Reageren

onderwerp  [Sticky] Slowchat

esset
Gebruiker
geplaatst op 30-10-2011 om 12:16:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

waauw hallo! ik moest weer even aan kindertent denken. het is behoorlijk dood hier.

wat doe jij nu eigenlijk nena? moniek vertelde volgens mij dat je in nijmegen zit, maar geen idee welke studie eigenlijk.

over 10 dagen tentamens en nog een paper inleveren, ik huil stiekem nu al, heb het totaal niet bijgehouden.
esset
Gebruiker
geplaatst op 30-10-2011 om 12:19:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

oh en ik ben echt heel hard op zoek naar een kamer in utrecht (4,5 uur reizen op en neer, huilen) en ik zet het ook gewoon even hier neer want je weet het maar nooit.
neentje_poes
Gebruiker
geplaatst op 06-11-2011 om 12:32:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik doe communicatie- en informatiewetenschappen (ook wel bedrijfscommunicatie genoemd in nijmegen, maar is niet officiele naam) met als vreemde taal duits.
Ik weet niet precies hoe je 't uit moet leggen, maar denk dat het kortste is: hoe je het best kunt communiceren binnen en buiten je bedrijf en hoe je duits daar evt. als vreemde taal in kan zetten.
neentje_poes
Gebruiker
geplaatst op 06-11-2011 om 12:33:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

wat deed jij eigk ook alweer?
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 12-11-2011 om 01:58:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

we kunnen dit bijna de ex-modslow gaan noemen joh
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 12-11-2011 om 02:00:05 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

esset schreef:
oh en ik ben echt heel hard op zoek naar een kamer in utrecht (4,5 uur reizen op en neer, huilen) en ik zet het ook gewoon even hier neer want je weet het maar nooit.
mn broer woont antikraak in utrecht... prijs van een normale/goedkope kamer, in het centrum kwartiertje lopen naar 't station en het is een compleet rijtjeshuis (ze zitten er wel met zn 2, maar toch..)... misschien kun je ook naar zoiets kijken?
esset
Gebruiker
geplaatst op 12-11-2011 om 14:25:04 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

^ ik sta inderdaad op zo'n lijst. ofja, ikzelf niet, maar het meisje waarmee ik erin ga staat bijna bovenaan. maar helaas kan dat alsnog heel lang duren + je kunt er natuurlijk heel snel weer worden uitgezet.

en ik studeer algemene sociale wetenschappen, wat het makkelijkst is uit te leggen met 'van alle sociale studies een beetje'. en dan kun je vanaf volgend jaar een beetje je eigen vakken gaan kiezen enzo, het is heel breed en dat vind ik er zo leuk aan.

maar huuu duits haha, niks voor mij. al lijkt t me verder wel tof.
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 13-11-2011 om 19:17:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

bij mn broer was het allemaal in no time geregeld... En het is echt een pauperhuis wat niemand wil kopen, dus waarschijnlijk kunnen ze er nog heel lang in blijven
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 23-11-2011 om 12:21:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Okee ik heb er allemaal niet zoveel verstand van; maar hoe kom je op zo'n lijst/waar moet je je inschrijven? Ik moet een kamer in amsterdam (of omstreken) want moet al vanaf week 3 stage lopen en dan haal ik het niet als ik vanaf brabant moet komen ;o
esset
Gebruiker
geplaatst op 28-11-2011 om 13:41:58 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

oioi en je moet nu nog iets zoeken? ik wens je veel succes. ik heb er geen verstand van in amsterdam, maar speur kamernet af en pleur op facebook/twitter/alles dat je een kamer zoekt. via via heb je veel meer kans.
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 28-11-2011 om 21:25:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja dat dacht ik dus ook.. En ja nu nog; want ik heb zaterdag pas te horen gekregen dat ik uberhaupt aangenomenb en voor m'n studie.. En ik weet pas sinds oktober dat ik daar wil studeren haha.

Denk dat dat tussenjaar een zeer goed idee is zodat ik nog een extra jaar heb om te zoeken
JeandeMan
Gebruiker
geplaatst op 16-12-2011 om 18:38:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Alvast fijne feestdagen iedereen! En een gelukkig 2012.
mushanga
KindertentTeam
geplaatst op 19-12-2011 om 17:20:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hetzelfdeeeee!
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 02-01-2012 om 17:27:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Happy new yeaaar! (:

Morgen heb ik mijn 5-jarig-knt-jubileum!
mushanga
KindertentTeam
geplaatst op 03-01-2012 om 15:07:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Happy jubileum! haha
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 05-01-2012 om 13:28:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Haha op de dag zelf was ik het vergeten :{
JeandeMan
Gebruiker
geplaatst op 06-01-2012 om 19:11:55 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Renateeeee
Gebruiker
geplaatst op 08-01-2012 om 11:47:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Zei iemand ex-mod slowchat?
hallooooo
mushanga
KindertentTeam
geplaatst op 08-01-2012 om 20:04:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Heey how are youu ^^
JeandeMan
Gebruiker
geplaatst op 09-01-2012 om 19:14:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

fine and you
bloemetjebabs111
Gebruiker
geplaatst op 09-01-2012 om 19:34:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik ben op het idee gekomen om een wedstrijd te houden op kindertent, dat zal elke keer anders zijn, een vraag, een opdracht, een test. Alles dat kan.
De uitleg van de vraag, opdacht of test word 'als' er geen deelnemers meer komen weggehaald na een tijdje.
Dus je moet niet te laat komen met je deelname.

Oke de superwedstrijd begint weer!
Ik ben er lang niet geweest gewoon door drukte enzoo..

oke dit keer is de opdracht, neem een foto van een wild dier, mag ook van google en die moet je zelf op een speciale manier bewerken, ik wil niet dat iemand anders het voor je doet of dat je het zo van internet afhaalt, ik wil trouwens geen huisdieren maar bijvoorbeeld wilde dieren zoals; olifant, giraffe, katachtige zoiets!

Renateeeee
Gebruiker
geplaatst op 15-01-2012 om 17:33:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Gaat goeeeed! En met jullie hierrr? Is het nog een beetje wat? (:
mushanga
KindertentTeam
geplaatst op 15-01-2012 om 18:52:13 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Het is hier superrrr gezellig joh!
Heel druk en iedereen is nog super actief.. 0=)

Met mij gaat het goed
marloeser
Gebruiker
geplaatst op 15-01-2012 om 20:51:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hmm wat was die site van vroeger ook al weer waar ik niet zonder kon toen ik net de puberteit inging? Oja!

Hello, does anyone remember me?
Als je lang ziek bent ga je uiteindelijk heel internet af om jezelf van de verveling af te helpen, heb ik nu dus.
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 19-01-2012 om 22:14:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Haha dat is inderdaad lang geleden!

Reageren