x'] Wat gaat de tijd snel.. Maar ik onthoud echt niet op welke datums het was x']
& Ik ga wss zondag naar de efteling
ElectricHearts
Gebruiker
geplaatst op 12-01-2010 om 19:45:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik wil naar rihanna