Reageren

onderwerp  Ds kaartje [2]

xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 10:47:16 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ok, nu wordt het scherm niet alleen wit, maar nu bevriest zelfs het beeld wanneer ik mn ds nog maar opzet. Bij het begin dus, waar normaal die health en safety komt.. En als ik dat kaartje er dan uithaal doet hij dat niet, wth?
NewRaveStyle
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 10:50:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dat had ik ook (is al langer geleden)
dan is er iets met het kaartje, ik moest het ook om ruilen
iSCREAM
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 10:52:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hmm. Ik heb geen verstand van die kaartjes.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 10:52:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

NewRaveStyle schreef:
dat had ik ook (is al langer geleden)
dan is er iets met het kaartje, ik moest het ook om ruilen

Maar ik kreeg de mijne via via van een collega van mn pa. Waar kun je ze kopen? Ik ben al van plan een nieuwe te halen, maar zijn er echt winkels waar je ze kunt kopen? Kopen via internet doe ik liever niet
Artofdead
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:05:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

je Kaart kan vies zijn, beschadigd en als het een R4 is is misschien de software of een deel ervan weg
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 13-03-2010 om 11:11:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil.
xToKnowTheUnknown
Gebruiker
geplaatst op 13-03-2010 om 11:16:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Dat is software matig. Dus schoonmaken of een nieuw kaartje maakt geen verschil.

Dus wat moet ik doen? En hoezo maakt een nieuw kaartje niet uit?