Reageren

onderwerp  Ds kaartje [2]

xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 10:47:16 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ok, nu wordt het scherm niet alleen wit, maar nu bevriest zelfs het beeld wanneer ik mn ds nog maar opzet. Bij het begin dus, waar normaal die health en safety komt.. En als ik dat kaartje er dan uithaal doet hij dat niet, wth?
NewRaveStyle
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 10:50:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dat had ik ook (is al langer geleden)
dan is er iets met het kaartje, ik moest het ook om ruilen
iSCREAM
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 10:52:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hmm. Ik heb geen verstand van die kaartjes.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 10:52:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

NewRaveStyle schreef:
dat had ik ook (is al langer geleden)
dan is er iets met het kaartje, ik moest het ook om ruilen

Maar ik kreeg de mijne via via van een collega van mn pa. Waar kun je ze kopen? Ik ben al van plan een nieuwe te halen, maar zijn er echt winkels waar je ze kunt kopen? Kopen via internet doe ik liever niet
Artofdead
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:05:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

je Kaart kan vies zijn, beschadigd en als het een R4 is is misschien de software of een deel ervan weg
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:11:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:16:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil.

Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit?
Artofdead
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:19:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xToKnowTheUnknown schreef:

x_BOOH schreef:

Je kan met een droge en niet vieze schuurspons de schuur klant van de schuurspons het gouden gedeelte voorzichtig opschuren
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:21:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Artofdead schreef:

x_BOOH schreef:

Je kan met een droge en niet vieze schuurspons de schuur klant van de schuurspons het gouden gedeelte voorzichtig opschuren
Wablief
Waarom zou je dat doen?
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:21:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

http://gbatemp.net/index.php?showtopic=97615
Stap voor stap volgen.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:23:50 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

x_BOOH schreef:

Stap voor stap volgen.

Die eerste link is Japans, geen idee waar ik daar moet klikken :/
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:25:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

x_BOOH schreef:

Stap voor stap volgen.

Op de allernieuwste downloadlink. Gewoon even zoeken.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:28:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

x_BOOH schreef:

x_BOOH schreef:

Stap voor stap volgen.

Op de allernieuwste downloadlink. Gewoon even zoeken.

De 4de regel bij What's new?
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:29:49 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Druk op cntl + f
Typ bij zoeken in Ysmenu
Download dat.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:31:50 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Druk op cntl + f
Typ bij zoeken in Ysmenu
Download dat.

Aha, zo ver ben ik al xD
Hij download hem wel in winrar
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:33:37 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Druk op cntl + f
Typ bij zoeken in Ysmenu
Download dat.

Aha, zo ver ben ik al xD
Duh.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:35:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

x_BOOH schreef:
Druk op cntl + f
Typ bij zoeken in Ysmenu
Download dat.

Aha, zo ver ben ik al xD
Duh.

:'D
& bij stap 5, op die site: http://www.gbatemp.net/
Waar staat die firmware?
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:35:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dat kon ik eerst ook niet vinden. Je moet ook een zoekopdracht doen.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:37:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

En wat intypen?
Want als ik DSTT intyp en ik klik op die link komt er een heleboel, en bij firmware vind die niks dan alleen maar uitleg.
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:37:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

En wat intypen?
Want als ik DSTT intyp en ik klik op die link komt er een heleboel, en bij firmware vind die niks dan alleen maar uitleg.

R4?
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:40:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

x_BOOH schreef:

En wat intypen?

R4?

Vind nog niks :/
Echt vreemd dat mn kaartje áltijd gewerkt heeft en nu ineens niet
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:43:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

't ligt niet aan je kaartje, maar aan de software. Zoek bij google maar op ds game patch ofzo. Misschien vind je dan wat.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:45:48 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
't ligt niet aan je kaartje, maar aan de software. Zoek bij google maar op ds game patch ofzo. Misschien vind je dan wat.

Is die software dan beschadigt ofzo?
Allereerst bleef die soms hangen als die een spel laadde op mijn DSTT kaart.
Daarna kwam dus dat wit scherm wanneer mn DSTT aant laden was.
En nu blijft soms zelfs dat "Health and Safety" scherm hangen als je je ds pas opzet
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:49:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Misschien kun je beter alles er afhalen en dan opnieuw met alleen dat spel proberen.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:51:54 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Misschien kun je beter alles er afhalen en dan opnieuw met alleen dat spel proberen.

Hij blijft ook hangen wanneer ik die MicroSD er niet in heb zitten. Dus het ligt aan dat kaartje dat je in de ds steekt zelf :/

Reageren