Reageren

onderwerp  Horror film

AlwaysAndForever
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:51:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Wat is de engste horror film die jij ooit gezien hebt?
En hoe ging die?
GoldenStarStables
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:52:53 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Jaws

over een haai die mensen doodmaakt
MateFeedKillRepeat
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:53:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik heb nog nooit een horrorfilm ECHT eng gevonden jammergenoeg
PANICATMYPANTS
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:53:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Geen een, horror vind ik gewoon niet eng.
LaxPush
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:53:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik heb er nog nooit één gezien ;o
en niet omdat ik bang ben ofzo,
maar is er gewoon nooit van gekomen haha.
Maar ik ga volgend weekend Saw kijken met een vriendin + 2 jongens, is Saw eng?
Maunier
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:53:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IT, je kent hem wel
fakefairytale
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:53:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik weet niet meer hoe die heet.
waren op een kermis, gingen in de achtbaan, meisje had een raar gevoel, ging niet meer in de achternaam, vriendje die in de achtbaan zit ging dood, daarna ging iedereen achter elkaar dood die in die achtbaan zat, en op t eind ging zij ook dood.
dat is de enigste horrorfilm die ik ooit heb gezien.
VIVA
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:53:59 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Maunier schreef:
IT, je kent hem wel

zo eng is die ook weer niet
Underneath
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:54:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Rest Stop. Over een zo'n tussenstop als je op vakantie gaat die helemaal was vervallen. En dan gaat het meisje naar de WC en dan is haar vriend ineens weg. Dan gaat ze hem zoeken enzo. En daarna loopt ze terug naar de wc en dan lees je zo: Hij verkrachte me en vermoorde mijn vriendje. (1980) en dan kun je zo lezen hoelang het al zo gaat. Hij is echt heel eng iig =D.
xFrozenTears
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:54:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Maunier schreef:
IT, je kent hem wel

Ah, met die kütclown. Ik keek hem in groep 7, ik heb weken nachtmerries gehad.
AlwaysAndForever
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:54:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Maunier schreef:
IT, je kent hem wel
Oh my god, daar heb ik echt traumas van Als je dat op je 7e ziet.. dan.. omg. Maar ik heb hem laatst weer gezien, toen vond ik het niet eng ofzo. Maar klopt het dat die dvd eindigt als die gast dood in dat bad ligt? Want ik dacht dat die in mijn herinnering langer duurde.
Underneath
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:55:00 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

fakefairytale schreef:
waren op een kermis, gingen in de achtbaan, meisje had een raar gevoel, ging niet meer in de achternaam, vriendje die in de achtbaan zit ging dood, daarna ging iedereen achter elkaar dood die in die achtbaan zat, en op t eind ging zij ook dood.
final destination en dat is echt de saaiste ever.
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:55:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

I.T ja.
& Final destination is ook wel horror.
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:55:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Underneath schreef:

fakefairytale schreef:

Nee die is superleuk.
bruineAnjer
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:56:04 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mirrors vond ik behoorlijk eng
en geesten films
Underneath
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:56:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

APPELxTAARTJE schreef:
I.T ja.

Serieus, als je Final Destination al eng vindt, dan kijk je echt nooit naar horror.
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:57:31 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Underneath schreef:

APPELxTAARTJE schreef:
I.T ja.

Serieus, als je Final Destination al eng vindt, dan kijk je echt nooit naar horror.

nee dankje, dat is niks voor mij.
Maar ik vind het niet eng.
maar het is wel een horror film
ShutUpAndLetMeGo
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:57:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb er ooit een met mijn zus gekeken, heel lang geleden al. Ik weet niet hoe die heette maar over zo'n dvd en als je die keek zou je binnen een week ofzo doodgaan, en dan begon de tv te storen en dan zag je zon waif uit de tv kruipen en die vermoorde je dan Die vond ik heel eng op mijn 13e.
Maunier
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:57:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

VIVA schreef:

Maunier schreef:
IT, je kent hem wel

zo eng is die ook weer niet
ík vind van wel. dus.
GLAMxLife
Gebruiker

Underneath schreef:

fakefairytale schreef:

ik vond hem niet saai maar zeker ook niet eng
wel een küteinde op de metro
altijd dat open einde in horrofilms
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:59:44 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

die sall of saw or wathever zijn wel eng.
LovelyMocochang
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 19:59:55 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Filmen met die Poppen (Niet chucky)
Underneath
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:02:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

APPELxTAARTJE schreef:

Underneath schreef:

APPELxTAARTJE schreef:
I.T ja.

nee dankje, dat is niks voor mij.
Maar ik vind het niet eng.
maar het is wel een horror film

Maar, de vraag was welke film je het engste vond. xd
Matsuko
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:03:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Alles waar enge clownen in voor komen. (:
Spangazz
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 20:07:53 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb nog nooit echt een hele goede gezien.

Reageren