Reageren

onderwerp  aMSN Mac

MoonlightSerenade
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:34:55 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb dus aMSN op mn mac staan, maar ik wil een andere skin. Nu heb ik er een gedownload en ik krijg hem met geen mogelijkheid erin. Iemand hier ervaring mee?
Rocketqueen
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:36:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Nee, vraag het aan de turk die mij gezoend heeft.
SparklingDeath
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:36:20 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Nee D=
AmplifyLOVE
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:36:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Gebruik Adium, die is veel fijner, en daar kan je ook gewoon een skin op doen.

Kijk anders even op onemorething.nl
INEEDANAME
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:36:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

SparklingDeath schreef:
Nee D=
MoonlightSerenade
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:37:36 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

AmplifyLOVE schreef:

Is Adium ook een msn voor de mac dan?
Okazakii
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:42:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

weeweeweepuntgooglepuntnl
QueenQuotes
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:46:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

geen idee
AmplifyLOVE
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:48:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

MoonlightSerenade schreef:

AmplifyLOVE schreef:

Jah, ik gebruik hem zelf
MoonlightSerenade
Gebruiker
geplaatst op 14-03-2010 om 14:51:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

AmplifyLOVE schreef:

MoonlightSerenade schreef:

AmplifyLOVE schreef:

Jah, ik gebruik hem zelf

Ik heb m gedownload maar hij doet het niet? Als ik me aanmeld ermee krijg ik een heel wit vlak. En kan me status niet op beschikbaar zetten

Reageren