Reageren

onderwerp  Last.fm voor boeken

AmplifyLOVE
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:10:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bestaat er iets als last.fm voor boeken?
ffamouscrashscene
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:12:51 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

denk het niet.
Rocketqueen
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:12:53 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

google

Weet ik niet
SparklingDeath
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:13:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Nou een groot onderdeel van LastFM is dat het de muziek scrobbelt hè.
En dat kan niet echt met boeken.

Maar als je het hebt over dat het gerecommend wordt... Zoiets zal vast wel bestaan maar ik ken het niet
bruineAnjer
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:14:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ja bij de bieb hou je als het goed wel bij welke je allemaal hebt gehuurd
AmplifyLOVE
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:19:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

SparklingDeath schreef:
Nou een groot onderdeel van LastFM is dat het de muziek scrobbelt hè.
En dat kan niet echt met boeken.

Maar als je het hebt over dat het gerecommend wordt... Zoiets zal vast wel bestaan maar ik ken het niet

Nee, dat je bijvoorbeeld ingeeft welke boeken je hebt gelezen en dat hij daarna kan zeggen wat je leuk vind.
Disillusion
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:21:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik vroeg pas geleden om een site als IMDB, maar dan voor boeken. =p
AmplifyLOVE
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:26:29 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Disillusion schreef:
Ik vroeg pas geleden om een site als IMDB, maar dan voor boeken. =p

Haha. Ik ken wel www.boekmeter.nl maar dat is eigenlijk niet hetzelfde als een last.fm achtige dienst.

Reageren