Reageren

onderwerp  bah

BANG___itsjeff
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:34:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Er zit echt een urine slash incontinentiemateriaal-lucht in mn neus, al de hele dag. Dat is echt vatsig. Ik loop gelukkig nog maar 5 weken stage in het verzorgingstehuis, ben over de helft

heb jij wel eens stage gelopen of loop je nu stage?

simulacra
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:35:05 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Nee.
ImOnCrack
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:36:30 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

simulacra schreef:
Nee.
INEEDANAME
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:37:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

simulacra schreef:
Nee.
BANG___itsjeff
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:37:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ImOnCrack schreef:

simulacra schreef:
Nee.
lovehatehatelove
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:37:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ja, een maatschappelijke stage.
ChrisCrocker
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:37:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb stage gelopen op de kunstysbaan
ikkuh93
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:40:32 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ja en nee en ik ga over 2 weken weer

(kapper, niks, basisschool)
DreamingNL
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:50:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ja in een bejaardehuis
basisschool
kinderdagverblijf
in een gezin
en nu weer op een basisschool
PERLAx
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:56:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

beter gaan jullie geen spw doen want nederland is aan het vergrijzen (:
dus minder kinderen, dus minder werk voor JULLIE!
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 23:13:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Vorig jaar stage gelopen in groep 5 op een basisschool, dit jaar bij een vrijwilligersorganisatie in twee gezinnen waarvan de kinderen een soort autisme hebben.

Aankomende vrijdag ga ik even rondneuzen en solliciteren voor verschillende stages voor het derde jaar (: Ik wil graag op de zonnehuisschool, maar dat hangt er nog even vanaf of ik dan ook moet gaan lesgeven. Anders een middelbare school of dagbehandeling wil ik.
7Anonio7
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 23:15:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

PERLAx schreef:

Jajajajajaja. Relatief minder kinderen ja. Maar absoluut wel meer kinderen.
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 23:24:00 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

PERLAx schreef:

Ik studeer pedagogiek en het ziet ernaar uit dat er véél werk voor mij komt, juist omdat opvoeding zo'n 'hot item' is geworden. Kijk naar al die tv programma's! En pedagogen op het onderwijs, daar is ook steeds meer vraag maar.

Dont chu worry bout me. (:
Evilpirate
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 23:52:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Dit jaar 8 weken op de basisschool. 4 bij groep 6/7 en 4 bij de kleuters. Hééérlijk^^

Oh, en in 4havo voor de 40 uur maatschappelijke stage bij Science Center NEMO in A'dam
Evilpirate
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 23:53:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

PERLAx schreef:
Dus SPW is alleen maar voor de verzorging van 'jongeren', dacht het even niet.
FaithInDecay
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 00:42:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

lovehatehatelove schreef:
Ja, een maatschappelijke stage.
Anime_Noekie_Chan
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 07:34:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik zit nu in mijn laatste stage week xD

Reageren