Reageren

onderwerp  Stoppen met roken

FeelMyHeartbeat
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:43:10 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik was sinds maandag gestopt met roken, tot net.
Ik kon het echt niet meer volhouden omdat ik me er echt rot door ging voelen. -.- Ik ging net weer roken en nu voel ik me echt rot. XD

En hebben jullie nog iets gedaan vandaag? (:
Rebelqueen
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:45:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Aww D: kom op, je kunt 't wel!

Ik ben naar school geweest en heb net gewerkt, was heel gezellig. : )
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 27-01-2012 om 21:46:42 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Na vijf dagen is de lichamelijke verslaving over. Je zou dus daarna alleen nog maar psychisch hoeven te stoppen. Ik ben niet verslavingsgevoelig, ik begin en stop zomaar.

Ik ben naar school geweest.
x_Celine_xx_Punky_x
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:47:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Gewoon wegsmijten die dingen. Je kunt het wel!!!!!!!!

Ik heb vandaag een toetsuur gehad. En nu is eindelijk de toetsweek klaar!!!
Simple
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:48:07 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

wij rooten voor je. =) Ik ben ook gestopt.

En heb met oud en nieuw mijn oude pakjes aan een vriendin gegeven xD
Steeen
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:49:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik heb vandaag een nieuwe kamer gekregen in Utrecht :') en hij's gaaaaaaf
dus ik ga over een maand ofzo verhuizen
FeelMyHeartbeat
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:50:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

Simple schreef:

Ja mijn moeder rookt dus het is gewoon moeilijk. XD maar ik ga het wel nog een keer proberen.
FeelMyHeartbeat
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:51:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Na vijf dagen is de lichamelijke verslaving over. Je zou dus daarna alleen nog maar psychisch hoeven te stoppen. Ik ben niet verslavingsgevoelig, ik begin en stop zomaar.

Ik ben naar school geweest.
Ja ik voelde me steeds gewoon echt heel emotioneel en chagrijnig enzo en daar kon ik net niet tegen dus toen ben ik weer gaan roken. -.- Wel handig dat je niet verslavingsgevoelig bent. Zou ik ook willen XD
TropicalRainbow
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:52:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik stop een soort van met roken. Ik rook alleen nog op feestjes en als ik uitga. Omdat de verleiding dat echt te groot is. Op school en buiten dat heb ik er geen behoefte meer een.

Ik heb auditie gedaan voor de musical van mijn school. Dit jaar doen we Hairspay. Echt super nice. Ik hoorde dat ik zelfs een optie was voor de hoofdrol. Alleen ja, dat andere meisje kan veel beter zingen. Dus nu speel ik waarschijnlijk de moeder, maar dat is nog niet zeker. Volgende week de laatste audities.
SHAKEITBABY
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:52:42 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik ben gestopt sinds 1 januari, de eerste dagen had ik ook het gevoel dat ik het niet meer vol kon houden maar als je het toch doet gaat dat gevoel vanzelf weer weg

en ja ik ben vandaag naar school geweest en daarna nog effe naar buiten, niks bijzonders dus.
Cattitude
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:53:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Niet opgeven!
Het lukt je wel!

Ik heb vandaag paardgereden ,het was nog leuk weertje om in te rijden (:
x__oortje__x
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 22:01:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

+ gewerkt
SavedMyLife
KindertentTeam
geplaatst op 27-01-2012 om 22:27:07 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Over 2 weken ben ik een jaar gestopt, en dat was best wel een hell.. Maar nu gaat het prima =]. Succes =]
FeelMyHeartbeat
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 22:35:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

SavedMyLife schreef:
Over 2 weken ben ik een jaar gestopt, en dat was best wel een hell.. Maar nu gaat het prima =]. Succes =]

Ja die paar dagen waren ook een hel. Niet echt dat ik steeds zin had om te roken maar ik voelde me gewoon echt depressief. XD Knap dat je al zolang bent gestopt! En dankje. (:
xIkHebEenSlurf
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 22:47:43 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Als je ermee wilt stoppen dan is het begin altijd het moeilijkst. Je moet doorzetten en dan heb je er na een tijdje geen zin meer erin.

Als je ervoor gaat dan kun je het! Veel succes!
rock_loving
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 22:51:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

kortom, die sigaret deed dus ook niks.

maar ik zou het toch volhouden, je lichaam zal je dankbaar zijn.
GenerationPlastic
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:25:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

plaatje
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:41:49 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Simple schreef:

heuh sinds wanneer rook jij?!!
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:54:59 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:

Simple schreef:

ik wist wel dat ria rookte, van de utrechtmeeting

net een schoorsteen
ok zo erg ook weer nie
maar ze rookte wel!!
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:22:52 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

vliegendeGARNAAL schreef:

IGLESIAS_ schreef:

Simple schreef:

ik wist wel dat ria rookte, van de utrechtmeeting

net een schoorsteen
ok zo erg ook weer nie
maar ze rookte wel!!
ow ze rookte op de meeting van sarah en mij niet..... :o
martha_jodybernal
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 10:09:03 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_Celine_xx_Punky_x schreef:
Gewoon wegsmijten die dingen. Je kunt het wel!!!!!!!!

Vandaag heb ik geslapen x'D
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 10:46:37 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

plaatje

Reageren