onderwerp  OTT groep slowchat #849

TH_blijheid
Gebruiker
geplaatst op 06-01-2010 om 21:47:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

yesss
xIngie_Tom_SoHot
Gebruiker
geplaatst op 06-01-2010 om 22:03:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

jippie ^^
GuessWhoBatman
Gebruiker
geplaatst op 06-01-2010 om 22:09:30 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Wat, wassie vol? O_O
LiesxStijlen
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 07:20:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

wow vet knap haha.
LiesxStijlen
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 07:20:37 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

godver ik sta nog op dit account ingelogt. ik moest um activeren :']
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 07:20:55 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dat was ik dus.
ElectricHearts
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 08:31:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

omg ik ging gister sterven. ik heb een blokbeugel en ik heb zon scheve tand en die werd helemaal dood gemaakt daar in me mond. en nu. heb ik wel pijn. en ik had geen gevoel in me mond een soort van HAHAHAHA.

en nu ga ik naar school bye (:
xIngie_Tom_SoHot
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 16:45:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik moet ook een blokbeugel ¬¬
GuessWhoBatman
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 16:49:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb nog 'n blokbeugel. Maar die heb ik nooit in. Moet 'm nu 's nachts. En dan 1 keer in de week 'n nacht niet, ofzo. :'D Nja, ik hoef iig niet meer terug naar de ortho. *happy*
ElectricHearts
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 17:54:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

GuessWhoBatman schreef:
Ik heb nog 'n blokbeugel. Maar die heb ik nooit in. Moet 'm nu 's nachts. En dan 1 keer in de week 'n nacht niet, ofzo. :'D Nja, ik hoef iig niet meer terug naar de ortho. *happy*
echt? Oo
ik moet blokbeugel dan slotjes dan zon ding achter me tanden dat het zo blijft staan.
maar mijn kiezen moeten anders en als dat niet lukt met blokbeugel moet ik kiezen laten trekken of operatie. jadaaaag.
GuessWhoBatman
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 18:03:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ElectricHearts schreef:

GuessWhoBatman schreef:
echt? Oo
ik moet blokbeugel dan slotjes dan zon ding achter me tanden dat het zo blijft staan.
maar mijn kiezen moeten anders en als dat niet lukt met blokbeugel moet ik kiezen laten trekken of operatie. jadaaaag.
Hmm, best wel kak lijkt me dat, laten trekken. Nja, ik had hiervoor ook slotjes. Bahbah. D: Was echt blij toen ik er vanaf was. (": Dat ding achter m'n tanden heb ik nooit gehad. Gelukkig..
TH_blijheid
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 18:27:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Amber, heb ik jou vandaag 5x gebeld? Oo
rond kwart over/10 over 11?

lang leve touch.
noisia
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 19:26:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik ben vandaag 2 keer door onbekend gebeld, tijdens school. Dat vond ik eng.

Ik krijg 1 feb, als ik 1 maand heb met m'n vriend, eerst van die dingen voor om je kiezen en een week later slotjes. :c
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 19:52:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb ook kiezen laten trekken, toen ik 10 was. Ik zat met tranen in mijn ogen en helemaal trillend in de stoel, maar ik heb niet gejankt. ;D
GirlsWillBeGirls
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 21:16:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb woensdag voor kerst nog een melkkies laten trekken. :"D hoezo sneu hahaha
hij was ook half afgebroken en verrot haha :'D
en er zit geen nieuwe onder, dus nu moet ik een kroon of zo? ;p
ik krijg sowieso heel veel kiezen niet. ;_;
GirlsWillBeGirls
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 21:18:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

noisia schreef:
Ik krijg 1 feb, als ik 1 maand heb met m'n vriend,
1 dag later heb ik 1 jaar.plaatje
GirlsWillBeGirls
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 21:19:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

& ik heb volgens mij teveel salaris gekregen. :"D
Normaal krijg ik altijd per 4 weken. In die vier weken had ik 55 uur gewerkt.
Dan zou ik ongeveer 200 euro krijgen
maar nu heb ik ruim 400 gekregen
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 21:32:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik zou met valentijnsdag bij mijn vriendje zijn, gaat ie eventjes op vakantie naar New York met zijn ouders.

en hij was boos, omdat ik dan niet bij hem kon zijn. hoe lief is dat, hahaa. nu gaan we een weekend eerder hahaha (a)
GuessWhoBatman
Gebruiker
geplaatst op 07-01-2010 om 22:34:43 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Discontent schreef:
ik zou met valentijnsdag bij mijn vriendje zijn, gaat ie eventjes op vakantie naar New York met zijn ouders.

en hij was boos, omdat ik dan niet bij hem kon zijn. hoe lief is dat, hahaa. nu gaan we een weekend eerder hahaha (a)

14 februari, hè. Daaaaamn dan is de carnavalsoptocht hier! XDDD Ja, daar loop ik in. 8D Niet dat ik 'n crush/vriendje heb, ofzo. :'D
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 08-01-2010 om 07:15:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

GuessWhoBatman schreef:

Discontent schreef:

14 februari, hè. Daaaaamn dan is de carnavalsoptocht hier! XDDD Ja, daar loop ik in. 8D Niet dat ik 'n crush/vriendje heb, ofzo. :'D
Hahah vet xD

We hebben niet tegelijk vakantie. Voor het eerst is dat fijn. als ik naar school ga merk ik er opzich niet heel veel van.

Eventually
Gebruiker
geplaatst op 08-01-2010 om 17:44:06 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

14 februari is het carnaval.
En dat is.. droog.

23 januari is het personeelsfeest. En daar heb ik zin in : D
Discontent
Gebruiker
geplaatst op 08-01-2010 om 18:04:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

haha Jeff is niet thuis met carnaval. Wat zielig voor hem :'DDD Dat is 'zijn feest' ofzo. xD
TH_blijheid
Gebruiker
geplaatst op 08-01-2010 om 18:59:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

haaaaaaay
candykidnap
Gebruiker
geplaatst op 09-01-2010 om 18:21:24 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hoi piepeloi. : DDD
Rocketqueen
Gebruiker
geplaatst op 10-01-2010 om 01:20:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hee naaiertjes