Reageren

onderwerp  [Sticky] Happy Thoughts!

mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:12:44 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ok. 1 ding is een feit. De gemiddelde KiFFer is Depri! Kindertent wordt volgespammed met de meest afgrijzelijke topics over zelfmoord, snijden, verkrachtingen enz.

Daarom weer eens iets positief!
Happy thoughts!
We hebben allemaal dingen wat ons leven weer ff een duwtje in de rug geven. Welke dingen maken jou weer het leven waard? Wat maakt jou blij of gelukkig? Meld ze hier!

Dat kunnen grote dingen zijn, maar het gaat juist om die kleine dingetjes in je leven wat je opvrolijkt. Meld het hier en deel jouw happy thoughts!

mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:13:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Met je tenen met het gras spelen in de tuin...
BlaCkxl0tJ (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:14:53 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hahaha!! Nouw wat maakt mij blij.. Uhm.. Vanalles, lekker weer, zon [ zoals vandaag ] lekker zeilen hockeyen enzow
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:14:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Oeh zo'n topic had ik ook geopend maar dan als normaal xD

Sms-en tot middernacht terwijl je in bed ligt en je de regen op het dakraam hoort.
Deathly_Pale (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:15:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Heel hard O denneboom zingen in de zomer int bos tegen een kastanje boom XD
Sasscherd
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:15:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Naar zonsondergang kijken met een jongen [A] =P
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:16:00 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Deathly_Pale schreef:
[8] O denneboom.. O Denneboom,, wat zijn je takken wonderschoon [8]
kusJxheiid (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:16:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

wat mij blij maakt is als ik gaa varen..
offee..
geen idee
lekker naar ut strand..
doe ik bijna elkee dag
regent hiier niej zoo vaak,, in de zomer
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:16:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

slipknot_maggot666 schreef:
natuur* heeft last van typtyfus*
is dat besmettelijk? [a]
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:17:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Deathly_Pale schreef:

Deathly_Pale schreef:
Doe nou mee!!!
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:17:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

S'middags van school naar huis fietsen terwijl ik de wind mee heb en het stralend weer is. Dan is het zo mooi om daar te fietsen, daar word je gewoon vrolijk van. =)
rockstars
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:17:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

me broer die een x normaal doet =/
Jeanine_x
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:17:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Deathly_Pale schreef:

Deathly_Pale schreef:

Deathly_Pale schreef:
Doe nou mee!!!
Het is geen slowchat
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:18:02 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Jeanine_x schreef:

Deathly_Pale schreef:

Deathly_Pale schreef:

Deathly_Pale schreef:
Doe nou mee!!!

Het is geen slowchat
Daarom mag je nog wel mee zingen
mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:18:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

`s avonds als het donker is in de koelte buiten afblazen en met een drankje genieten van de rust...
lisettebooy (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:18:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

giovanni maakt me blij =D =D
ierrulezzzz
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:18:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

lkkr sporten en met vrienden samen zijn ^_^ ohw en natuurlijk muziekmaken
Sasscherd
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:18:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Verjaardag vieren ^_^
Sasscherd
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:18:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mysteryman schreef:
`s avonds als het donker is in de koelte buiten afblazen en met een drankje genieten van de rust...

Gezellig ^_^
x__Faint (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:18:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Deathly_Pale schreef:

Jeanine_x schreef:

Deathly_Pale schreef:

Deathly_Pale schreef:

Deathly_Pale schreef:
Doe nou mee!!!

Het is geen slowchat
Daarom mag je nog wel mee zingen

[8] OOWHH DENNE BOOM OO DENNE BOOM WAT ZIJN U TAKKEN WONDER SCHÓÓÓÓÓÓN... XD [8]
Sasscherd
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:19:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Joey knuffelen ^_^
rockstars
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:19:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

proberen beter te worden in draaien dan me broer. hij loopt altijd af te zeiken dus als ik beter ben dan kan die het terug verwachten =D
One_Pride (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:20:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Debbie =D
mysteryman
Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:21:03 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Foto`s maken bij een meeting...
kusJxheiid (verwijderd)
Verwijderde Gebruiker
geplaatst op 19-06-2005 om 22:21:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Of..
lekker 's avonds buiten zitten..

Reageren