Reageren

onderwerp  Blegh.

BabyCakes
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:13:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Myn vriend is spelletjes verslaafd.
Wordt hij wakker en speelt hij echt tot 12 uur savonds ofzo. Ik ben wel belangrijk hoor maar af en toe is het gewoon vervelend TIPS?
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 23:15:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

voor zn beeld gaan staan
tom_heartbreaker
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:17:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

stekker eruit trekken lol
bruineAnjer
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:17:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

moet je even een zusters outfitje aan doen,kijken of die nog steeds zo fanatiek speelt,en anders met een geweer
viocta
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:17:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Kleed jezelf uit en ga voor zijn neus dansen.
BabyCakes
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:19:28 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

hahá. Naja stekker deruit werkt niet zo want dan heb ik een jaar geen s*ks meer.. en ja voor zijn neus dansen werkt ook niet echt super..
tom_heartbreaker
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:28:50 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

denk je nou echt dat hij dat volhoud? mannen zijn verslaafd hoor..
melona
Beheerder
geplaatst op 11-03-2010 om 23:30:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

gewoon er wat van zeggen van tijd tot tijd
dan zal hij er [als het goed is?] een tijdje op letten, en daarna zeg je het gewoon weer ;D

of zeggen dat hij daar ook genoeg tijd voor heeft als jij er niet bent.
tom_heartbreaker
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:34:52 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

.. of je pakt het heel erg aan en je gaat bovenop em zitten tot hij stopt

spelen kan die zoals melona al zegt ook als je weg bent
neem aan dat je niet 24/7 aandacht hoeft? spreek bijv. af dat hij 4 dagen per week game vrij neemt voor jou en dat je em daarna niet stoort
als die van mij game speelt ga ik gewoon met m'n hoofd op z'n schoot liggen dan krijg ik ook aandacht
NEWSHOEE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:53:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

verbrand al ze spelletjes spullen als hij er niet is, kan je ok de schuld niet krijgen
bruineAnjer
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:59:12 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

NEWSHOEE schreef:
verbrand al ze spelletjes spullen als hij er niet is, kan je ok de schuld niet krijgen

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
BabyCakes
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 00:16:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

bruineAnjer schreef:

NEWSHOEE schreef:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Hij is niet thuis als hij bij mij is ... dus zal moeilijk gaan..
estellanoire
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 07:17:31 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

tom_heartbreaker schreef:
stekker eruit trekken lol

Reageren