Reageren

onderwerp  roze-.-

dodo96
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:18:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

jaah, en toen ging ik mijn haar roze verven en toen was niet alleen mijn haar roze, maar mijn vingers ookXD
simulacra
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:19:29 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Karma.

Moet je je haar maar niet in zo'n afschuwelijke kleur verven.
lovehatehatelove
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:20:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Daar heb je plastichandschoenen voor.
ChrisCrocker
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:20:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Het is de bedoeling dat je die handschoenen aantrekt
Tarantallegra
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:20:55 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oké, waarom verf je je haar roze.. Da's like.. verspilling van je haar.
Hotflash
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:22:32 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Mooi, echt mooi.
dodo96
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:22:52 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

lovehatehatelove schreef:

jaah, i know
maar die had ik momenteel niet dus zat ik klunzig te doen met botherham zakjes-.-
ikkuh93
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:38:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

dodo96 schreef:

jaah, i know
maar die had ik momenteel niet dus zat ik klunzig te doen met botherham zakjes-.-
whaha dit herken ik zo erg xD

maar uhm..heel veel wassen.
en morgen ochtend is het van je vingers af gesleten dus kan je met een gerust hart nar school xD

ja ervaring ja..
PERLAx
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 22:54:17 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

kijk ze doet dat omdat ze een scene queen wil zijn; DOH!
en dan gaat ze dr haar touperen like een vogelnest maken op dr hoofd (:
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 23:14:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Gejat van benzinestations. X"D
Maar boterhamzakjes doen het ook goed (:
ZERO_
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 23:14:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

PERLAx schreef:

Zegt degene met een ava met een hoofd vol piercings erop.
colandro
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2010 om 23:17:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

LIEGBEEST
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 11:43:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Roze haar is fijn«3
DonutLIFE
Gebruiker
geplaatst op 11-02-2010 om 09:34:27 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

PERLAx schreef:

¬¬ laat der toch.
roze haar is cool maar zou het zelf nooit doen =) mischien wel 2 roze plukken aan de voorkant maar niet hele haar.

Reageren