Fora > Computers/Internet/Games/GSMs > Ds kaartje [2]
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
Ds kaartje [2]
|
xToKnowTheUnknown Gebruiker
|
geplaatst op 13-03-2010 om 10:47:16
|
|
NewRaveStyle Gebruiker
|
geplaatst op 13-03-2010 om 10:50:27
dan is er iets met het kaartje, ik moest het ook om ruilen |
|
iSCREAM Gebruiker
|
geplaatst op 13-03-2010 om 10:52:44
|
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 10:52:45
NewRaveStyle schreef: dat had ik ook (is al langer geleden) dan is er iets met het kaartje, ik moest het ook om ruilen Maar ik kreeg de mijne via via van een collega van mn pa. Waar kun je ze kopen? Ik ben al van plan een nieuwe te halen, maar zijn er echt winkels waar je ze kunt kopen? Kopen via internet doe ik liever niet |
|
Artofdead Gebruiker
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:05:36
|
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:11:50
|
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:16:19
x_BOOH schreef: Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil. Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit? |
|
Artofdead Gebruiker
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:19:15
xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil. Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit? Je kan met een droge en niet vieze schuurspons de schuur klant van de schuurspons het gouden gedeelte voorzichtig opschuren
|
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:21:16
Artofdead schreef: xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil. Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit? Je kan met een droge en niet vieze schuurspons de schuur klant van de schuurspons het gouden gedeelte voorzichtig opschuren ![]() Waarom zou je dat doen? |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:21:50
xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil. Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit? http://gbatemp.net/index.php?showtopic=97615 Stap voor stap volgen. |
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:23:50
x_BOOH schreef: xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil. Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit? http://gbatemp.net/index.php?showtopic=97615 Stap voor stap volgen. Die eerste link is Japans, geen idee waar ik daar moet klikken :/ |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:25:50
xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil. Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit? http://gbatemp.net/index.php?showtopic=97615 Stap voor stap volgen. Die eerste link is Japans, geen idee waar ik daar moet klikken :/ Op de allernieuwste downloadlink. Gewoon even zoeken. |
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:28:23
x_BOOH schreef: xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil. Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit? http://gbatemp.net/index.php?showtopic=97615 Stap voor stap volgen. Die eerste link is Japans, geen idee waar ik daar moet klikken :/ Op de allernieuwste downloadlink. Gewoon even zoeken. De 4de regel bij What's new? |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:29:49
Typ bij zoeken in Ysmenu Download dat. |
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:31:50
x_BOOH schreef: Druk op cntl + f Typ bij zoeken in Ysmenu Download dat. Aha, zo ver ben ik al xD Hij download hem wel in winrar |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:33:37
xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Druk op cntl + f Typ bij zoeken in Ysmenu Download dat. Aha, zo ver ben ik al xD Hij download hem wel in winrar |
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:35:01
x_BOOH schreef: xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Druk op cntl + f Typ bij zoeken in Ysmenu Download dat. Aha, zo ver ben ik al xD Hij download hem wel in winrar :'D & bij stap 5, op die site: http://www.gbatemp.net/ Waar staat die firmware? |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:35:21
|
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:37:21
x_BOOH schreef: Dat kon ik eerst ook niet vinden. Je moet ook een zoekopdracht doen. En wat intypen? Want als ik DSTT intyp en ik klik op die link komt er een heleboel, en bij firmware vind die niks dan alleen maar uitleg. |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:37:46
xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Dat kon ik eerst ook niet vinden. Je moet ook een zoekopdracht doen. En wat intypen? Want als ik DSTT intyp en ik klik op die link komt er een heleboel, en bij firmware vind die niks dan alleen maar uitleg. R4? |
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:40:15
x_BOOH schreef: xToKnowTheUnknown schreef: x_BOOH schreef: Dat kon ik eerst ook niet vinden. Je moet ook een zoekopdracht doen. En wat intypen? Want als ik DSTT intyp en ik klik op die link komt er een heleboel, en bij firmware vind die niks dan alleen maar uitleg. R4? Vind nog niks :/ Echt vreemd dat mn kaartje áltijd gewerkt heeft en nu ineens niet |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:43:08
|
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:45:48
x_BOOH schreef: 't ligt niet aan je kaartje, maar aan de software. Zoek bij google maar op ds game patch ofzo. Misschien vind je dan wat. Is die software dan beschadigt ofzo? Allereerst bleef die soms hangen als die een spel laadde op mijn DSTT kaart. Daarna kwam dus dat wit scherm wanneer mn DSTT aant laden was. En nu blijft soms zelfs dat "Health and Safety" scherm hangen als je je ds pas opzet |
|
x_BOOH KindertentTeam
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:49:33
|
|
|
geplaatst op 13-03-2010 om 11:51:54
x_BOOH schreef: Misschien kun je beter alles er afhalen en dan opnieuw met alleen dat spel proberen. Hij blijft ook hangen wanneer ik die MicroSD er niet in heb zitten. Dus het ligt aan dat kaartje dat je in de ds steekt zelf :/ |
1 |
2 |
3 |
volgende |
Reageren